Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 11-12-21 kl 10:06 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Jeg sto opp tidlig for å få unna litt eksamensforberedelser, men tenåringen våknet også. Nå er det TikTok-lyd og plystring som akkompagnerer pensum. Livet på 65 kvm.

Jaja. Det blir juleidyll senere, med baking og grøt. Da kommer de voksne barna også.
Postet 11-12-21 kl 10:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 11-12-21 kl 12:01 av Blondie
Gammel
star sin avatar
Eldste påstår han skal klippe seg i dag, så får se om jeg får gjort et par småting imens.
Postet 11-12-21 kl 10:34 av star star er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg har sett deigen til nennes rundstykker, og no veks han ut av bollen så eg må faktisk begynne å bake dei ut. Det har sine konsekvensar å sette deig.
Postet 11-12-21 kl 10:46 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Lite juleidyll her også, Blondie. Må rydde i helgen. Fått skrevet noen julekort mens jeg har drukket kaffe.

Dagens plan: Bli ferdig med julegavene og julekort, rydde og gjøre rent og sette en rundstykkedeig.
Postet 11-12-21 kl 11:20 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg registrerer forøvrig at det er finale i Maskorama i dag. Må si jeg er litt lettet over det, kanskje det går an å snakke om noe annet i lunsjen.
Postet 11-12-21 kl 12:10 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Jeg har brukt formiddagen på å bake lefser. Nå skal julegaver pakkes sånn at jeg får oversikt over hva som gjenstår
Postet 11-12-21 kl 12:36 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hahaha, enig Blondie. Eg fatter ikkje alt styret rundt det programmet.
Postet 11-12-21 kl 12:49 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Kan ikke huske at Maskorama har vært nevnt en eneste gang på jobb hos meg. Jeg ser ikke, virker ikke som de jeg har rundt meg gjør det heller.
Postet 11-12-21 kl 14:22 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Fått unna et par julegaver til. Enormt med folk overalt. Får heller ta en tur i morgen.
Postet 11-12-21 kl 17:15 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no