Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 30-12-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
God morgen. La meg før ti i går kveld og har vært våken en time alt. Det er deilig stille i leiligheten, og nå skal jeg lage frokost og kaffe og starte på helt ny bok! Lykke!
Postet 30-12-17 kl 08:33 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen .

Jeg var på fest i går. De var veldig koselig. Det jeg lurer på nå er når man blir kjørbar igjen etter fest.

Får besøk litt senere også må jeg handle litt, men ellers så blir det rolig her i dag.
Postet 30-12-17 kl 10:25 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Endelig en god natts søvn, det var deilig.
Idag venter trening og bøker, bøkene har vært utsatt for lenge nå.

Polarjenta: spørs jo hvor mye man drakk. Iallefall 12 timer. Helst ikke kjøre dagen derpå i det hele tatt sier jo noen.
Postet 30-12-17 kl 10:35 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, vært oppe et par timer, mannen sover etter at minste våknet alt, alt for tidlig. Foreløpig sløver vi i sofaen både jeg og jentene, men jeg har planer om å stikke av noen timer i dag og kikke på salg og lufte hodet. Får se om det lar seg gjøre i praksis.
Postet 30-12-17 kl 10:50 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg pleier egentlig ikke å kjøre dagen derpå, men jeg må handle i dag. Mest sannsynlig utstyrer jeg meg med sekk og går. Jeg drakk vel 4 baylis og drinker ute, så ikke kjempestore mengder.
Postet 30-12-17 kl 11:15 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen fra sofakroken. Her burde man ryddet og fikset hus før besøk snart, men jeg gidder ikke så lenge mannen sover...

Polarjenta, det var jo ikke voldsomme mengder. Jeg hadde nok kjørt etter 12 timer. Det finnes promillekalkulatorer på nett du kan teste.
Postet 30-12-17 kl 11:33 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
I følge den kalkulatoren jeg fant, så er jeg mest sannsynlig edru 3-7 timer etter at jeg slutta å drikke. Så da tipper jeg at det er greit å kjøre etter 12 timer.
Postet 30-12-17 kl 11:45 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen!

Jeg har innledet dagen med å prise meg lykkelig over at mine riggere er sikret i lift, spesielt når de jobber på 20 meter og får strøm gjennom kroppen.

:skjelven:
Postet 30-12-17 kl 12:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Helg
Synes fridagene går fort, men heldigvis er det fri mandag og. Det er så deilig med barn som aktiviserer seg selv, som trives i hverandres selskap og nyter å ha fri sammen
Postet 30-12-17 kl 14:48 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
For en nydelig dag!

Termometeret viste -18 grader, men vi har gått en lang og flott skitur. Ferie er utrolig deilig!
Postet 30-12-17 kl 16:14 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Snart 4 timer i pirbadet. Jeg er lei. Ungene ikke.
Postet 30-12-17 kl 16:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Ja, helt fantastisk dag i fjellet i dag. Lurer på om jeg så dere før dere skulle utfor en morsom bakke Tjorven. Jeg kom opp, ikke så morsomt. Varm sofakrok og sjakk på TV er virkelig en oppside ved å komme inn fra skitur, altså!
Postet 30-12-17 kl 16:31 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Maverick: hjelpe og trøste!
Postet 30-12-17 kl 16:31 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Sol: Knerten synes ikke nedoverbakker er så morsomt, så han aker mye på rumpa. Så vi er enkle å kjenne igjen. Oppover er visst ikke noe problem. Han er litt bakvendt.
Postet 30-12-17 kl 16:43 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi var også på fest i går. Litt sliten i dag, men nå er bilen pakket og vi skal straks ombord i hurtigruta for hjemreise fra havgapet.
Postet 30-12-17 kl 17:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg skal på fest i dag, på vei med toget nå. Tror dog det blir rolig, jula har vært sykdomspreget og det henger i.
Postet 30-12-17 kl 17:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
På fjellet hos venner. Jeg virkelig elsker sånne dager som i dag.
Postet 30-12-17 kl 17:36 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Vi er hjemme i Oslo og har vært på handlerunde for morgendagens middag. Mye morsommere enn å rydde plass til gjestene, men vi må kanskje gjøre det også snart.
Postet 30-12-17 kl 17:52 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Laget til mellomste tapte kampen om å bli sist i turneringen. Så da ble de nest sist. Nå er vi hjemme igjen etter en shoppestopp på Nordby-senteret.
Postet 30-12-17 kl 22:40 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har forberedt en del til fest i morgen, noe mat er delvis laget, bord er nesten ferdig pyntet. Kjøtt tiner i kjøleskap. Litt mye styr, meng blir nok bra!
Postet 30-12-17 kl 23:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Mye styr her også, huset har aldri vært ryddigere tror jeg, sånn sett bra. Bordene er dekket. Det gjenstår å vaske to bad, støvsuge litt og vaske over et gulv eller to.
Postet 30-12-17 kl 23:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har panikkhandlet nyttårsaftenmiddag, kl 22 i dag, helt uten plan. Det blir interessant.
Postet 30-12-17 kl 23:51 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no