Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 11-05-23 kl 06:21 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg er syk. Jeg har tatt tre dager perm uten lønn fordi jeg har eksamen å forberede meg til, tre oppgaver på til sammen seks og et halvt tusen ord skal revideres og skrives om til en god total innlevering. Men, neida. Feber, sår hals, utrolig vondt i kroppen, slapp, slapp og nevnte jeg snørr? Gruff!

Sånn ellers er det veldig deilig med fint vær, da. Selv om jeg ikke kan være ute i det. Pøh!

Ikke får jeg sove heller. Nå står det dårlig til med meg her.
Postet 11-05-23 kl 07:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
For en uflaks, Pappalille! God bedring, håper du blir frisk fort
Postet 11-05-23 kl 07:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Aiai, Pappalille! God bedring kjapt.

Jeg skal ferdigstille masteroppgaven min i dag ( ), før den sendes til veileder for siste gjennomgang. Det regner ute, så alt innbyr til en god skriveøkt. Jeg må bare fortsette.

Fordelen med å rote med søvn, er at dagene blir lange. Jeg skrev sammendraget klokka halv seks i morges.
Postet 11-05-23 kl 07:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Huff, det høres kjipt ut, Papalille. God bedring!

Snart helg igjen. Da er planen en tur på hytta, og starte på beising av utekledning.
Postet 11-05-23 kl 07:52 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God bedring til Pappalille, og lykke til Blondie!

I dag har jeg to lette og et vanskelig møte på planen. Send styrke!
Postet 11-05-23 kl 08:13 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Usj, god bedring og lykke til over heile fjøla!

Jeg har semesterets siste eksamen om 18 minutter og leste nettopp gjennom den siste undervisningsmodulen. Full kontroll.
Postet 11-05-23 kl 08:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Lykke til, Blondie og Maverick! Og god bedring til Pappalille.

Straks klar for arbeidsdag; i dag er det en felles “dugnad” etter lunsj, og når vi er ferdige, skal vi gå ut og ta en øl eller to. Og i kveld skal mannen og jeg se den nye Guardians-filmen på Imax, det blir sikkert stas.
Postet 11-05-23 kl 08:59 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med å gi blod. Da føler jeg virkelig at jeg har gjort en god gjerning.

I dag skal vi levere fra oss lånehunden, og det blir bra. Den er bare snill og grei, men det er jammen mye båndlegging av tid å ha hund. Vi er virkelig ikke klar for dette på fulltid, og det er jo greit å konstatere.
Postet 11-05-23 kl 09:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
God betring, lykke til, godt jobba og hurra for kjekke planar utover dagen.

Eg skulle stå tidleg opp for å sykle til byen, men det skar seg visst. Sidan det er regn i lufta har eg bestemt meg for at sykkel ikkje var så lurt uansett. Dårlege unnskyldningar har også sin verdi.

Time hos psykomotorisk fysio klokka 10, så må eg ta meg på tak når eg kjem heim og få potta om tomatane.
Postet 11-05-23 kl 09:13 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Pappalille
Og lykke til, Maverick!!

Fikk flere rett i går enn jeg trodde. Men en del var tipping.
Baker kake til dugnad i ettermiddag. Håper det ikke begynner å regne før etter at vi er ferdig.
Postet 11-05-23 kl 10:01 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God bedring Pappalille.

Og lykke til Blondie og Maverick.

Jeg har også startet dagen med å gi blod og denne gangen ga jeg plater, så det tar litt tid. Men, jeg tok med meg noe jeg trengte å få lest og selv om det ikke er optimale forhold til å konsentrere seg der oppe, så kom jeg meg nå gjennom litt. Og så fikk jeg surfet litt og spilt litt mobilspill også.

Nå skal jeg ta resten av dagen på hjemmekontor og akkurat nå var sofaen med benene høyt helt utmerket kjenner jeg.
Postet 11-05-23 kl 10:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar


Et av prosjektene jeg jobbet med i høst har fått plass i revidert nasjonalbudsjett!!!!!
Postet 11-05-23 kl 12:30 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring, Pappalille!

Lykke til med eksamener og oppgaveskriving til noen og en hver!

Jeg fikk beskjed i går om at vår forholdsvis nyansatte, brilliante unge medarbeider ikke har lyktes med å få kjæresten til å flytte hitover, så nå flytter han til henne i stedet og sier opp hos oss. Han jobber masse i mitt viktigste prosjekt og er en stor ressurs, så dette er skikkelig kjipt for prosjektleder Nenne. Også skikkelig kjipt for medarbeider Nenne, for han har virkelig vært et friskt pust i festkomitéen jeg sitter i på 15. året og generelt bare god kollega. Når i tillegg sjuende far i huset og den andre viktige ressursen min skal gå av med pensjon før vi er ferdige i 2025 blir jeg litt bekymra.
Postet 11-05-23 kl 12:45 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Unge og brilliante medarbeidere gjør det veldig vondt å miste. Særlig de som også holder i gang lønningslimonaden en fredag i måneden. (Vi ønsker ikke å oppfordre til alkoholkonsum, så derfor har arrangementet fått et alkoholfritt navn selv om det står i invitasjonen at man selv velger hva man vil drikke.)
Postet 11-05-23 kl 13:19 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar
Lønningslimonade var et kult navn!
Postet 11-05-23 kl 13:45 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Puh, skummelt møte vel gjennomført. Jeg tror vi har fått gjennomslag for noe viktig!

Andre møter var ikke så skumle, men likevel nok så intensive. Vel blåst til meg (og de rundt meg).
Postet 11-05-23 kl 15:28 av tink tink er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no