Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 02-09-23 kl 07:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 10

Kommentarer

Gammel
Pelen sin avatar
Jeg sov dårlig i natt og våknet alt for tidlig pga en kombo av lett astma etter halsbetennels tidligere i uken (jeg burde vite at jeg burde ha startet på medisin) og at jeg hadde glemt østrogenplaster så at jeg var for varm. Min egen feil med andre ord.
¨
Strømmen er billig så jeg tror at jeg skal ta meg et bad. Om jeg klarer å synke langt nok ned så har nok skulderen min godt av det også.

Senere i dag skal vi gå en tur i Oslo.
Postet 02-09-23 kl 08:48 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Våknet også tidlig og oppdaget av jeg har sovet med lukket vindu. Bruker vifte, så den har nok hjulpet godt.

Dagens plan er å kjøre mye mer med eldste.
Postet 02-09-23 kl 08:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn. Våkna også tidlig, nyter god hotellkaffe i Oslo. Skal en tur på Frøken Dianas salonger, før Frøkna og resten av gjengen kommer og det er tid for løp. Jeg er litt småforkjøla, så tviler på at jeg klarer tidsmålet, men men ...
Postet 02-09-23 kl 09:11 av Stompa Stompa er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Hadde planer om en jogge/gåtur på morran. Men etter gåturen i går så gikk ryggen i spasmer.
Er klar for butikkrunde straks. Guttungen skal ut så drar samtidig.
Postet 02-09-23 kl 09:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Selma sin avatar
Lat hyttemorgen med kaffe og strikking her. Helt greit at det regner litt - kan godt sitte her ei stund Bli vel tur og litt maling etterhvert
Postet 02-09-23 kl 09:43 av Selma Selma er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
En tur innom her på morgenen.
Kjæresten har reist på golf, jeg skal snart på lunsj med mellomste.
Her har jeg nå bare minsten igjen hjemme, det er rart.
Postet 02-09-23 kl 10:58 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg var tidlig oppe for å kjøre barnet mitt til sin venns bryllup. Det føles litt rart.
Postet 02-09-23 kl 11:51 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ut og være sjåfør igjen. Tror han har radar for når jeg akkurat har satt meg ned.
Postet 02-09-23 kl 11:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Vi er på hytten og skal vente på en vedlevering. Akkurat nå sitter jeg på verandaen, hører på elven og drikker kaffe. Livet kunne vært verre
Postet 02-09-23 kl 12:52 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Full sommer i sør, nydelig!
Postet 02-09-23 kl 15:21 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no