Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Førstedagstirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Førstedagstirsdag

Postet 25-12-18 kl 09:35 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Mex sin avatar
God jul i stuen.
Jeg ligger forsatt i sengen, på god vei til å bli syk igjen? Hva er sjansen for å få mykoplasma lungebetennelse på ny 1 mnd etter at man har hatt det? :host host host:
Postet 25-12-18 kl 09:47 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Huffda Mex. vi hadde syk svigerfar her i går, og håoer basillene hans holdt seg hos han.
.kaffe og julehefte på planen, mens våre to største kranglefanter leker fredelig SAMMEN med legoen de fikk i går. Et ekte julemirakel.
Postet 25-12-18 kl 10:36 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Uff Mex, god bedring.

Vi hadde en flott julekveld i går. Bare jeg som er våken, skal bruke tiden til å skrive litt på oppgaven min, skal bort på den årlige 1. juledagsbrunsjen senere.
Postet 25-12-18 kl 10:46 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Håper du slipper unna ny runde Mex. God bedring.

Jeg skal snart sette i gang og gjøre klart for stor og laaaaaang frokost, men nyter å sitte og føle meg rolig innvendig. Det er flere måneder siden sist jeg følte meg så rolig. Utrolig godt å kjenne på.

Ha en fin dag, alle sammen. =)
Postet 25-12-18 kl 10:56 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God bedring, mex.

Jeg har satt på en maskin med klær, bruker egentlig ikke det på 1.juledag, men ungene drar til faren i morgen, så hadde noe som måtte vaskes.

I dag sløver vi til vi skal til broren min og spise middag litt senere. Etter det skal vi sløve litt mere.
Postet 25-12-18 kl 11:50 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Gledelig jul alle sammen!
Mellomste har dratt til kompis ( ble spurt om å komme dit) hatt litt lang frokost med familien, jeg er i pysj ennå. Jentene, mann og jeg skal snart ut å lufte oss.
Og kanskje rydde litt i julerotet, spille spill og bare sløve.

God bedring, Mex.
Postet 25-12-18 kl 13:25 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
God bedring Mex.

Rolig førstedagsmorgen med sen og lang frokost. Skal ut å lufte oss litt senere, en gåtur i nabolaget.
Postet 25-12-18 kl 14:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God jul, alle! Vi hadde en veldig koselig julaften med svigerfamilien og to oppspilte og entusiastiske tantebarn. Om en liten time kommer alle hit igjen for julelunsj, så vi må vel snart skifte til ordentlige klær. Rundstykkene står i ovnen, og mannen ryddet og vasket opp alt før han la seg i går, så det er bortimot klart for gjester igjen.
Postet 25-12-18 kl 14:15 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
God bedring, Mex

Jeg nyter tomt hus.
Postet 25-12-18 kl 15:20 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Istedet for å være helt grinch kan jeg jo fortelle at jeg nå har kledelige røde kinn etter et par timer ute med hunden. Vi har gått i dagslys! Snart middag hos mamma.
Postet 25-12-18 kl 15:28 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Sandstormen er reist og her er det sol sol sol og 25 grader. Jul i syden er helt okei. Minsten syns det er litt i overkant så nå er han inne med AC og jeg er på terrassen. Det er jo tross alt lenge til sommer igjen.
Postet 25-12-18 kl 17:47 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Hvor er det så varmt nå, Mattis? Jeg drømmer om syden, sol og varme!
Postet 25-12-18 kl 17:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Julebrunch hos moren min, god mat og hyggelig selskap. Sildesalat og juleskinke er det beste med 1. juledag, nå er familien tilbake i myke klær, jeg har på pysj igjen og akter å tusle rundt i den resten av dagen.

God bedring, Mex!

Kos dere i sola, Martis!
Postet 25-12-18 kl 18:36 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Akkurat hjemkommen fra førstedagsmiddag hos svigers. Både svogers og vi kunne veldig gjerne tenkt oss å få være hjemme i fred på førstedag. Det er rett og slett ikke helt tilpasset et travelt moderne liv å skulle ha selskapeligheter dag etter dag, vi slet med å motivere både oss og ungene til å forlate pysjen og huset. Vi ville jo helst bare lese, spille og slappe av, alle sammen.
Håper vi kan pushe til 2.dag neste år og holde 1.dag som introvert hviledag.
Postet 25-12-18 kl 22:24 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Bokormen sin avatar
1.dag i fred og ro burde være en menneskerett!
Postet 25-12-18 kl 22:32 av Bokormen Bokormen er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Vi hadde svigers her i går, og skal til dem i morgen. De ymtet frempå om selskap i dag, men da protesterte både vi og mannens søster. I dag har vært pysjdag i heimen, men TV, spill, bok og strikketøy.
Postet 25-12-18 kl 22:46 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Nei, førstedag må det være fri. Vi skal ikke noe før tredjedag, faktisk. Deilig.
Postet 25-12-18 kl 23:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Vi har vært hos svigers på ribbe, nå er strømpebukse, kjole og BH kastet og på med kosebukse og t-skjorte. Nå litt pensum lesing.
Postet 25-12-18 kl 23:13 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg tror Martis er i nærheten av meg, ut i fra snakk om Las Palmas i går. Deilig sol i dag! Vi har tilbrakt dagen i dyrepark med jentene, veldig koselig. Litt trening har jeg også fått til, nå er det sofa og Pretty woman på TV 2.
Postet 25-12-18 kl 23:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Vi har hatt lat deilig dag, og avsluttet dagen med fine folk på middagsbesøk.
Postet 26-12-18 kl 01:11 av annemede annemede er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no