Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 04-09-23 kl 06:27 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Kanina sin avatar
God morgen! Jeg har nettopp ankommet Bergen med nattoget. Prøvde Natt pluss denne gangen. Jeg vet jeg har sovet fordi jeg har drømt ett eller annet rart hver gang jeg har blitt vekket.
Postet 04-09-23 kl 07:07 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
God morgen! Har tre gange nitti minutter norsk i dag og er ikke klar. Så fantastisk trøtt… Så nå går jeg til jobben i halvsøvne med musikk på ørene og håper gnisten skal komme. Den trengs med det nye trinnet mitt!
Postet 04-09-23 kl 07:19 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, og er spent på om det er min tur til å bli liggende syk eller om formen tar seg opp utover dagen.
Postet 04-09-23 kl 07:32 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Legetime om 20 min og så trening litt senere. Da trigger jeg vel ryggen igjen siden den nå er ganske levelig.
Postet 04-09-23 kl 07:43 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg spiser hotellfrokost i Gøteborg. Utrolig sjarmerende hotell, men litt dumt at jeg nesten ikke har sovet noe som helst i natt. Jeg håper at dagens møter går fint, og at jeg kan dra tilbake til Oslo i rimelig tid.
Postet 04-09-23 kl 07:56 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Velkommen til regnbyen Kanina. Hvordan er Natt +? Jeg er veldig glad i å kjøre nattog, men har aldri prøvd den varianten.

Jeg er på kontoret. Det regner og jeg har nok å gjøre inne på en ganske behagelig arbeidsplass.
Postet 04-09-23 kl 08:00 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Gitt at jeg sjelden sover godt i sovekupe heller, er natt pluss godt som noe. Men jeg tror ikke jeg ville lagt seter helt horisontalt neste gang, heller sove i recliner-posisjon hvor man ikke kan snu seg så mye. Jeg våknet nemlig veldig ofte av at teppet måtte danderes på nytt og av at jeg frøs på føttene. Sovepose er nok tingen, hvis man har mulighet til å drasse det med seg.
Postet 04-09-23 kl 08:04 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Natt+ høres spennende ut. Takk for at du deler dine erfaringer Kanina.

Jeg er på plass på kontoret. Dagen er pepret med heftig skolebesøk og møter, som er ventet å være nesten like heftige. Har sovet godt i egen seng, men kjenner meg omtrent like godt forberedt som oslo78...

Enten går det bra eller så går det over. Kl. 15.30 er i alle fall arbeidsdagen over.
Postet 04-09-23 kl 08:18 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Snart klar for 6 timar undervisning om relasjoner og relasjonskompetanse. Må få lagt inn ein tur eller noko i ettermiddag for kroppen min likar ikkje at eg er i ro så lenge. Kan jo håpe på at det har letta litt ute innan den tid.
Postet 04-09-23 kl 08:24 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Tjorven: Vil du dele navn på sjarmerende hotell? Jeg lurer på å overraske en pen mann jeg har i huset. Håper det ordner seg med søvn.

Jeg har gjennomført en undervisningstime, bare fire igjen i dag. Innimellom der er det litt planlegging, noen møter og så skal jeg følge elevene til skolevalget. De synes jeg er irriterende opptatt av demokrati og valg.
Postet 04-09-23 kl 08:34 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Ohhhh, sjefen kommer ikke til å bli glad.
Postet 04-09-23 kl 08:37 av star star er aktiv nå
Gammel
Albertine sin avatar
Morn! Har hatt utrolig sjarmerende gjester fra Tana, som ble helt himmelfallen da de hørte at jeg hadde bodd i Berlevåg. Veldig hyggelig samtale ved frokostbordet.

