Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 16-06-17 kl 08:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
Endelig fredag, denne uka har vært laaaang. I kveld skal vi ha avslutningsfest, jeg skal en tur ned for å spise, men det blir tidlig kveld, i morgen er det tidlig opp på fotballturnering.
Postet 16-06-17 kl 08:49 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Enig med deg, vært lang uke.
Trenger kaffe nå.
Postet 16-06-17 kl 09:02 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen.

Jeg er trøtt, for det er teaterfestival i byen, og jeg må selvsagt få med meg noen forestillinger og bidra litt med frivilligaktivitet, i tillegg til skoleavslutninger og alt med seg.

Men det er fint og gøy, da, så da får jeg bare tåle å være trøtt.
Postet 16-06-17 kl 09:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Sen skoleavslutning i går, fest på jobb i dag. Noe som ligner f etter kveldens utskeielser.
Postet 16-06-17 kl 09:08 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Det har vært en veldig lang og travel uke, med mye jobbing og på toppen av alt skal jeg passe tantebarn til i morgen, så jeg får full runde med henting i barnehage og på SFO i ettermiddag. Jeg kommer til å være et slakt på lørdag!
Postet 16-06-17 kl 09:21 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Det er min siste vanlige arbeidsdag før august. Og i august skal kontoret mitt befinne seg et helt annet sted i byen.

Så i løpet av dagen i dag må jeg rydde kontorplassen min helt sammen.

Jeg skal ikke ha ferie neste uke, men skal være lagrettemedlem i en rettssak. Jeg tror faktisk at jeg ser litt frem til den oppgaven. Tross alt så har jeg meldt meg helt frivillig (etter den famøse Hemsedalsrettssaken).
Postet 16-06-17 kl 09:27 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mornings! Stille hus og hjemmekontor her i dag, passer utmerket. Vi skal kjøre til Sunnmøre i morgen, så vaskemaskinen skal få kjørt seg innimellom jobbingen. Mer kaffe, tror jeg!
Postet 16-06-17 kl 09:27 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Jeg skulle vært i Tingretten i dag som meddommer, men legen sykemeldte meg pga den kraftige infeksjonen i øret, så jeg er hjemme og teller timer til jeg kan ta neste dose antibiotika.
Postet 16-06-17 kl 09:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Mårn. Jeg prøvde å ikke sove middagslur i går i håp om å sove bedre i natt, men suksessen uteble. Hva er det som vekker meg hver natt???

Jaja, sove kan man gjøre når man blir pensjonist, sies det. :dimmelenke:
Postet 16-06-17 kl 09:45 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Fredag!

Jeg skal på sommerfest med skolen jeg jobber på i kveld, skal bli greit å gjøre ett forsøk å passe bedre inn sosialt der.

Men først jobbe litt.
Postet 16-06-17 kl 09:57 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornmorn! Jeg sto tidlig opp i dag, men kom meg ikke på jobb før ni allikevel. Tror organismen innbiller seg at det er ferie allerede, nå som jeg er ferdig med alle de harde forpliktelsene for semesteret. (Jeg har tonnevis av andre forpliktelser, altså, men ingen som innebærer at studenter blir sittende uten lærer, eksamensoppgaver eller sensur.)

Det skal skrives. Hepphepp!
Postet 16-06-17 kl 10:19 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har et spontanbestemt hjemmekontor i dag, og sitter her og ser på en PC som driver og oppdaterer seg og en Outlook som henger seg hvert tiende minutt.
Postet 16-06-17 kl 10:26 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Fredag ja. Det har vært ei heftig uke og nakken minner meg på det. Helga skal brukes på fotballturnering, så jeg gleder meg egentlig til neste helg jeg...
Postet 16-06-17 kl 11:01 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Sykling til jobb, NW i presumptivt sol og champisbursdagslunsj i morgen. Det må da bli en god helg?
Postet 16-06-17 kl 11:06 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jobb i tre timer allerede, en brannøvelse, en kaffekopp, to knekkebrød og 4 skjermdelinger. Det har virkelig vært årets lengste uke til nå, hjelpes så godt det skal bli med helg! Men ingen grunn til å slappe av, skal ha dugnadsvakt på en lokal festival i morgen, og håper å rekke litt musikk, fest og moro på en annen lokal festival etterpå. Og søvn, nå er jeg skikkelig på underskudd. Orker ikke vente helt til jeg blir pensjonist altså!
Postet 16-06-17 kl 11:14 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Hilser fra gjemmekontoret hvor jeg innimellom noen gode økter med produktiv skriving, banner den for*?*$%! hjemmekontorløsningen vår nord og ned.

Jeg er omringet av sovende rufsehunder og skal logge av to timer før kjernetiden er over for å dra til sommerhuset på jentetur med søster, yngstedatter og de to pelskledde.
Postet 16-06-17 kl 11:18 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Jeg hadde SÅ fredagsfølelse i går. Skikkelig nedtur at det faktisk var fredag i dag, og en dag til med jobb.
Ekstra kjedelig når finske kolleger startet dagen 1 time før deg (8 finsk tid = 7 norsk tid) og sender avgårde hastemailer. Blææ

Såh, hjemmekontor fra kl 07.15, et avbrekk for å få med meg morgensamling til minstemann på skolen mellom 08.45 og 09.15. Og nå går det straks slag i slag med møter frem til 14.30. Dobbeltblææ
Postet 16-06-17 kl 11:22 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Her bøtter det ned no. Heldigvis fekk jenta og klassen unnagjort sykkelturen før det tok av. I helga er det tine fotballskole, og ellers lite som skjer. Veldig deilig. Vår-avslutningskjøret er over for i år.
Postet 16-06-17 kl 12:41 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Helluuuu. Ganske mye kaffe inhalert allerede, og mer skarrebli.

Jeg har hostet så mye i natt at jeg egentlig synes Fitbit-en burde registrert det som en treningsøkt.
Postet 16-06-17 kl 13:19 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg er litt starstruck over å se enn kjent FP-er på startbildet av telefonen min i dag!
Postet 16-06-17 kl 18:20 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Huh?
Postet 16-06-17 kl 18:25 av Maverick Maverick er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no