Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 08-11-21 kl 06:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Jeg og eldste skulle på shopping i dag, men det utgår nok. Han er ikke helt i slag.
Postet 08-11-21 kl 08:15 av star star er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hm. Tre av ti kontaktelevar har meldt seg sjuke allerede i dag. Eg får no reise ned og sjå om det er nokon der.
Postet 08-11-21 kl 08:19 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Nei, fire var det
Postet 08-11-21 kl 08:20 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Fem, faktisk. Ok. Skal gje meg no.
Postet 08-11-21 kl 08:22 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Sykkelen min er tilbake!

Hendelsesforløpet oppsummerte min mann slik: "Noen, ingen nevnt, glemte at de hadde glemt den sykkelen de hadde glemt å spørre om lov til å låne, i en kompis sin (glemte) garasje."

Jeg har konkludert med at tenåringen (eldste) og jeg skal ta et kurs i bedre kommunikasjon. (Og han i forskjellen på å låne og å ta).

Men hey, jeg har syklet til jobb!
Postet 08-11-21 kl 08:22 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Lillesøster er forkjølet og holdes hjemme i dag. Jeg har fått et avlyst møte, synes det er en uting at møter avlyses søndag ettermiddag, uten forklaring.
Postet 08-11-21 kl 08:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Smoothie til frokost i dag, det vil si at jeg er på hjemmekontoret i dag. Håper at mannen får avklaring på om det kan bli ny Budapest tur i desember for da har det åpnet seg en mulighet for at jeg kan bli med. Jeg trenger å lufte meg litt nå.
Postet 08-11-21 kl 08:32 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Langhelg i Spania unnagjort, hard norsk hverdag i dag.
Postet 08-11-21 kl 08:46 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt fri siden torsdag og føler meg litt lost i dag. Det er så mange krav! Dessuten fyller min kollega 30 i dag og jeg føler meg utgammel. Mandag, ass.
Postet 08-11-21 kl 08:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Mandagsinnboksen fyller seg kraftig opp, det er svøpen bak speilet når man skyfler unna masse i helgen, folk svarer jo.

Gleder meg til å høre åssen rockestjernekollegaen min hadde det i helgen da, han spilte på Vega i Køben og det er jo litt stas med turnering utenfor landegrensene, lenge siden sist.
Postet 08-11-21 kl 09:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Åh, gjesp + haloi


Travel dag, men veldig trøtt. Jeg synes 7,5 timer søvn alltid føles veldig kort på mandager
Postet 08-11-21 kl 09:15 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
Hvor mange ble det til slutt, Hondacrv?
Postet 08-11-21 kl 09:16 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har allerede drukket en stor kopp med kaffe, men kjenner jeg trenger minst en til for å greie å gjennomføre fram til lunsj. I morgen skal jeg sitte 4,5 timer på buss. Det skal bli deilig med alenetid.
Postet 08-11-21 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg sitter på jobb. Tullet inn i sjal, skjerf og ulltøy. Og en ulltrøye over lårene. Varm te i koppen, så nå nærmer jeg meg varm. Har fått unna skolemelding til forsentkommere, 14 elever. Ja, ja.
Postet 08-11-21 kl 09:39 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg sitter på hjemmekontor, med utsikt til mye av det de neste ukene. Venter spent på dagens smittetall fra kommunen. Ute er det hvitt og vakkert etter sesongens andre runde med snø (den forrige regnet bort for en uke siden) og jeg er egentlig ganske fornøyd med livet.
Postet 08-11-21 kl 10:14 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Hjemmekontor i dag, jeg skal ut på reise igjen i ettermiddag og kjente for en litt gå-sakte-aksjon før det. Jeg jobber altså, men i kosebukse og tøfler og det fortjener jeg som skal av gårde og bruke ettermiddagen på å reise.
Postet 08-11-21 kl 10:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tror jeg skal fortsette rydding av papirer i dag. Kom så godt i gang i går. Ikke at jeg blir ferdig i dag, til det er det for mye kaos.
Postet 08-11-21 kl 12:23 av star star er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Input, det blei seks. Og i tillegg han som skulka religionstimen da
Postet 09-11-21 kl 09:40 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no