Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 26-10-21 kl 08:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, håper på å være i form til kontorkontor i morgen.
Postet 26-10-21 kl 08:51 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings, planlagt hjemmekontor i dag. Det passer fint i en ellers hektisk uke.
Postet 26-10-21 kl 09:07 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Akkurat landet på kontoret etter en litt langtekkelig busstur til jobb. Travel uke, men i dag skal jeg bare sitte ved mikroskopet og arbeide meg gjennom bunken, så det er igrunn litt chill.
Postet 26-10-21 kl 09:11 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Hjemmekontor i dag og kan se ut som at det kan bli det hele denne uken. Ikke meg imot.
Postet 26-10-21 kl 09:30 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
EG HAR FÅTT TO DAGAR HEIMEKONTOR! Berre opplyser klassen skriv fordypningsoppgave og skulen har elendig nett, så sjefen har gitt løyve til å skrive heime, og eg rettleder heimefra. Love it.
Postet 26-10-21 kl 09:34 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret i dag. I går hadde vi møte som varte i 3 timer. Jeg er altså så urutinert på gjennomføring av slike møter, og jeg kjente VELDIG på at når man har så langvarige møter på hjemmekontor så strikker jeg. Når henda er opptatt, så klarer jeg å følge bedre med. Men når man er på kontorkontoret, så er det ikke like akseptert. Så jeg syntes det var tøft å komme meg gjennom i går.

Vel, i dag er det mer vanlige møter, så det skal jeg takle.
Postet 26-10-21 kl 09:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg er på kontoret og er overlykkelig for det. Jeg hater hjemmekontor. Har dog hatt en rolig morgen med boffen, det er så fint ute på morgenruslingen nå.
Postet 26-10-21 kl 10:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg iler til og sier at jeg også er lykkelig over å få være på kontoret. Men jaggu meg ... etter halvannet år på hjemmekontor, så må man skru om hodet en god del for å takle kontorkontoret altså. Jeg kommer til å komme igjen, men jeg må bare få la det ta litt tid.
Postet 26-10-21 kl 10:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Trøtt i trynet og kontorkontor i dag. Er tungt å komme seg ut av døren en mørk høstmorgen altså. Men, som Tjorven sier, vi venner oss vel til kontoret igjen også med tid og stunder.
Postet 26-10-21 kl 10:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg skal Teams-undervise, og er ikke så lykkelig over det.
Postet 26-10-21 kl 10:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på tredje strake uken med bare kontorkontor og det går over all forventning. Ja, det er uvant med lengre transportetappe og være presentabel fra topp til tå, men arbeidsmåte og metodikk er akkurat det samme. Like mye teamsmøter og like lite snakk med andre personer ansikt til ansikt som på hjemmekontor. Jeg har bedre stol og en skjerm til på kontoret da.

Havnet plutselig på en lobbybar på et hotell i går kveld, så er noe redusert i dag. Men ikke verre enn at et par kopper ekstra med kaffe har fikset det.
Postet 26-10-21 kl 11:36 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Presentabel fra topp til tå er definitivt også en tilvenning. Alle de jeg har sittet i møte med synes sikkert at kjolen ser fin ut. De skulle bare ha visst at jeg har hårete legger og ullsokker som skjules under bordet.
Postet 26-10-21 kl 11:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Mange møter i dag. Men jeg kan jo sitte og kikke på de nylakkerte neglene mine og glede meg til frisørtime etter jobb. Hadde forresten et FP-møte i døra i neglsalongen.
Postet 26-10-21 kl 12:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Go'ettermiddag! Tiden flyr når man har det moro/travelt, hei hvor det går! Fortsatt litt matt etter helgens feiring, men sov godt i natt og skal endelig trene igjen i kveld, nå må jeg ha litt rutiner på plass igjen der!
Postet 26-10-21 kl 13:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hei hopp fra Trondheim. Følte meg hensatt til 2019 i morges, masse folk på Gardermoen, stappfullt fly og nå er jeg på fysisk konferanse med masse folk. Veldig sært, men samtidig veldig kjent format, og koselig å treffe gamle kjente igjen. Her skinner solen og greier!
Postet 26-10-21 kl 15:45 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no