Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Kaffestuggu presenterer: Jensens bypåske - del 5

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Kaffestuggu presenterer: Jensens bypåske - del 5

Postet 13-04-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Brått skjer det mye veldig fort,
og stakkars Jensen blir ført bort.
En hette tres på hodet ned,
så han kan slettes ikke se
hvor ferden går, men visst kan han
fornemme at de er på vann,
og fluktbilen den er en båt
tror Jensen, for han har blitt våt.
Her vil forfatter'n skyte inn,
som kommentar om bilen sin:
Land-Rover-eiere er vant
til at det blir litt vått i blant.
Men nok om det, vi lurer på
hva som vil skje med Jensen nå?


Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Oppe helt alene, får vel nyte stillheten så lenge den varer. Litt sånn antiklimaks etter en så veldig fin start på påsken, men det går seg jo til. Vi har ikke noe særlig til planer i dag, vi får se hva vi finner på. Ser ut til å bli fint vær, så får vel kanskje dra de ungene med ut en liten tur senere.
Postet 13-04-17 kl 08:18 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
God morgen. Fikk litt Berhard og Bianca-vibber av fluktbåten. Spennende!

Jeg er fortsatt på hytta sammen med 10-åringen. Mannen og 14-åringen stakk til byen for noen dager siden. Spent på om de har tenkt å komme tilbake snart.
Postet 13-04-17 kl 08:54 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Mårn. Her startet dagen med påskeeggjakt, og nå er det fred og fordragelighet og kaffe.
Postet 13-04-17 kl 09:40 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
Fantastisk Jensenpoesi!

Har tredje dag hjemme etter påsketur i helga og ny påsketur på lørdag. Hjemmeferie er nyyydelig!
Postet 13-04-17 kl 10:01 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Spennende.

Ungene skal snart ha påskeeggjakt og vi skal ha deilig påskefrokost.
Resten av dagen går sikkert med til å skru garderobeskap.
Postet 13-04-17 kl 10:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
God morgen fra solkysten. Her er mann ute på morgenjoggetur, lillesøster og jeg ligger i hver vår ende av en gedigen sofa og storebror sover fortsatt. Akkurat som de andre dagene vi har hatt her nede. Nest siste dag og første dag vi ser antydning til skyer på himmelen. Hjemme ser jeg at det skal regne skikkelig. Huffda.
Postet 13-04-17 kl 10:22 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Akkurat våknet. Koker egg til frokost og om noen timer blir det påskeeggjakt ute. Bra vær!
Postet 13-04-17 kl 10:24 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Vi har mellomlandet hjemme etter en uke på hyttai sydenland. Drar videre til bror på vestlandet i dag. Ungene krangler om påskegodteri Så alt er vel som det skal være. Og Jensen, da! For et drama!
Postet 13-04-17 kl 10:40 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
God morgen. Her slenges det også i sofaen foreløpig, men etterhvert skal jeg få pakket til ny påsketur. Til besteforeldre denne gangen. Må bare motivere meg til å finne fram ski og skisko og vinterklær. Jeg er så veldig klar for vår!

I går gikk jeg forresten opp på den lokale toppen i marka. Bart hele veien opp, og bare litt snø og is i det som var skiløypa opp. Det kommer seg! Skogstur med påskelabyrinten på øret, digg!
Postet 13-04-17 kl 10:49 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jensen, ass! /

Vi er på vei hjem fra DK. Resten av påsken skal tilbringes hjemme. Det var utrolig deilig og friskt med noen dager ved havet.
Postet 13-04-17 kl 10:50 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Har akkurat snakka med kjæresten, det var fint. Ungene sover enda, og jeg veksler mellom å vurdere om jeg skal gå inn å vekke dem sånn at vi får spist frokost eller bare la dem sove å nyte stillheten enda litt.
Postet 13-04-17 kl 10:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Skikkelig dramatisk påskekrim!

Jeg har så lyst på påskeegg, vurderer å smugspise bare litt. Her er det ikke påskeeggjakt før på lørdag, tradisjonen tro, men det ryktes at påskeharen har fylt eggene med ekstra gode saker i år...

Jeg har fått te på senga (etter nok ei natt med unger høyt og lavt) og lader opp til jobbedag. Har en bunke stiler som skal ut igjen torsdag over påske, så jeg må få unna flest mulig i dag. Ungene skal til besteforeldrene fram til middag. Opp og pakke utetøy og Playmo!
Postet 13-04-17 kl 11:06 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Lat og deilig morgen. Jeg er fortsatt under dyna, men vurderer å straks stå opp for å ta meg noe mat.
Postet 13-04-17 kl 11:32 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg og den eine ungen som er her, ligger i kvar sin ende av sofaen med kvar sin duppeditt. Hatt ein roleg frukost med eggerøre og te. Ute er tidvis sol og tidvis så mørkt at me måtte sette lys på inne.
Postet 13-04-17 kl 12:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg syns jensenkrimmen passar godt til det verdensbildet som er no. Verden er ikkje diskré, for å nesten sitere de Lillis. Ellers baker eg sesongens første pavlova, og det ser ut til at teknikken sit. Hehe.
Postet 13-04-17 kl 12:06 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi er på hytta. I dag får vi besøk av en barndomsvenninne med familie. Vi skal gå til en flott leirplass og grille pølser. Det hadde vært enda mer stas hvis været hadde vært bedre, men det er ikke meldt regn før i kveld, så vi klarer oss nok.
Postet 13-04-17 kl 12:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Dere skulle nok feiret påske her i år, tjorven. Her er det strålende sol.
Postet 13-04-17 kl 12:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Kidnappet de Jensen?! :skingrestemme:

Jeg har fått sovet i nesten hele natt. Om jeg ligger musestille på min høyre side så hoster jeg nesten ikke.
Postet 13-04-17 kl 13:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Bloppy sin avatar
Stakkars Jensen!

Jeg sov til ni i dag, og lå og slumret til kl ti. Så deilig!
Her er det grått og trist vær. Men heldigvis har snøværet gitt seg. Mulig vi skulle reist en tur til byen da, siden dere har fint vær der. Vi er jo ikke så langt unna, men har altså skikkelig møkkavær. Det er jo klart. Siden mor også endelig har fått ferie.

I dag kommer eldste hjem igjen, og vi skal fikse resten av merkene på russedressen. Navnet skal på! Dressen skal snart vrenges, og bokstavene i navnet er fulle av paljetter. Så hun ville ikke ha på navnet til å begynne med.
Spennende tid fremover!
Postet 13-04-17 kl 13:28 av Bloppy Bloppy er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Åhja, Bernard og Bianca!

Nå fikk jeg lyst på Landrover.
Postet 14-04-17 kl 18:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no