Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 07-02-20 kl 08:16 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Full rulle med telefoner fra kl 06, så min «sovemorgen» gikk åt skogen.
Postet 07-02-20 kl 08:49 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen

Straks jobb, jeg har sovet sånn ca 2 timer i natt. Det har blitt noen sånne netter i det siste.
Postet 07-02-20 kl 08:53 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sendt mann og sønn til Tyskland for å se på fotball i dag. Jeg kjenner på et stikk av misunnelse, men tror at far-sønn-forholdet har godt av at de drar på tur alene. Knerten og jeg gjør uansett ting sammen hele tiden og er mye likere enn han og pappaen er.

Det betyr at jeg og snuppa er alene hjemme, men jeg tviler på at vi får sett så altfor mye til hverandre. Vi skal i 10-årsbursdag til en niese/kusine på søndag; i det minste.
Postet 07-02-20 kl 08:58 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Morn.

Tung morgen enda jeg la meg tidlig; var så trøtt i går morges at jeg hadde trengt enda flere timer i natt. Vel vel, det er i hvert fall helg nå, og jeg har ett lite møte, to innleveringer igjen å vurdere (pluss litt dobbeltsjekking av de første for å se om jeg var urimelig streng på begynnelsen av bunken) og 29 karakterer å føre i datasystemet vårt, så har jeg ikke mer jobbrelatert jeg trenger å gjøre før mandag.

Målet for helga er å se om jeg klarer å gjennomføre noe som ligner trening, uten å hoste meg halvt i hjel.

Skal få unna de to innleveringene hjemme nå, før jeg kjører på jobb.
Postet 07-02-20 kl 09:09 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Endelig fredag! Og forhåpentligvis begynner influensaen å slippe for ungene. Minsten har ikke vært på skolen siden onsdag i forrige uke!
Postet 07-02-20 kl 09:16 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, klink is utenfor i dag, så jeg syklet ikke.
Nå er jeg på jobb med kaffe, og nrk p1 på øret.
Postet 07-02-20 kl 09:21 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Jeg er usedvanlig sprudlende i dag.

Jeg var ute med venninner i går, middag, teater, øl og vin. Og hoppet opp av sengen kl. 5.45 for å trene før jobb. Jeg er ikke helt sikker på hva det var som skjedde. Men jeg håper at den energien holder seg ut arbeidsdagen.

Nå sitter jeg her nydusjet, nysminket og har frokost og kaffe etter at jeg har gjort den første epostgjennomgangen.
Postet 07-02-20 kl 09:23 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Det var forresten litt hardt å stå opp i dag etter sykdom i hjemmet i natt, nå lurer vi på om vi bør be om legetime. Heller mot ja, i disse virustidene.
Postet 07-02-20 kl 09:26 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag kommer Storesøster hjem på besøk! Det gleder jeg meg til!
Postet 07-02-20 kl 09:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Alle la seg overraskende tidlig i går. Både jeg og eldste med hodepine. Guttungen er hjemme i dag, jeg har kommet meg på jobb og er sånn halvproduktiv.
Postet 07-02-20 kl 10:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her råder fliden. Godt det er fredag!
Postet 07-02-20 kl 10:32 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Fredag! Hjemmekontor! Tomt hus! Det smakte godt etter to stappfulle jobbuker med minimalt med fri forrige helg. Rolig dag i dag, mange oppgaver men ingen møter. Og fri i helgen!
Postet 07-02-20 kl 10:38 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Himmel og hav så dårlig kondis jeg har etter lungebetennelse og ingen trening på evigheter. Jeg skuffet unna litt slaps i innkjørselen da jeg dro på jobb; det er snakk om 7-8 meter i bredden til en standard snøskuff som jeg skrapte med spade (for å slippe is når det fryser på igjen ...). Hadde ekstrempuls etterpå og måtte puste ut litt før jeg klarte å kjøre.
Postet 07-02-20 kl 11:28 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Sitter på Haukeland og blomstrer. Blodprøver og ct står på dagens meny.
Postet 07-02-20 kl 11:44 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg gjør akkurat det sammw som deg på Drammen sykehus, hjertensfryd.
Postet 07-02-20 kl 12:15 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Litta gjeng med cheerleadere til både Hjertensfryd og Pøblis her:
Postet 07-02-20 kl 12:18 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Heia Hjertensfryd og Pøblis!

Jeg har ruslet rundt i strålende morgensol og er nøgd. Venner til middag i kveld, dette blir en fin dag.
Postet 07-02-20 kl 12:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pingis sin avatar
Jeg blir med i Mavericks cheerleading-gjeng. You go, girls!
Jeg skal også på sykehuset etter hvert, men jeg skal kle meg i hvitt, så det er nok hakket mer avslappende enn å være pasientblomst. Men det blir litt stritt med helgevakt likevel.
Postet 07-02-20 kl 12:41 av Pingis Pingis er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Det er så kjeeeeeedelig å sitte her. Blodprøver tatt, ct neste. Skal liksom drikke mengder med vatn no den siste timen. Det funker ikkje her. Kaster opp eg då. Klart å drikke to beger med vatn og synes eg er kjempeflink
Postet 07-02-20 kl 13:01 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
til de som trenger det.
Postet 07-02-20 kl 13:44 av annemede annemede er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er på jobb enn så lenge, men er snart på vei hjemover. London med de to eldste i ettermiddag - gleder oss!
Postet 07-02-20 kl 14:27 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Håper det gikk bra, Hjertensfryd og Pøblis!

God tur til London, Sissel!

God bedring til alle som trenger det!
Postet 07-02-20 kl 16:11 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no