Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 08-09-23 kl 06:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar
God morgen

Endelig fredag - beste dagen i uka. Sov dårlig i natt - har blitt en del slike netter i det siste. Heldigvis en rolig dag jobbmessig, så kanskje jeg får slappet litt av.

Nå tur med hunden, morgenmøter og trening
Postet 08-09-23 kl 06:56 av løve70 løve70 er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
På vei ut døra på en kjærkommen fredag. Litt for mange planer i helga, men jeg synes ikke jeg kan avlyse konfirmasjon fordi jeg er sliten. Rolig kveld i kveld, hvertfall, tror jeg skal kjøpe en flaske vin på vei hjem.
Postet 08-09-23 kl 07:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen.

Jeg har vært gressenke denne uken, men i morgen kommer mannen hjem. Det blir kjekt.
Back-to-back med møter på jobben i dag, og så en optikertime i lunsjen. Hu hei, skal bli godt med helg!
Postet 08-09-23 kl 07:40 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Våknet grytidlig, jaja. Humper rundt på krykker. Oslo senere. Håper bussturen går greit med gips.
Postet 08-09-23 kl 07:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Fredag, ja! Det behøves virkelig. Og solen skal skinne også etter arbeidstid i dag. Jeg tror jeg må hive meg rundt og ta en fjelltur før landing i sofa. Bare fordi.
Postet 08-09-23 kl 07:49 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Musemus sin avatar
Jeg sitter med en kaffelatte og er klar for en togtur til Oslo om noen timer. Der venter Designers, hotell, shopping, vin og ei god venninne!
Postet 08-09-23 kl 07:53 av Musemus Musemus er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Siste innspurt før en uke på Kypros, så det er nok å henge fingrene i. På hjemmekontor.
Postet 08-09-23 kl 07:58 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor med sår hals i dag også, og humøret er like grått som været utenfor. Får prøve å legge inn noe hyggelig i løpet av dagen.
Postet 08-09-23 kl 08:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Åhhh, er det Designer's Saturday (Sunday) denne helgen?

Vi skal på byggemesse på Telenor. Ikke noe gøy, men veldig greit å ha mange alternativ tilgjengelige på et sted når det gjelder solskjerming (hytten) og diverse ting til stor snart ferdigbygget garasje og lagringsrom. Så skal jeg til hytten (30 min) unna på lørdag for å luke i hagen og møte noen andre hagenaboer og i tillegg skal Herremannen flytte ut det siste (eller i hvert fall det siste som han trenger for å flytte) og det blir nok to hengerlass. I tillegg skal vi ha guttene med barnebarn på middag på søndag.
Postet 08-09-23 kl 08:19 av Pelen Pelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg våknet i natt kl 01.30, og ble skikkelig oppgitt fordi jeg trodde natta var over. Neste gang jeg våkna var kl 05.40, og jeg konstaterte at dette hadde være en god natt. (Jeg står opp rundt kl 6, så å våkne 20 minutter i forkant er helt greit.)

I dag har jeg "produksjonsdag" på jobb og bare to møter. Jeg hadde klokket inn 40 arbeidstimer denne uka ganske tidlig i går morges, så jeg kommer til å få greit mye overtidsbetalt denne måneden. Hipp hurra for å være ansatt i staten!

Det skal bli veldig fint med helg. I morgen er vi invitert med på restaurant av min mor. Knerten valgte å ikke konfirmere seg, men mamma har insistert på å ta ham (og resten av kjernefamilien) med ut på middag. Så vi skal spise på Dinner, og det pleier å bli veldig bra. (Faren min har gjort det samme.)
Postet 08-09-23 kl 08:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hodet mitt tror visst at 5 er en fin tid å våkne på. Jeg syns ikke det.
Lager pizzadeig og må gjøre litt andre småting samt litt jobbing.
Postet 08-09-23 kl 08:27 av star star er aktiv nå
Gammel
Hondacrv sin avatar
Det er fredag! Det er fredag! Det er fredag!
Postet 08-09-23 kl 08:56 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Det er fredag og jeg har innvilget meg hjemmekontor. Så her skal alle hjemmekontorfordelene benyttes i dag. Det vil si starte støvsuger, oppvaskmaskin og få vasket noen maskiner med klær. Jeg tenker også at det blir en kort arbeidsdag for det er det som er avtalen med sjefen, jeg får ta hjemmekontor i bytte mot at jeg stempler ut tidlig slik at timebanken min minker i stedet for å øke i full fart.
For kommunen er ikke like villige som staten til å betale ut overtid.
Postet 08-09-23 kl 08:59 av Frøy Frøy er aktiv nå
Gammel
Taien sin avatar
Det er fredag og i dag kommer broderen på et to ukers besøk fra usa!
Postet 08-09-23 kl 09:37 av Taien Taien er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God fredag. Jeg startet dagen hos blodbanken, det er så stas å få skryt av blodårene og at blodet flyter fint. Føler ikke jeg har gjort noe for å få det sånn, men alltid hyggelig med skryt.

Litt småkaos på jobb roer seg heldgvis når folk blir friske, så nå skal jeg bare henge på kontoret og glede meg til festlig helg med søstrene ++.
Postet 08-09-23 kl 10:17 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Bagen er pakka og mat, vin og ingrediensar til drinkar er handla inn. Straks avreise for årets tur med Barselgruppa Best Uten Barn.
Vi skal ikkje reise langt, men tur er tur.
Postet 08-09-23 kl 15:59 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Kos deg Syrinx
Postet 08-09-23 kl 18:23 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no