Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Romjulsfreffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Romjulsfreffe

Postet 30-12-16 kl 11:01 av Kaffestuggu

Bedre sent enn aldri.

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har tatt en velfortjent feriedag. På tide å stå opp kanskje?
Postet 30-12-16 kl 11:04 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God morgen. Feriedag idag på meg. Jeg stod opp for en god stund siden, har spist favorittfrokosten min for tiden:havregrøt med rosiner, cottage cheese og valnøtter. Et par kopper kaffe er innabords også. Og enda er det bare meg som er oppe i huset. Etterpå skal jeg kle på meg og gå en ruskeværstur.
Postet 30-12-16 kl 11:10 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Jeg har vært oppe siden halv seks, men var så opptatt med å tenke på legobiler at jeg glemte å åpne stuggu. Nå kaffe!
Postet 30-12-16 kl 11:16 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Har hentet bil fra verksted, fått i meg masse kaffe og jobber litt. Trøtt. Godt det nesten er helg, igjen.
Postet 30-12-16 kl 11:21 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her er det som vanlig øspøs regn ute, ungene sover. Jeg sov til 9.30, og det er ikke helt vanlig. Men denne julen har jeg visst begynt med det. Jaja.

I dag må jeg få bestemt meg for den der desserten til i morgen, jeg klarer ikke hele å bestemme meg. Mulig det rett og slett bare blir is, med forskjellige type sauser og strø.
Postet 30-12-16 kl 11:24 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme alene og syk. Jaja. Sofa, pledd og hvile som gjelder i dag. Håper formen er bedre i morgen.
Postet 30-12-16 kl 11:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Bobbelur sin avatar
Drukket to kopper kaffe - på jobb. Har ikke gjort så mye fornuftig her enda, men litt har jeg fått unna. Nå skal jeg ta en runde med fakturaer som skal betales, og så tror jeg at jeg skal avslutte for året om et par timer.
Postet 30-12-16 kl 11:38 av Bobbelur Bobbelur er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God bedring, Trixie!

Jeg går og småhangler for tiden, så siden ingen av barna skulle tidlig avgårde sov jeg til halv ni. De sov faktisk til halv åtte selv, det er et lite romjulsmirakel! Nå er et barn hos venninne, det andre er nede med pappaen sin, og jeg flikker og flikker på en epost som må være heeeeelt nøyaktig. Blir ikke verdens lengste dag i dag heller, kjenner jeg.
Postet 30-12-16 kl 11:41 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Vi har spist årets siste hotellfrokost og sjekket ut, og sitter nå og ser på tanteungene i lekelandet mens foreldrene deres pakker. Snart er juleferien slutt, og vi flyr hjem om noen timer. Røros har vært et veldig bra sted å tilbringe noen romjulsdager.
Postet 30-12-16 kl 12:02 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Oppdatert 30-12-16 kl 12:07 av Skilpadda
Gammel
Kaprifol sin avatar
Jeg jobber hjemmefra for å få orden på ting før årsslutt, men koser meg med to feriebarn også. Vi later oss. Jeg fikk sove lenge, yngste har legodilla og bygger masse, eldste tar det med ro på rommet sitt. Romjul er deilig, og i år er det så utrolig fredelig og godt.
Postet 30-12-16 kl 13:38 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi er på det tradisjonelle svigerluksusnyttårsoppholdet, og ligger rundt og slenger i sofaene og blir vartet opp. Det er ganske deilig, da.
Postet 30-12-16 kl 13:43 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg sov til 11, er fortsatt i pysj, men skal straks få på utetøy og gå en tur mens det er dagslys. Så blir det en handletur, før pinnekjøttrestemiddag. Deilig med en fridag på tampen av året!
Postet 30-12-16 kl 13:57 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har endelig kommet i full feriemodus. Gjør ingenting og blir ikke rastløs av det engang.

Skal snart ut på dagens dagslystur med bikkja, da - skal bare se ferdig en episode il av Game of Thrones. :hekta:
Postet 30-12-16 kl 14:20 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Vi er strandet på ferie pga omgangssyke på mannen. Skulle reist videre i dag. Det blir Hakkebakkeskogen på kino om litt, aktivisering må til!
Postet 30-12-16 kl 14:45 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar
Jeg har akkurat bestilt billetter til USA og er lykkelig.
Postet 30-12-16 kl 14:52 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
7-åringen fikk omgangssyken i natt, så jeg har sovet i nesten hele dag. Det var det var den fridagen. Har heldigvis ikke noen store planer for helgen, så ikke så mye å avlyse.
Postet 30-12-16 kl 17:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Til tross for at vi har stort sett vært i isolasjon på hytta hele julen har 3 av 4 klart å bli syke. Eldstemann var dårlig først, så gikk jeg ned for telling natt til i går og i dag var det mannens tur. God juleferie, liksom. Både barn og hund går for lut og kaldt vann, takk og lov for at ungene er store og selvstendige og kan ta ansvar for hunden.
Postet 30-12-16 kl 17:28 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gutta og jeg skal snart på kino og se Rogue One - håper jeg klarer å holde meg våken.
Postet 30-12-16 kl 20:34 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Maverick: vi så Rouge One for noen dager siden, og jeg spår at du klarer å holde deg våken. Jeg likte filmen veldig godt.
Postet 30-12-16 kl 20:42 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Trixie, Adrienne og Fersken!

Vi har hatt lunsjgjester i dag også og har kost oss veldig med besøket. Nå er det på tide å ta en kikk på morgendagens kalkun. Skal den stå i eller utenfor kjøleskapet i natt tro?
Postet 30-12-16 kl 20:53 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Utrolig hva litt mat gjør for formen, etter litt enkel mat og litt drikke er jeg nesten helt normal igjen. Da gjenstår det bare å få mannen på beina så er vi klar for jobb neste uke.
Postet 30-12-16 kl 21:09 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hoi, det var underholdende! Men baconkrisp må forbys.
Postet 31-12-16 kl 01:01 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no