I dag skal jeg rydde og vaske stua, som har fungert som avlastningssone for skittentøy, baderomsartikler, overmadrasser, sommertøy og verktøy de siste ukene.
Postet 04-09-23 kl 08:48 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg sitter i kantinen på Oslo Tinghus som varameddommer med møteplikt og krysser fingrene for at det ikke blir behov for meg, for syv dagers rettssak passer skikkelig dårlig inn i kalenderen. Ser lovende ut!
Postet 04-09-23 kl 08:56 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God morgen! Jeg hadde tenkt meg på kontor-kontor, men kroppen min er ikke heeeelt i 8-16 modus så da ble det hjemmekontor. Kaffe! Jobba på!
Postet 04-09-23 kl 09:17 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det var tett i tett med møter i kalenderen, men nå flyttes eller avlyses de over en lav sko. Sånn er det når essensielt prosjektmedlem blir headhuntet til annet prosjekt.
Postet 04-09-23 kl 09:25 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er tilbake fra nesten en uke med hektisk konferansereise, og koser meg nå med alt mulig rart som jeg hadde glemt/utsatt og som selvsagt haster. Hepphepp!
Postet 04-09-23 kl 09:29 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Woop! Home free! Og fikk lest en hel del pensum i løpet av den halvannen times ventetiden, så dette var win-win.
Postet 04-09-23 kl 09:38 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Litt i stuss om det er trening i dag. Har ikke kommet mld.
Men får nå bare snu da hvis det ikke er tilfelle.
Postet 04-09-23 kl 09:38 av star star er aktiv nå
Gammel
Mams sin avatar
Jeg er på jobb og mellomste sønnen min (som har flyttet ut) er hjemme hos meg og river deler av en innervegg. Han har stått pås om en helt noen dager da. Vi har byttet et vindu til et mindre og han har stort sett tattt hele jobben med vindtetting og ny panel helt alene. Inkl å sette in mindre vindu.
Postet 04-09-23 kl 09:41 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg er fremdeles på bortehjemmekontor i Tromsø, og i dag skal det visst stort sett regne, så da er det jo greit at planen primært er å jobbe. Hadde en veldig fin tur i går, da. (Det er fint med skikkelig lav tregrense, da kan man gå fjelltur på drøyt 200 moh! )
Postet 04-09-23 kl 09:58 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Jeg kjenner fremdeles på en del stress i kroppen med tanke på at vi har påtatt oss ansvaret for en fôrhest de neste 9 månedene. Tror jeg må trøste meg med Harald Rønnebergs sitat: "det er begrensa hvor dritt det kan gå". :zen:
Postet 04-09-23 kl 10:30 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret etter en natt med altfor lite søvn...

Men, finvær da. Det er jo bra. Og bare en uke til vi reiser til Kypros. Må innom apoteket i lunchen og fylle på med litt solkrem tenker jeg.
Postet 04-09-23 kl 10:30 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da sitter jeg klar på sykkelen. Har hittil ikke klart å følge det instruktør gjør for låra mine dør før vi er ferdig. Tror ikke det går i dag heller.
Ryggen krangler allerede.
Postet 04-09-23 kl 11:05 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Pigalle er navnet på det sjarmerende hotellet i Gøteborg.
Postet 04-09-23 kl 11:25 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gikk ikke i dag heller, men hadde bare følelsen av å besvime en gang.
La på 5 kg på vektskiva da. Ryggen var like trigga etter slutt som sist.
Postet 04-09-23 kl 15:00 av star star er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar
Veit ikkje kva vrakpanten på damer 47 år er, men eg håpar den er høg. Totalt utslitt etter helg med mykje sosialt. Veldig kjekt og absolutt verdt det heldigvis.

Det er skikkeleg ruskevér i Ålesund. Sjølv om eg helst likar sol og varme så var det litt godt å kunne halde seg inne i hula med godt samvit i dag.
Postet 04-09-23 kl 16:06 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har ankommet Lausanne og nyter litt air condition på rommet før vi utforsker gamlebyen før middag.
Postet 04-09-23 kl 16:51 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Beste jobbdagen på lenge. Utebefaring på sjøen i sol.
Postet 04-09-23 kl 19:44 av annemede annemede er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no