Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 26-10-16 kl 08:14 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Det hadde passet bedre om det var fredag. Jobb snart, holder på å avvikle den klassen jeg har, det er litt trist.
Postet 26-10-16 kl 08:38 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på jobb hos en kunde, og jeg har hatt pc-trøbbel hver gang jeg ankommer de siste ukene. I dag var jeg oppe og gikk på bare 15 minutter. :ikke imponert:

Men i det minste hadde it-avdelingen sørget for å være på plass, så jeg fikk god hjelp.
Postet 26-10-16 kl 08:46 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
God morgen, har oppgradert frokosten til skrivebordsfrokost. I dag falt krukken med surdeigstarter ut fra kjøleskapet og knuste. Heldigvis har jeg på et tidspunkt lagt noe i fryseren til en regnværsdag. Så nå kan jeg vente i spenning og se om denne fortsatt lever. Får ikke mer moro enn man lager selv. Så etter litt morgendrama på kjøkkenet er det nesten fredelig å komme til en stille pc.
Postet 26-10-16 kl 09:15 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Deilig gåtur til kontoret - og siste kontordag denne uka. Vi skal nemlig på samling. På et flyplasshotell.
Postet 26-10-16 kl 09:20 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen fra vårt italienske hovedkontor, midt ute på et jorde utenfor Milano. Grått og litt trist vær, men mildt og godt tross alt. Er på fagsamling med kolleger fra alle verdenshjørner, morsomt men hektisk og utmattende. Lite søvn, wining and dining og masse nyttig læring, dog med alt det vanlige i tillegg. Puh!
Postet 26-10-16 kl 09:31 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Æsj for en tung morgen. Tåka ligger tett nedi Groruddalen. Vanligvis ser jeg tvers over fra kontorvinduet. Vel, har kaffe og skal straks ut i klassene på mine trinn en tur.
Postet 26-10-16 kl 09:37 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal til Roma. Skal bare skrive foredraget mitt først.
Postet 26-10-16 kl 09:55 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Nesten fredag. Fri i morgen, fredag og mandag.
Postet 26-10-16 kl 09:57 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Fp er fantastisk!

Jeg har akkurat fått hjelp til et excel-problem som jeg har stått fast på veldig lenge. Jeg visste at det fantes en løsning, men jeg husket bare ikke hvordan. Det var det heldigvis flere andre som gjorde.
Postet 26-10-16 kl 11:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Roma! Kom meg tidlig opp og ut i dag, endelig. Har et par møter og fikser ymse, litt utålmodig etter å komme mer inn i jobben nå. I dag skal jeg bare hente minien min i barnehagen, det blir koselig. Eldste skal til venninne igjen, det er stas om dagen!
Postet 26-10-16 kl 11:52 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har innsett hvor mye av ryddingen i dette huset det er som skjer ved at jeg uten å tenke på det, tar med meg en nyttelast hit og dit.

Det blir det lite av når jeg går på krykker, ser jeg.

Herregud, som det ser ut her!
Postet 26-10-16 kl 16:39 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg skal også til Roma i morgen! For første gang!

Hektisk både her (jobb) og der (hjemme) før den tid, dog.
Postet 26-10-16 kl 16:47 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg kan avsløre at det kan komme til å bli nokså hektisk i Roma også nærmeste døgn. Men så!
Postet 26-10-16 kl 17:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no