Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Toffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Toffe

Postet 31-01-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
annemede sin avatar
Kaffe innabords. Snart ombord i fly.
Postet 31-01-19 kl 07:35 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har startet dagen med å synge bursdagssangen - to ganger. Først for ham som blir 45 og så for hun som blir 14.

Nå skal jeg ha en fridag før jeg starter i ny jobb i morgen.
Postet 31-01-19 kl 07:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med mann og barn, Tjorven!

Jeg har en litt roligere start på dagen i dag, så jeg drikker kaffe og ser på avisene. Ganske støl etter gårsdagens jogging, men jeg kan gå uten problemer. Fremskritt.
Postet 31-01-19 kl 08:05 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God tur, Annemede og gratulerer til begge dine, Tjorven!

Jeg har våknet opp på fjellet. Først noen timer fag, så blir det ski etterhvert. Det er ganske så kaldt ute, men nå har jeg slept med meg masse stæsj og klær opp hit, så da må det brukes!
Postet 31-01-19 kl 08:10 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med mann og barn, Tjorven. God tur Annemede.

Jeg har kaffe og skal snart til lege med meg og ett barn. Dagens plan.
Postet 31-01-19 kl 08:36 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Inagh sin avatar
Gratulerer til mann og datter, Tjorven!
Postet 31-01-19 kl 08:38 av Inagh Inagh er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer til mann og datter, Tjorven
Postet 31-01-19 kl 08:52 av star star er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Grattis til Tjorven familien! Endelig levelige temperaturer igjen, minus 18 var litt ubehagelig gitt, men nå er det bare minus 10! Snart vår.
Postet 31-01-19 kl 09:01 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Frokost er fortært, det er deilig når den blir servert. Nå har jeg litt alenetid med kaffe og internett før en lang konferansedag.
Postet 31-01-19 kl 09:23 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med bursdagene i Tjorvenfamilien!
Postet 31-01-19 kl 09:24 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med bursdagsbarn og -mann, Tjorven!

Blir det bilder fra Sudan, mon tro?

Sitter på jobb og jobber hardt med å psyke meg opp til å føre januarbilag. Litt kaffe til, nå, så er vi der.
Postet 31-01-19 kl 09:44 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Grattis til dine Tjorven!

Trøtt men grei morgen, har ny sveis og føler meg nokså fresh. Men ingen har sett at jeg har klippet meg! Nuvel, jentene mine syntes det var fint da. Nå er det jammen meg snart helg igjen, som de flyr, disse vinterukene!
Postet 31-01-19 kl 10:12 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg skal lage et reisebrev fra Sudan, men akkuratnå har jeg ingen PC fordi jeg er mellom jobber. Jeg har snakket med ny-sjefen, og ny PC blir utlevert i morgen.

Og så må jeg lære meg å legge bilder inn i bloggen. Det er jeg ikke så god på.
Postet 31-01-19 kl 10:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Her i Liverpool er det såpeglatt. Min mor er veldig dårlig til bens så det er litt risikosport. Skulle gjerne vært litt lenger i England, men i ettermiddag drar vi hjem.
Postet 31-01-19 kl 10:28 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Håper jeg får tilgang til bloggen for å se, Tjorven. Skulle gjerne vært tilbake i Khartoum som voksen!
Postet 31-01-19 kl 10:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Å, tjorven, eg og har lyst å sjå! Og så har eg lyst å gratulere deg med ny jobb - eg har ein følelse av at du har gledd deg til å vere ferdig i den gamle ei stund

Her er det jobb og møter og så kor i kveld.
Postet 31-01-19 kl 11:30 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Mee to, Tjorven!

Jeg har vært hos tannlege i dag og lagt gjen 1090 kr. Frisør senere. Det blir verre.
Postet 31-01-19 kl 14:02 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer til min og fjortis, Tjorven! Eldste har en venninne som er 14 i dag.

Her blåser det og så er det nå en finfin blanding av regn/snø/sludd/hagl. Ungene er sørpeforkjølet, så de dropper trening. Altså skal ingen ut av huset når vi kommer hjem i dag.
Postet 31-01-19 kl 15:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Guttungen ser ut til å være frikjent for utilbørlig tannstilling, og slipper regulering! Jeg føler meg så riiiiiiik!

Two down, nil to go!
Postet 31-01-19 kl 15:49 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Sitat:
Jeg føler meg så riiiiiiik!
Haha. Apropos ... Eller malapropos. Jeg drømte om deg i natt, Candy. At jeg var hjemme hos dere, og jeg var veldig overraska over at dere bodde i en betongblokk med utsikt mot en støyende hovedvei (litt sånn tidligere Øst-Europa-aktig). Det var så mye støy at dere måtte ha gardinene trukket for hele tiden. Utsikten var grufull, og dere hadde slitte, skitne vegger og sæggete billyhyller, og jeg tenkte at "oj, slik hadde jeg ikke sett det for meg, for Candy er jo sånn design- og interiørdame."
Postet 31-01-19 kl 17:11 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Det er torsdag kveld og jeg lever fortsatt!
Postet 31-01-19 kl 20:02 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Mavs: Særlig morsomt fordi jeg akkurat oppdaget at vår eneste billyhylle, som er full av praktbøker om musikk, holder på å gi etter for vekten.
Postet 31-01-19 kl 22:22 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no