Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 13-10-17 kl 07:41 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Det er jammen godt det er fredag. Jeg var klar over at dette skulle bli en ekstremt travel uke, men jeg hadde ikke lagt subfebril form med i regnestykket. Vel, vel ... jeg har kommet meg gjennom uka allikevel. I ettermiddag har vi deadline på et prosjekt, og jeg tror faktisk at vi kommer i mål.

Snuppa har vært på leirskole denne uka, og kommer hjem i ettermiddag. Det har vært forunderlig rolig hjemme hele uka, men det skal nå bli godt å få henne hjem uansett. Leirskolen har lagt ut bilder hver dag, så jeg ser at de har gjort masse gøy selv om været har vært skikkelig kaldt.

Men aller først:
Postet 13-10-17 kl 08:39 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

I dag var det skikkelig tungt å sto opp, og jeg kjente veldig nøye etter om jeg ikke hadde noen vondter noen plass, men forutenom hodepine så var det ikke mye å skrive hjem om. Så nå er jeg oppe og snart klar for jobb.

Godt det er helg, og den er planløs, har bare planer om litt husarbeid og vasking av klær.
Postet 13-10-17 kl 08:55 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen!

Nå er det bare lillesøster og meg her så det er stille og rolig. Hun skal snart i barnehagen.
Jeg går fortsette som vanlig med å være flink jobbsøker og få unna husarbeid.
Postet 13-10-17 kl 09:00 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg prøvde å ignorere alarmen på klokka i morges, men det gikk ikke så veldig bra. Så her sitter jeg på jobb og blomstrer.
Postet 13-10-17 kl 09:14 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Polarjenta
Godt med fredag ja. I kveld er det kosekveld på meg og tuppa, og det blir deilig. Men først jobb. Og vafler.
Postet 13-10-17 kl 09:45 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
God morgen. Har levert en glad førsteklassegutt i dag, og det er godt for mammahjertet at han ikke er lei seg som han pleier. Hver dag.

Nå skal jeg drikke en god kaffelatte, ligge på sofaen, gå en tur til byen på shopping og så er det lønningspils i kveld. Og kanskje blir det et stand-upshow i kveld også. Jeg gleder meg!
Postet 13-10-17 kl 10:06 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Hele familien hadde lyst at det skulle være fredag i går, så stor var lykken da fredagen endelig kom i dag ...
Dagen begynte med stengt tunnel og kø til jobb, men det gikk nå greit. Lite trafikk på grunn av høstferien, heldigvis.
Angrer bittelitt på at jeg ikke har hatt ferie, men mannen er tom for feriedager og det er ikke mye _ferie_ å være hjemme med ungene.
Postet 13-10-17 kl 10:16 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Sol sin avatar
Jeg har hjemmekontor, og der er kaffen god og kleskoden til å leve med. Etter lunsj går turen til Trondheim for jubleum med tur på samfunnet og ikke minst for å treffe gode venner. Nå venter jeg bare på at kofferten min skal pakke seg selv.
Postet 13-10-17 kl 11:41 av Sol Sol er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har hatt en liten sving innom kommentarfeltene, og trenger litt bomull og pjusk og rosa skyer, takk!
Postet 13-10-17 kl 12:13 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Pjusk og rosa skyer og bomull som ekspresspakke til Poly!


(Kilde: youtube.com)
Postet 13-10-17 kl 12:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Siste dag med varme og bading her i spania. I morgen reiser vi hjem til høstmørket og fyr i peisen. Sukk. Ekstremt deilig med en sommervarm uke i oktober altså. Nå solkrem og litt mer kaffe!
Postet 13-10-17 kl 12:19 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
oversender skyer og kjærlighet, Poly.

Heldagsws om noe som ikke er mitt fagfelt. Heldigvis kun deltaker, jeg holder den ikke. Men dette blir en lang dag.
Postet 13-10-17 kl 12:25 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Sitter på flyet på vei til venninnetreff på vestlandet. Blir koselig! Men litt demper er ulykken i Drammen i dag, det var en i klassen til nevøen min. Tanken på at det kunne vært han er grusom, og tenk på familien det gjelder akkurat nå.
Postet 13-10-17 kl 16:57 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Heiko sin avatar
Poly, jeg så deg og elsket det! �� Takk.
Postet 13-10-17 kl 17:36 av Heiko Heiko er ikke aktiv
Gammel
gajamor sin avatar
Poly; si fra hvis du trenger at noen skriver i samme kommentarfeltet at du har helt rett og alle andre tar feil.
Postet 13-10-17 kl 18:26 av gajamor gajamor er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Å, så forferdelig, Polyanna! Jeg har også to nevøer i Drammen, på 12 og 17, og ble redd da jeg så den nyheten. Bare grusomt at det faktisk var en ungdom også.
Postet 13-10-17 kl 20:00 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Er tante til to i Drammen jeg også og kjenner på ulykken langt inn i sjela. Så uendelig tragisk!
Postet 13-10-17 kl 20:53 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Forferdelig, og så bringer det frem veldig fæle minner fra en annen hendelse.

Ellers: Takk for støtte i kommentarfeltene, de blir helt komisk indignerte. Det var en venn av meg, i Nortura, som kom over dem først, og jeg ramlet utpå.
Postet 13-10-17 kl 21:58 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no