Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 10-05-21 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Her har det i løpet av natten kommet enda en moped i hus, jeg har nå gitt opp mann og sønn kjenner jeg.

I dag skal jeg på lunsj sammen med fine arbeidskollegaer det gleder jeg meg veldig til, selv om det inkluderer reise med buss.
Postet 10-05-21 kl 08:44 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er tom for kaffe.

Vel, vel. Vi har en dagligvarebutikk i underetasjen og den åpner om 10 minutter. (Det er hele 200 meter å gå til den butikken som åpnet kl 7, så helt desperat jeg altså ikke.)

Jeg hadde to dager på kontorkontoret i forrige uke, og det var helt fantastisk. Den ene dagen var det ganske tomt, men dag 2 var det folk innom. Å drikke kaffe med folk som ikke er på avdelinga mi var vidunderlig.

Hjemmekontor er altså drepen for meg. Det visste jeg i mars 2020, og det er fremdeles helt klart for meg. Jeg tror nok ikke vi får møte på kontoret før over sommeren, men det er lov til å håpe at det lettes opp litt. Kanskje en dag i uka eller noe?
Postet 10-05-21 kl 08:52 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Sykmeldt denne uka og bare gråvær var ikke helt det jeg håpte på men.
Jaja.
Jeg finner sikkert på noe å gjøre.
Postet 10-05-21 kl 08:54 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på innreisekarantenehjemmekontor. Kringsatt av flytteesker, siden vi er i full gang med å halvtømme leiligheten for visning. Ikke verdens beste kombinasjon med en av årets travleste uker på jobb, kanskje, men jeg overlever forhåpentlig!
Postet 10-05-21 kl 08:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Regn i lufta her i dag, men 13 grader ute, så temperaturen er det ikke noe å si på.
Postet 10-05-21 kl 08:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Regn her, ett barn sendt til leirskole. Utsatt siden de ble rammet av nedstenging ved opprinnelig avreise i vinter. Kudos til lærere som reiser på tur i ei uke med helligdag, krysser fingrene for at de får en form for godtgjøring for dette.
Postet 10-05-21 kl 09:03 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Sofakontor etter en litt dårlig natt. Her må det virkelig mye kaffe og kullsyrevann til for å holde motivasjonen oppe.

Heldigvis kort dag siden jeg skal noe så eksotisk som en tur til optikeren. Alt som gir meg en unnskyldning til en tur ut akkurat nå.

Det er småregn, men meldt noenlunde varmt, så jeg har tatt sjansen på å sette småplantene ut for å begynne å venne dem til litt vær. Håper at jeg kan begynne å plante ut til helgen.
Postet 10-05-21 kl 09:06 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg måtte vekke ungen med å ringe med nyheten om avlyst leirskole, igjen. Hun tar det med fatning, men er like koronalei som oss alle.

Jeg legger planer for resten av skoleåret. De må være delt i tre varianter, så det er litt utmattende å sitte med. Jeg håper jeg får se elevene om en uke. Jeg venter dessuten spent på et testsvar til en nærkontakt. Slipper jeg ut i morgen? :kryss:
Postet 10-05-21 kl 09:12 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Her er det grått og trist, men vi trenger regn og blomstene og rosebuskene jeg plantet på lørdag har godt av litt regn for å finne seg til rette. Det er jeg helt sikker på.

Det føles liksom kaldt når det er så grått, så i dag ble det ull på hjemmekontoret. Jeg er glad for kort uke og langfri i slutten av uka. Det blir deilig!
Postet 10-05-21 kl 09:29 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
til Blondie, jentungen og andre som trenger det. Jeg tror vi hadde gått i kjelleren hele familien av avlyst leirskole en gang til, men det er et litt annet smittetrykk her nå da.
Postet 10-05-21 kl 09:33 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Dvs. mandag, grått regnvær, vond skulder etter et lite fall på tur i går, og generelt spyferdig av hjemmekontor. Men, on the bright side, kort uke, fri på inneklemt fredag, og beskjed fra HR om gjenåpning av kontorene fra 25. mai hvisomatte dersomatte alt går som det skal.
Postet 10-05-21 kl 10:40 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her er det mest forberedelser til mulig streik. Det er mer aktivitet på begge sider av bordet enn tidligere år, så slik jeg tolker det er det usikkerhet om riksmeklingsfolka kan løse floken i år.
Postet 10-05-21 kl 11:30 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det ble plutselig så innmari stille på hjemmekontoret. Nå har jeg delt kontorpult (les: spisestuebordet) med knerten i 2 måneder, og jeg skal ikke klage over at han støyer - virkelig og på ingen måte. Men det merkes utrolig godt at han ikke er der lenger.
Postet 10-05-21 kl 12:01 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Grått og litt regn i sør; men for meg spiller det i grunnen ingen rolle. Litt lei og oppgitt, så godt det er en kort uke selv om jeg ikke skal ha fri fredag.
Postet 10-05-21 kl 12:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tok på meg ull under genseren, men fryser likevel.
Postet 10-05-21 kl 13:32 av star star er aktiv nå
Gammel
Dali sin avatar
Morn fra hjemmekontor. Egentlig skulle jeg vært dobbelstressa pga konfirmasjon i helga. Men nå er jeg bare stressa av jobbfrister, så det er da noe. Skal ha fri fredag og da tar jeg med jentungen for å handle til nevnte konf.selskap som blir siste helga i juni isteden.
Postet 10-05-21 kl 14:33 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det blåser skikkelig her nå. Hele huset rister.
Postet 10-05-21 kl 20:36 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no