Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 20-08-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 27

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Morgen! Jeg har fått kaffe og skal straks vekke det vesle barnet som er årsaken til at jeg må opp tidlig på fotballcup lørdag og søndag. Det er veldig gøy å se dem spille, men jeg kan styre meg for tidspunktene. Oppholdsvær i dag også, det hjelper.
Postet 20-08-17 kl 08:18 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Vi er visst oppe i samme ærend, Blondie.

Jeg er oppe aller først, pga. dugnadsarbeid. Jeg skal tilrettelegg for diplomutdeling - fin dugnad.

Så her sover resten av gjengen foreløpig. Jeg skal vekke dem når jeg drar om litt.
Postet 20-08-17 kl 09:05 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Også oppe, alene, de to andre sover. Jeg skal gjøre ferdig en kake, grunnen til at jeg er oppe.

Yngste skal i hagebursdag i dag, foreløpig skinner solen, men det er nok veldig vått etter gårdsdagens styrtregn.
Postet 20-08-17 kl 09:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Mannen har reist avgårde med mellomste. De hadde oppmøte kl. 7.45. Jeg reiser straks med minste som har oppmøte 9.30. Håper dagen i dag blir lang på cup (A-sluttspill). Mellomste ryker nok etter første kampen, minste kan bli hele dagen med litt flaks.
Postet 20-08-17 kl 09:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.

Har vært ute og gått en tur, vått altså, men opphold nå.
Minste har overnattingsbesøk så straks venter en ekstra god søndagsfrokost, bursdagsselskap senere i dag.
Postet 20-08-17 kl 10:37 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg sitter og jobber, men har kaffe, så det er greit.
Postet 20-08-17 kl 10:52 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Har kaffe.
Postet 20-08-17 kl 11:04 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Hei! Eg skal på kunst rundt elva, eller kva det heiter, i Drammen, sammen med venninne i dag. Gler meg ordentlig. Gammel date skal stillet, blir koselig å sjå han att. Ny date skal eg møte etterpå. Blir interessant. Hehe.

I morgen kjem elevane. Gleder meg.
Postet 20-08-17 kl 11:05 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gjett hvem som kommer hjem i dag.
Postet 20-08-17 kl 11:06 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Guttungen? Mannen?
Postet 20-08-17 kl 11:08 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Guttene mine! De har vært borte nesten en måned og jeg holder på å bli gal av savn.
Postet 20-08-17 kl 11:14 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Frk_Fryd sin avatar
God morgen!

Jeg sitter med kaffen og kikker på været. Vi er godt vant med regn denne sommeren, jeg bor tross alt på det stedet som banket Bergen ned i støvlene på antall regndager, men denne helgen altså. Det har pøst ned hele helgen, virkelig pøst. Må aktivisere ungene med noe som ikke er skjerm etterhvert, og jeg er litt rådvill.
Postet 20-08-17 kl 11:15 av Frk_Fryd Frk_Fryd er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg nyter en sjelden solstund på terrassen med kaffe. Må psyke meg opp til trening, jobbe litt, pakke og legge seg tidlig for å klare uanstendig tidlig jobbreise i morgen.
Postet 20-08-17 kl 11:43 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Kino, Frk Fryd? Skjerm, men annerledes. Baking? Brettspill?
Postet 20-08-17 kl 11:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Bergensis sin avatar
Eg har resignert, frk Fryd. Dei får nesten ubegrensa skjermtid, men må ut på ein eller annan aktivitet ila. dagen. I morgon er det kvardag, og da skal det inn reglar for skjermtid.
Postet 20-08-17 kl 12:16 av Bergensis Bergensis er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Åh, det blir fint, mave, jeg får mine hjem på onsdag(håper jeg) da har de vært borte litt over 3 uker. Jeg gleder meg.

Her er det skikkelig høstvær, jeg burde gå en tur, men jeg tror jeg skal dra en tur på jobb, må lage et turskriv og få sendt på Mail til kontaktlærerne på trinnet. Også må jeg se igjennom et sånt karleggingsskjema som jeg skal gjennomføre i morra.
Postet 20-08-17 kl 12:19 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Korpset har blitt filmet i dag. Vi ble forespeilet mange timer og mye venting, men ble ferdige etter en time. Så nå er jeg hjemme igjen og har fått mer kaffe i koppen min.
Postet 20-08-17 kl 13:08 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Sluttspillet var raskt over. Begge røk i første kamp.
Postet 20-08-17 kl 14:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Sløver i utesofaen etter sen frokost. Skal vaske litt hus og klær, er planen for dagen.
Postet 20-08-17 kl 15:13 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har spade, trillebår og et traktorlass med plenjord. Det er bare å ta mer trillebåra og komme, for å si det sånn.
Postet 20-08-17 kl 15:40 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Cuphelgene er over, og vi har overlevd dugnads- og supporterlivet.

Nå har jeg til og med (nesten) ferdigstilt et prosjektregnskap FØR deadline!

Da er det tid for søndagsaktiviteter. Lese avisen grundig, kanskje? Med en god kopp kaffe til?
Postet 20-08-17 kl 16:04 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Så deilig, mave. Kos deg.
Postet 20-08-17 kl 16:39 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Huset for meg selv ut dagen nå. Besøket har dratt og resten av huset har dratt til byen på kamp. Jeg vasker klær og forbereder skolestart og travle dager. Mannen drar på tirsdag og blir borte en uke så her blir det bare å henge i stroppen med kamp, cup, møter osv.
Postet 20-08-17 kl 17:31 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tusen takk for bursdagsgratulasjonene i går!
Jeg har gått 15 km i sløvt tempo og gjørme som nesten hang fast i dusjen Løp litt, så overtråkket fra forrige uke gror fortere enn fryktet.
I kveld får jeg venninnebesøk, og jeg skal montere ferdig ei kofte som ble stadig mer et improvisasjonsverk.
Postet 20-08-17 kl 18:46 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Ah! Deilig middag med selvhøstede grønnsaker.

Nå litt egentid!
Postet 20-08-17 kl 19:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fikse-, ordne- og vaskedag her, men har rukket en god del lesing, en liten sykkeltur og ymse innimellom der. Skolestart for eldste i morgen, og jeg tror nervene er litt i høyspenn hos noen og enhver, egentlig. Stor dag!
Postet 20-08-17 kl 21:30 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg har hatt nok med egen trillebår og jord, Matilda - men takk for tilbudet
Ville startet høstsemesteret med korpsseminar i dag, det var vist greit å komme igang igjen. I morgen er det skolestart, og selv om hun er erfaren nå, blir det spennende med ny lærer.
Postet 20-08-17 kl 22:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no