Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 05-09-23 kl 06:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oh my det er høst i dag. Lyspunktet er at det skal lette utover dagen. PC’en startet med å ville restarte. Jeg og vil restarte litt. Lurer på om noen har satt på kaffe, om jeg henger her litt til, så løser det seg kanskje med en kopp av det sorte gull også. God tirsdag, folkens!
Postet 05-09-23 kl 07:45 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag, det passer fint etter en urolig natt. Vi har utsikt til nydelige jorder fra stua, prisen å betale er bråk fra den driftige bonden sent og tidlig. Nå håper jeg han sover litt.
Postet 05-09-23 kl 07:58 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
På kontoret i dag også. Bedre dag enn i går siden jeg har sovet godt i natt.

Var meldt sol i dag, men foreløpig er det overskyet.
Postet 05-09-23 kl 08:46 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hjemmekontor her også – får prøve å opprettholde en tentativ arbeidsmoral likevel. Ser ut som en dag for balkongkontor!
Postet 05-09-23 kl 08:46 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Håper det letter her i løpet av arbeidsdagen, det var mye høst ja..
Jeg har foretatt min første ansettelse (godkjent fra øverste hold på tross av ansettelsesstopp), men får vel gjøre noen andre ting også. Evt. bestille nye fjelløpesko i en pause, siden jeg er oppskrapet på underarmene etter en vel optimistisk ferd på nedslitte sko i går
Postet 05-09-23 kl 08:58 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Hvilke sko er favoritten, Appelsin?
Postet 05-09-23 kl 09:08 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg visste for halvannet år siden at september 2023 kom til å bli veldig hektisk på jobben. Det er bare å konstatere at jeg visste helt rett for ganske lenge siden. Nå kjenner jeg at jeg er stressa langt inn i margen.

Men i dag har jeg nesten ingen møter, og håper å få unna en god del ting.

Så får det heller være at jeg i hele morgen stort sett er både dobbelt- og trippelbooket på møtefronten. Men jeg har en prioriteringsrekkefølge klar i hodet mitt, så jeg skal overleve.
Postet 05-09-23 kl 09:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Tjorven

Jeg vet ikke helt, Fintdethei - nå har det kommet så mye fancy siden sist jeg kjøpte uten gore-tex, at jeg har falt litt av. Gore-tex-skoene er gode fremdeles, men de var veldig våte etter søndagsturen, så da tok jeg sjansen med de andre og det var teit
Postet 05-09-23 kl 09:23 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Travelt ja. Høsten har satt inn med både vær og aktivitetsnivå. Jeg får ta en ting av gangen og gleder meg til festlig reisehelg som kommer ved ukeslutt.
Postet 05-09-23 kl 09:36 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
Tjorven Kjenner igjen følelsen. 2023 har vært helt crazy sålangt og det ser ikke ut til å endre seg med det første...

I dag er det stort sett møter fra 07.30-19. Passer fi8nt når jeg ikke er helt i form. Ja,ja bare å holde ut.

På kontoret i dag - har et mål om å prøve å være på kontoret tirsdager og torsdager.
Postet 05-09-23 kl 10:04 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret. Mesteparten av ukas timer blir brukt opp i dagser det ut til. Jobber bare 20%.
Postet 05-09-23 kl 10:19 av star star er ikke aktiv
Gammel
5 timer søvn i natt, men det får gå. Hopper rundt på krykker etter bedriftsvolleyball søndag kveld. Rolig på jobb, så planlegger i stedet for Oslotur med yngste sin klasse og legger de siste planene.
Postet 05-09-23 kl 10:54 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Eg skulle kjapt innom min hat-plass, kjøpesenteret, for å skaffe leggskinn til fotballspelaren vår sidan dei han hadde vart kløyvd (!) i forrige kamp. Kjøpe leggskinn akkurat i sesongstarten sa du? Eg måtte fakern ta springe heile det digre senteret rundt før eg til slutt fann eit par som er i riktig størrelse, men som eg veit han kjem til å hate fordi det er borrelås på dei.
Postet 05-09-23 kl 14:48 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no