Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 10-03-19 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
God morgen! Her skal kinn males, flagg pakkes og store mengder varme klær på, så skal vi opp i Holmenkollen og heie!

God søndag, alle!
Postet 10-03-19 kl 09:50 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God søndag! Her skal det først feires klassebursdag med eldste først på dagen, så noen timer hjem og så er det familie bursdag ( som ikke skal være hos oss).
Så det er den store bursdagsdagen.
Men aller først kaffe.
Postet 10-03-19 kl 09:52 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Dette er morgenen for å skryte av ungdommen. Storesøster hadde fest i går. Vi kom hjem kl 23.30 til en gjeng som satt og pratet hyggelig med akkurat passe høy musikk. Og ned i morges til et ganske ryddig kjøkken. Matrestene i bokser i kjøleskapet. Og gjengen som har overnattet har spist frokost og ryddet stuen og takket pent for seg.

Det har vært alkohol, men såvidt jeg kan se i veldig ordentlige former.
Postet 10-03-19 kl 10:53 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
annemede sin avatar
Fantastisk søndagsvær. Nå: ut på skitur.
Postet 10-03-19 kl 10:57 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
polarjenta sin avatar
God formiddag.

Her er alle våkne, og jeg våknet med hodepine, så det blir en rolig dag kjenner jeg.
Postet 10-03-19 kl 11:39 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. I dag må jeg rette og planlegge timer til i morgen, men det går tregt å komme i gang. Herremannen og jeg var på Captain Marvel i går. Det ble litt seinere enn vanlig, og i tillegg går jeg fortsatt og er litt gira pga. filmen. Vanskelig å konsentrere seg da.
Postet 10-03-19 kl 11:48 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Først jobbe litt, så kvile litt, så sitte i garasjeporter og sole meg, så forsinka fastelavnsbollar hjå muttern.
Postet 10-03-19 kl 11:59 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg må lage ferdig historieoppgaven min om Margrete Valdemarsdatter. Jeg har kontroll på innhold, må bare få det inn i PP og øve på presentasjon.

Elllers så fortsetter den nye tradisjonen vår med søndagsmiddag med dessert, på veldig lavt nivå vel og merke. Så i dag oksestek med gele til dessert.
Postet 10-03-19 kl 12:00 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Rette, støvsuge, gå tur, lage middag, forberede arbeidsuka. Ja. Skal få denne søndagen til å gå også. Utrolig deilig vær, det hjelper!
Postet 10-03-19 kl 12:03 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Billabong, eller billading som jeg forsøkte å skrive, så håndballkamp for yngste og oppom svogers en tur. Lurer på om vi skal ta oss en tur og se captain Marvel i kveld. Nyter sola innimellom de ulike aktivitetene.
Postet 10-03-19 kl 12:12 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Ville og jeg har måkt trampolina, den ble satt opp forrige helg til tross for snøvarsel. Ut fra hvor mye den ble brukt i uka som var, ser det ut til å være verdt måkingen.
Postet 10-03-19 kl 12:28 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Nydelig vær, men kaldt tror jeg. Terrassen var hvit av hagl. Straks ut på søndagstur.
Postet 10-03-19 kl 12:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sløv søndag her, men jeg har løpt en tur og det hjalp litt på humøret. Jeg og eldste skal avgårde til medaljeseremoni for konkurranse som pågår hele helgen, hun var ferdig med sin deltakelse i går men får medalje i dag. Det blir stas!
Postet 10-03-19 kl 14:05 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Milfrid sin avatar
Fin dag! Tur i sol som nesten varmer med favorittsøskenbarnet, så kino og pizza med Poden, Instant Family. Den handler om fosterbarn og adopsjon, og jeg var litt spent på Poden sin reaksjon, men han synes det var en god film.
Postet 10-03-19 kl 20:18 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Og digital hverdag, altså. Poden sitter og gamer og prater med venner. Var nede i kjelleren. Og der satt Svigersønnen og chattet med datteren min som er i Melhus, bonusssønn som er på Hommersåk og farens bonusdsdatter som er i Egersund. Hvem sier man må være i samme rom for å være sammen?
Postet 10-03-19 kl 20:26 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no