Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 14-10-16 kl 07:59 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Endelig fredag, denne helgen er planløs, men må ta et aldri så lite skippertak i huset.

Så da er det bare å undervise noen timer, planlegge litt, så er helga der
Postet 14-10-16 kl 08:31 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
I dag er det endelig fredag, ja. Det har vært en travel, men ålreit uke på jobb. Og i dag går prøvetiden min ut i denne jobben. Jeg er relativt sikker på at jeg har fast jobb nå.

I kveld skal vi gå på kino å se "Kongens nei" med ungene. De synes ikke det var toppvalget av film fra min side, men jeg har kalt det en historietime. I tillegg hadde de visst sett en reklame som fortalte at dette var en film hvor det ikke var lov til å ha med godteri. Jeg har sagt at de skal få popcorn allikevel.
Postet 14-10-16 kl 08:53 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skal på eksamenskurs. Hvordan sette opp eksamenspartier i SATS osv. Tror jeg er en av de få i landet som har ansvar for 1.-4. trinn som også har eksamensansvar...

Ellers er det deilig med fredag. Minsten har treningsfri i kveld så det er fint!
Postet 14-10-16 kl 08:58 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Her blir det ikke noe fredag før i kveld i åttetida.
Postet 14-10-16 kl 09:10 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal pakke oss ut av de britiske øyer og komme oss hjemover. Det har vært en deilig ferie, jeg ser for meg at overgangen blir brå. I morgen og søndag må jeg rette og forberede alt det jeg la igjen når vi dro.
Postet 14-10-16 kl 09:43 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings, treg morgen og sitter i kø med bussen. Ah well. Fredag og lønningsdag!
Postet 14-10-16 kl 09:45 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Vi må på hytta i kveld og ingen vil egentlig, men kajakk og trampo må pakkes for helgen, alt utetøyet Noen Andre glemte igjen forrige uke må hentes og noen flere kjøkkenskap skrus.

Jaja, i morgen er det retur for bursdagsselskap for ett barn og voksenselskap for de voksne, og søndag er Helt Fri. Det er da noe.
Postet 14-10-16 kl 09:53 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Fredag, ja. Jeg har alt for mye å gjøre, jeg må lede et møte jeg ikke har lyst til å lede og helga er full av burde-burde'r.

Hu hei, dette kan bare bli bedre! (Smiley med munnvikene trukket opp for å ligne et smil. Fake it 'til you make it!)
Postet 14-10-16 kl 10:18 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Fredag ja.
Her er sykdom i hus så dette blir en rolig innedag. Håper ikke sistemann blir smittet, vi hadde egentlig tenkt oss på hyttetur i helgen.
Og jeg burde absolutt hvert på jobb, men den gang ei. En tur innom legen skal jeg dog uansett.
Postet 14-10-16 kl 10:28 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Morn! Jeg skal jobbe og rydde litt før jeg skal hente minste på flyplassen. Det lille frimerket mitt har vært borte siden mandag, og det kjennes. Skal bli godt å få henne hjem igjen!
Postet 14-10-16 kl 10:39 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
God morgen! Her er utsiktene til helg preget av loppemarkedet vi har vakter på. Vi voksne har tre på deling, pluss kakebaking og vaffelrørelaging, mellomste har to og minste en vakt. Juhuu!! Jeg vil egentlig bare se på TV og drikke vin. Og sove!
Postet 14-10-16 kl 10:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen.

Vi sitter på flyplassen og venter på å få sjekke inn.

Vi var litt usikre på hvor lang tid det ville ta og både mannen og jeg foretrekker å være ute i god tid og da blir det av og til veldig god tid. Men, men, her er det kaffe og wi fi så vi klager ikke.

Vi har hatt en fin ferie, men er glade for at vi la inn en helg hjemme før vi skal ta til med hverdag igjen.
Postet 14-10-16 kl 11:54 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heisann.

Morgenene er tunge nå, ass. I dag har jeg kapitulert og flexet både barnehageungen og meg et par timer. Men nuh - jobb.
Postet 14-10-16 kl 12:03 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tjorven, jeg hadde med trettenåringen på den, han elsket filmen!
Postet 14-10-16 kl 12:05 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har tatt ut avspassering i dag og ungene som jeg egentlig skulle tilbrakt dagen med er borte på overnattingsbesøk. Foreløpig ar jeg spist frokost og drukket et par kopper kaffe og det er snart på tide med lunsj.
Postet 14-10-16 kl 12:47 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har også tro på at mine unger kommer til å like filmen. Og så hjelper det trolig på at vi har truffet han som spiller den lille prins Harald (han er sønn til en venninne av meg).
Postet 14-10-16 kl 13:41 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Noe kursholdere...
Postet 14-10-16 kl 14:08 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Vi så filmen med ungene for et par uker siden, Tjorven,minste som er relativt tøff på film ble veldig satt ut av stemningen i begynnelsen av filmen, men han så den ferdig og fikk noe ut av den.
Postet 14-10-16 kl 14:45 av Pamina Pamina er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no