Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 07-10-16 kl 09:03 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
Mornings!

Vi har bursdagsgutt i huset. Og jeg har vært mamma i 12 år. Nå får jeg lyst til å komme med en floskel om hvor årene blir av. Det er bare å komme seg gjennom arbeidsdagen og se til at det blir både helg og feiring i løpet av de nærmeste dagene.
Postet 07-10-16 kl 09:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Hurra det er fredag!! Og snart høstferie. I natt drar vi til Italia og siden flyet vårt går klokka sju må vi opp type halv tre. Men så venter en uke med god mat og vin! Vi er åtte voksne og åtte barn som har leid leiligheter på en vingård i Toscana og gleder oss stort. Har planlagt turen for en evighet siden og ungene har gledet seg i 1,5 år nå. Blir stor stas. Må bare svosje unna en god del ting på jobb først.
Postet 07-10-16 kl 09:39 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn. Ser fram til teater med mellomste i dag, for så å kjøre rett til hytta som forhåpentligvis er varm og god.
Postet 07-10-16 kl 09:55 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer, Tink!
Og god tur, Vixen!

Vi er på Gaustadblikk, straks på vei mot Gaustadtoppen. Med en treåring på slep. Det blir nok gøy :P
Postet 07-10-16 kl 09:56 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med bursdagsgutt, tink!

Jeg har blitt fotballmamma. Og jeg evner ikke å stå passiv på sidelinjen, så i går på første trening for barnet, havnet mor i målet.
Postet 07-10-16 kl 10:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg har bursdag i dag. Og det på en fredag! Hurra! Etter jobb blir det drinker og dim sum.

Jeg har spist vaffel til frokost, og har fått full score på et evalueringsskjema fra kunden, så jeg er fornøyd i dag.
Postet 07-10-16 kl 10:21 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Hurra for bursdagsbarna

Kort dag på jobb i dag, så ut i finværet.
Postet 07-10-16 kl 10:28 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen og gode resultater Divine!

Her er jobbeffekten litt preget av at det er 12 dager siden sist det var helg, og av at jeg har hjemmekontor med høstferiebarna. Det ble ingen høstferie på de voksne i år, men helg skal vi i alle fall ha om noen timer.
Postet 07-10-16 kl 10:29 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Gaustatoppen er kjempefin, Timar! Jeg var der nettopp, veldig flott tur, og relativt lettgått, egentlig. Og så kan man ta banen ned igjen! Det er gøy!
Postet 07-10-16 kl 10:41 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Divine!
Postet 07-10-16 kl 10:42 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Nina sin avatar
Hurra for bursdager!
Skal på fjellet i helgen og hadde planlagt topptur i morgen, nå sitter jeg på jobb og blir mer og mer sylta. Mulig de andre får gå uten meg i morgen, sikkert fint på veranden i høstsol også.
Postet 07-10-16 kl 11:52 av Nina Nina er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Gratulerer Divine!

Eksotiske middagsplaner utgår når den skal nytes med frøken syngil (hun vil helst bare spise kylling, gjerne uten smak).
Postet 07-10-16 kl 13:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg har ligget til sengs med hodepine siden i går etter jobb og forbanner veike Ibux og mangel på morfin.
Postet 07-10-16 kl 15:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Gratulerer med bursdagsbarn, tink, og med dagen til deg, Divine.

Vixen:,God tur til Italia!
Postet 07-10-16 kl 18:30 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Divine!

Og hei fra toget, vi er nesten hjemme fra en svært så lyxig høstferie i Riga og Tallinn. Litt urimelig at den er over, men deilig å ha en hel hjemmehelg før hverdagen er tilbake.
Postet 07-10-16 kl 19:05 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Gratulerer med Divine-dagen!

Jeg er veldig fornøyd med avslutningen på arbeidsuken, og med å ha en relativt fri helg foran meg. Og så er visst episode 2 av Westworld allerede tilgjengelig, så nå når Poden har tuslet til køys (etter noen Flight of the Conchords-sanger til desserten), skal vi kaste oss over den.
Postet 07-10-16 kl 23:26 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no