Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 25-10-21 kl 08:52 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Siste dag i Spania - i morgen er det hjem til regn og kulde. Får prøve å gjøre det beste utav denne dagen. Først en løpetur og deretter shopping


Blir nok siste tur i t-skjorte og shorts på en stund....
Postet 25-10-21 kl 09:01 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på plass på kontoret. Jeg tar t-bane, men toget står visst, så jeg er spent på hvor mange kolleger som kommer seg på jobb i dag.

Det var en veldig sosial uke i forrige uke, men denne uka tror jeg det blir litt roligere. Jeg liker at det er litt av begge deler.
Postet 25-10-21 kl 09:03 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er også på kontoret. Jeg har sovet skrekkelig dårlig og er litt sjanglete, men skal vel klare meg.

Hyggelig uke med mye som skjer, så det er bare å prøve å holde humøret oppe.
Postet 25-10-21 kl 09:04 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

Her er det hjemmekontor, etter å ha kjørt guttungen på utplassering (mopedbilen er litt syk) og mann på jobb slik at han får reise til Budapest stakkars.
Postet 25-10-21 kl 09:06 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Morn! Jeg er på plass på jobb, som vanlig. Vanskelig med hjemmekontor i en produksjonsbedrift, gitt.

Ny uke, og nye muligheter for å komme ajour i ordremengden. Det hjelper seg nå som det går mot vinter. Men ikke uten min hjelp i produksjonen, så ut med seg! :svosj:
Postet 25-10-21 kl 09:16 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Er også på jobb, som vanlig. I dag med lyd på mobilen, så jeg får med meg hvis sykehuset ringer ang. stefaren min.

Masse, masse å gjøre; litt mer enn planlagt siden jeg ikke fikk vurdert ferdig en bunke i går som jeg hadde tenkt.
Postet 25-10-21 kl 09:43 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg dro fra kjæresten i morges og skal ikke tilbake før på mandag. :sigh:

Verkstedet vil ha 5000 kroner av meg på morgenkvisten, god uke til meg.
Postet 25-10-21 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Hjemmekontor her og, hadde ambisjoner om kontorkontor, men det fristet for mye med halvannen time ekstra søvn gitt. Prøver igjen i morgen.
Postet 25-10-21 kl 11:01 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg er også på hjemmekontor. Jeg hoster fortsatt til jeg brekker meg, så jeg bør holde meg her.

Dette blir nok ei uke med jevn og trutt jobbing, uten store sprell. Det er helt greit. Det er mye reising planlagt fremover.
Postet 25-10-21 kl 11:39 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hjemmekontor/sykt barn-dag her, en utfordrende kombinasjon akkurat i dag. Jeg er litt uggen selv, noe jeg håper endrer seg kjapt siden jeg skal på konferanse i annen by i morgen. Ikke forkjølet heldigvis, så det går seg nok til.
Postet 25-10-21 kl 12:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kontorkontor og det er tydelig at mange jobber bedre på kontor enn hjemmekontor for her renner det inn med forespørsler og brukerhenvendelser.
Postet 25-10-21 kl 12:38 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Syk-meg-dag i dag, våknet i morges og innså at jeg ikke hadde noe på kontoret å gjøre, ei heller på hjemmkontor. Hele helgen har stort sett blitt tilbrakt på sofaen eller i senga, så nå håper jeg det går over snart.
Postet 25-10-21 kl 12:59 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God ettermiddag! Konfirmasjon 3 av 3 gjennomført, flott og vellykket dag på alle måter. Vips så var vi gjennom og ute på andre siden. Litt vemodig nesten. Vanskelig å fokusere i dag, men nok å ta seg til, så løper av gårde!
Postet 25-10-21 kl 14:51 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Hjemmekontor her i dag. Passer best, siden jeg skal besøke mine foreldre en times kjøretur etterpå. Blir kontoret i morgen og torsdag tenker jeg. Torsdag skal vi ha fysisk møte for første gang siden mars i fjor.
Postet 25-10-21 kl 15:22 av Sissel Sissel er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no