Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 24-10-21 kl 10:09 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 7

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
Kampdag. Dvs hvis guttungen ikke vil være med så blir vi hjemme. Ingen andre planer for dagen.
Postet 24-10-21 kl 10:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Får hjem speidergutten i dag. Vært ute i skauen siden fredag. Tipper han er trøtt.

Kanskje bake boller til han kommer. Grått ute og regn i lufta.
Postet 24-10-21 kl 10:56 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Fikk ned tre trøtte tenåringer til frokost (vår egen yngste + to overnattingsgjester). OG fikk til en samtale. Dette blir en god søndag!
Postet 24-10-21 kl 13:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
I går gikk dagen bort i dill og dall, i dag må jeg sette meg ned med vervet
Postet 24-10-21 kl 13:53 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg har vært på yoga for første gang på alt for lenge, og tror jeg er hekta på nytt. :Jupp: Lunsj og litt avslapping nå, så skal det vel vaskes noen klær og greier sånn etterhvert.
Postet 24-10-21 kl 14:17 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg har vært på regnfull Fløyen-tur med guttene.
Og fikset lekk oppvaskmaskin helt selv. Trallalla, lykkelig og overrasket
Postet 24-10-21 kl 21:59 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Imponerende Appelsin! (Selv har jeg skoftet alt av oppvask, fordi jeg ødela oppvaskhanskene. Så her er det forskjell på folk Skulle handle i går, men to knivstikkinger i Trondheim gjorde at jeg ikke akkurat ble fristet til å gå ut - altså jeg trodde selvsagt ikke jeg kom til å bli myrdet på butikken! )
Postet 24-10-21 kl 23:04 av him him er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no