Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 25-10-17 kl 07:18 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Martis sin avatar
Hjemme med sykt barn, så her er det kaffe og fyr i peisen, og litt hjemmekontor etterhvert.
Postet 25-10-17 kl 07:55 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
3 av 4 ute av huset. Være fornuftig jobbsøker idag da. Men først kaffe.
Postet 25-10-17 kl 08:36 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg hadde planer om hjemmekontor med intensiv retting i dag, men må ta fem vikartimer istedet. Blir retting i natt istedet, antagelig.
Postet 25-10-17 kl 08:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Det blir tyngre og tyngre å stå opp jo mørkere det blir. Jeg har ikke pleid å bli påvirket av mørketiden, men de siste par årene har jeg syns at å stå opp er litt verre enn ellers.
Planer for dagen, jobb, tannlege med minstemann, rydde hus og bake.
Postet 25-10-17 kl 08:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Det er altså så mørkt ute nå! Gleder meg til vi får vridd på klokka til helga så det ihvertfall er litt lyst på ettermiddagen igjen. Sove en time ekstra er heller ikke dumt. 😇
Postet 25-10-17 kl 08:50 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Jeg er helt håpløst tiltaksløs for tiden - mørketida påvirker meg tydeligvis ganske mye. Har selvsagt ikke hatt tiltak til å kjøpe inn dagslyslampe heller.

Vel, vel. Kjempe imot og sette i gang med dontene, tenker jeg.
Postet 25-10-17 kl 09:36 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Det er så mørkt ute, alle vil bare ligge lenge i sengen. Det har regnet siden september føler vi, så her er støvler og regntøy blitt fast tøy.
Postet 25-10-17 kl 09:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Sonar sin avatar
Timar: blir det ikke mørkere på ettermiddagen da og litt lysere på morgen en periode etter klokkesnuing?
Postet 25-10-17 kl 09:59 av Sonar Sonar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Nå er jeg skikkelig sliten og stresset. Men altså, dersom jeg ikke tryner så går det vel bra denne høsten også. Beklager at dere får gruffet her inne. Jeg skal drikke kaffen min og styre videre.

Timar: Du tar nok feil, dessverre. Det er NÅ det blir mørkt på ettermiddagen. Men vi får sove en time ekstra på søndag og det blir litt lysere om morgenen et par uker framover.
Postet 25-10-17 kl 10:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Sove en time ekstra på søndag er uansett en God Ting.

Sender noen gode stresslettevibber til deg tink. Høsten er kjip, helt greit å ta det ut i kaffebloggen synes jeg.

Jeg har brukt morgenen til meditasjon og yoga før lang møtedag som snart starter. Føler meg i alle fall litt zen. Det er godt.
Postet 25-10-17 kl 10:59 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det kan godt være mørkt ute, blåse kan det og. Men det helsikes regnet kan ta seg en bolle og et par ukers ferie.

Er støl etter å ha spilt innebandy i går. Har ikke spilt siden videregående tror jeg og det begynner å bli en stund siden for å si det mildt.
Postet 25-10-17 kl 11:00 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Æsj, jeg løper fra det ene til det andre i dag og får ikke gjort det jeg egentlig skulle bruke dagen på.
Postet 25-10-17 kl 11:11 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Klokkesnu på høsten er den beste søndagen i året. Endelig lander kroppen min tilbake der den liker å være i forhold til døgnet.

Masse å gjøre på jobb og veldig morsomme dager!
Postet 25-10-17 kl 12:08 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Aha, skal vi flytte klokka igjen? Da får jeg én time mer på meg til å forberede familieselskap for 24 gjester.
Postet 25-10-17 kl 12:29 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg elsker klokkesnuing til vintertid. Det betyr nok at min datter ikke kommer til å sovne før kl midnatt, men det er det jaggu verdt!
Postet 25-10-17 kl 12:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hæh, enda tidligere mørkt på ettermiddagen? Jeg nekter!


Jeg kom på at det "bare" blir mørkere fram til jul, og så blir det heldigvis lysere igjen. November er en måned jeg helt fint kunne greie meg uten, kjenner jeg.
Postet 25-10-17 kl 16:18 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Mave: Klokkesnuing om høsten gjør oss mer A-mennesker, sånn i teorien, men det betinger selvsagt en del mtp øvrige rutiner gjennom dagen.

Får se hva valpen syns om dette.
Postet 25-10-17 kl 16:53 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Ah, jeg må innrømme at det var stor forskjell på å sykle hjem i går og i dag, gitt. Høstsol langs Engervannet må være noe av det vakreste i verden.

Nå skal jeg bare lage middag, så skal jeg snart sykle til champis!
Postet 25-10-17 kl 18:11 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no