Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 28-03-22 kl 08:01 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Vel innstallert på kontoret for første gang på en stund. Skal hente ny PC, og den må være tilkoblet nettet her på jobb i minst 3 timer før jeg kan ta den hjem, så da blir jeg her i dag.
Postet 28-03-22 kl 08:33 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Uææh! Det var jo mørkt igjen da jeg stod opp i dag. Det var tungt, altså.

I dag har jeg 6 møter hver på en time. Og mellom alle disse møtene er det meningen at jeg skal produsere masse dokumenter. Det lar seg faktisk ikke gjøre. Jeg skal jobbe ganske mye overtid denne uka (og setter pris på at jeg nå har en arbeidsgiver som lar meg velge å få overtidsbetalt ).

Knerten skal besøke videregående skole i dag. Det er første gang jeg har sett ham stressa på ganske lenge, for dette var tydeligvis både skummelt og gøy på en gang.
Postet 28-03-22 kl 08:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg var tidlig på kontoret i dag og løper snart i et fysisk møte som kommer til å vare det meste av dagen og sannsynligvis generere masse arbeid.
Postet 28-03-22 kl 08:58 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.

I dag har jeg endelig hjemmekontoret for meg selv igjen etter en uke med influensasyke ungdommer.
Dagens plan er få laget en presentasjon, tenker at det bør gå bra bare jeg kommer meg i gang.
Postet 28-03-22 kl 09:14 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Sliten etter en seminarhelg med korpset, så jeg tenkte å være litt alene på hjemmekontoret.

Skulle egentlig gå litt tidlig i dag, men hadde glemt å sette av tiden i jobbkalenderen så der kom det seilende et viktig møte.
Postet 28-03-22 kl 09:32 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. En hjemme og en på skolen håper jeg.
Ellers litt blæh.
Postet 28-03-22 kl 09:50 av star star er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Det er ikke reit å være på jobb når kroppen skiker ate det er en time for tidlig. Det er bare slitsomt. #sommertidsuger
Postet 28-03-22 kl 09:53 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er av de som ikke merker noe særlig til at vi stiller klokka, anna enn at det er noe pes å måtte stille noen klokker manuelt. At det var tungt å stå opp i dag, er fordi jeg la meg for seint i går.

Starter dagen på hjemmekontor, men skal være vikar de to siste timene, så går nok på jobb i 13-tida. Eller kanskje jeg sykler. Var så godt i gang med sykling, men det er kommet snø igjen og jeg har konstatert i vinter at jeg ikke liker vintersykling selv med piggdekk. Får se om jeg orker likevel.
Postet 28-03-22 kl 10:04 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Klokkestilling affiserer ikke meg heller, men jeg går nå på medisiner som gjør meg veldig trøtt og treg hver morgen. Det er en overgang for et A-menneske.
Postet 28-03-22 kl 10:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Trøtt her også, men det skyldes nok mer at det ble for få timers søvn i natt enn klokkestilling. Men er på kontoret, så får vi satse på at det går bra!
Postet 28-03-22 kl 10:25 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Klokkestilling er noe tull. Trodde vi var nære med å fase ut dette greiene, men så kom vel pandemi og krig og andre "litt viktigere ting" for styresmakter å håndtere...

På kontoret, ett stykk sykt barn hjemme, ett på skolen. Litt sånn mandagsblues i dag, og sliter med å finne motivasjonen. 4 timers arbeidsmøte på Skype etter lunsj i dag. Baah
Postet 28-03-22 kl 10:32 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen my ass.

Var hjemme fra jobb kl 03 i natt og da var det fadermeg beinhardt å stå opp og levere barn på skolen i dag tidlig. Jeg skylder selvfølgelig alt på sommertid og føkkings klokkesnu.

Vel. Barn levert, kaffe drukket, jeg har nettopp levert semesterets siste arbeidskrav, og skal komme meg på kontoret. No rest for the wicked.
Postet 28-03-22 kl 10:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg pleier heller ikke å merke klokkestilling noe særlig, men kjente det denne gangen, da jeg hadde seinvakt på lørdag og skulle på tidligvakt på søndag. Ble ei kort natt!

Men nå er det hjemmekontoret som gjelder. Svosj med meg!
Postet 28-03-22 kl 11:00 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg er hjemme med syk meg. Det hadde vært betraktelig roligere hvis det ikke gikk en gjeng snekkere og banket i ytterveggene mine.
Postet 28-03-22 kl 11:47 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Bare blæh! Men god mandag alle, da!
Postet 28-03-22 kl 12:21 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg er helt enig med de som vil avskaffe hele klokkestillinga selv om det ikke plager meg personlig. Det er jo bare tull å drive på sånn! Men jeg har ingen sterke følelser ang. om det skal bli permanent sommertid eller permanent vintertid.

Jeg har fått unna masse planleggings- og kontorarbeid nå, og føler meg klar for resten av uka med tanke på jobb. Verre er det at jeg driver og planlegger et oppussingsprosjekt der alt har stoppa opp i siste fase før bestilling av kjøkken og materialer og banking av oppstart. Hvorfor kan ikke folk holde de tidsfristene de lover å holde? Jeg har egentlig mest lyst til å bare avlyse hele greia; har ikke tid til å purre og purre og følge opp folk som burde følge opp uten purring.
Postet 28-03-22 kl 13:12 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg har ikke lest nyheter i dag, så er helt bakpå her, men altså, Will Smith, WTF?!
Postet 28-03-22 kl 14:38 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg hadde time hos fastlegen på morgenkvisten og ble henvist videre til øre-nese-halsspesialist som jeg fkk time hos etter lunsj. Så nå er jeg ferdig behandlet og helt lykkelig! Noen ganger er’e helt all right, in the morning!

Jeg har fått støvsuget øret som var fullt av øredråper som var helt feil for meg. Jeg har gått rundt i seks dager nå med følelse av å være under vann og nå hører jeg igjen.
Postet 28-03-22 kl 16:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Det var jaggu raskt, Nenne.

Innom senteret for et par ting på vei hjem fra jobb. Nå slakt i sofaen. Skjønner ikke helt hvor energien min er om dagen.
Postet 28-03-22 kl 16:44 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt tidenes drittdag på jobb og jobber med å slikke sårene. :sigh: Får satse på bedre tider i morgen.
Postet 28-03-22 kl 18:36 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Til de som trenger det.

Jeg skal straks avgårde å hente svigers på flyplassen, snart 7 uker siden de reiste til Spania nå. Det betyr også at jeg nok en gang blir ute bil. :cry:
Vi har vel kommet frem til at vi trenger en bil nr 2 så jakten på en grei El-bil starter i morgen tenker jeg.
Postet 28-03-22 kl 19:53 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no