Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Onsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Onsdag

Postet 24-08-22 kl 07:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Kaffen er klar, og nystekte grove vafler venter dere på kjøkkenet. Med alle beste ønsker om en god onsdag til hele landsbyen.
Postet 24-08-22 kl 08:29 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Det høres helt fantastisk ut Fintdethei.


Jeg har en liten halvtime med hjemmekontor for å få stekt ferdig noen brød. Men nå er de snart klare og jeg skal komme meg til byen og være klar til nesten heldagsmøte. Jeg var litt sen i går og er ikke helt klar til dette, men regner med at det skal gå.
Postet 24-08-22 kl 08:41 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Takk, Fintdethei!

Jeg er på jobb, og skal snart ut i produksjonen igjen. Venter på flere tilbakemeldinger for å komme videre i ulike prosesser, så da er jeg nok mest effektiv ved en maskin, med radio på.

Men først litt mer kaffe.
Postet 24-08-22 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Oh, nystekte vafler på morgenkvisten høres nydelig ut!

På fjernkontor i dag. I dag er det planlegging, og scrumming og møte, møte, møte ..
I morgen er det FRI og HYTTE overtagelse!
Postet 24-08-22 kl 09:02 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Vafler!
Kom i det minste til ferdig kaffe på kontoret, det er alltid hyggelig. Mye av de neste dagene går med til rydding og pakking, mandag skal vi være på plass på nytt kontor.
Postet 24-08-22 kl 09:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Takk som byr!

Så spennende, Mex! Da blir det innflytning og hyttekos i flere dager?

Jeg er på kontoret og det blir det nok mer av nå fremover. Nå er alle tilbake og det er fine folk her hele tida.
Postet 24-08-22 kl 09:31 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ja takk til vaffel!

Har overlevd høstens første foreldremøte, uten å bli klassekontakt. Klarte også å sitte stille i båten nor foreldre stresset rundt prestasjonspress og nasjonale prøver. Det er unektelig litt kjedelig med foreldremøter for barn nr. 3.
Postet 24-08-22 kl 09:42 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Teamsmøte og regn, skulle gjerne hatt en varm vaffel.

Ingen havnestreik, takk, men industristreiken fortsetter. Vi gjør det vi kan og vet at det blir fryktelig mye jobb når ting løses. Da blir jeg i alle fall ikke arbeidsledig i høst, liker å ha mye å gjøre.
Postet 24-08-22 kl 10:11 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg tar gjerne en vaffel til lunsj.

Prøver å løse litt logistikkutfordringer på hjemmebane. Det er utfordrende å kjøre til bortekamper som starter så tidlig at jeg egentlig ikke er ferdig med siste møte for dagen.
Postet 24-08-22 kl 10:20 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Nå blir det straks noen dager med innflytting, innredning og hyttekos.
Og vasking og montering..
Gleder meg ikke så veldig til montering av køyesenger og IKEA skap, men eyes on the price - det blir bra til slutt!!
Postet 24-08-22 kl 10:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! I dag bemanner jeg forkontoret. Oppgaver så langt: ta imot en jobbsøknad, tømme oppvaskmaskin, knuse blomsterpotte, plastre ansatt som veltet på sykkel på vei til jobb, ta imot henvendelse fra foresatt om månedskort. Jupp.
Postet 24-08-22 kl 10:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ønsker meg opptaker i huet. Det hadde vært kjekt.
Foreldremøte i kveld.
Postet 24-08-22 kl 10:41 av star star er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Høstens første forelesning gjennomført. Jeg burde hatt en opptaker i huet jeg også, for forsøket på å ta opp lyd til studenter som ikke kunne være tilstede feilet dessverre. Æsj bæsj.

Tar gjerne en vaffel!
Postet 24-08-22 kl 11:23 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Oppdatert 24-08-22 kl 11:30 av Heilo
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er nærmest komatøs om dagen, men jeg er nå på jobb. Pøser på med unevnelige mengder med kaffe. Usikker på den strategien.

I dag håper jeg vi har vindu når vi kommer hjem, i går var det plastikk foran der det ideelt sett skulle vært vindu. (snekker i tidsnød).
Postet 24-08-22 kl 12:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Å, nå fikk jeg lyst på en tykk og god vaffel med smør, brunost og bringebærsyltetøy. Godt Narvesen ikke selger nystekte vafler.
Postet 24-08-22 kl 18:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Nå fikk jeg lyst på vafler!
Postet 24-08-22 kl 19:21 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no