Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Mandag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Mandag

Postet 25-12-23 kl 08:19 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God jul alle sammen.

Kaffe og tv her.
Postet 25-12-23 kl 09:23 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Straks tv og kaffe her og. Min mor er våken. Alle de andre sover.
Postet 25-12-23 kl 09:34 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
God jul!

Jeg bråvåknet 9.20 (etter å ha vridd meg i evigheter i 6-7-tiden). Blir helt i ørska av å sovne igjen på den måten. De som er oppe har spist en rolig julefrokost. Middagsgjester i ettermiddag og ellers håp om å få luftet seg litt enten før middag eller i kveld.
Postet 25-12-23 kl 10:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Våkna kl.4
Blir noen sløve dager. Skal kjøre gutta til toget etterpå for de skal på juleselskap på den andre siden av familien.
Postet 25-12-23 kl 11:34 av star star er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har hatt en urolig migrenenatt, min egen feil fordi jeg dristet meg til å ta et halvt glass rødvin til maten i går.

Fin feiring i går, i dag skal vi bare nyte den rolige dagen. Akkurat nå ser vi på retro jule-actionfilmer.
Postet 25-12-23 kl 11:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Jeg fikk også julemigrene, men det var nok heller pga stress enn noe annet. Neste år tror jeg at jeg må stå over julelunsjen hos svigers. Fra før droppet jeg besøk på graven til pappa. Alt trenger jo ikke skje på den ene dagen. Julegjestene ankom en time for tidlig! Ikke pga en misforståelse, men fordi de kjedet seg hjemme. Da steg blodtrykket en smule. Ikke spurte de om der var greit heller. Det ble en hyggelig kveld, men jeg la meg kl 21.
Postet 25-12-23 kl 12:04 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Kanina: det er faktisk ikke greit. En time før et selskap er man på ingen måte klar.

Vi har dekket bordet til selskap nr 4 på like mange dager. Jeg liker selskaper, men innrømmer at jeg gleder meg litt til å ligge lenge og ikke dekke bord i morgen.
Postet 25-12-23 kl 12:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Nå er det helt rolig. Vi hadde en god plan for gårsdagen, så det ble ikke noe stress. Ribba ble supergod og så får vi spise pinnekjøtt en dag i romjula.

Våre julegjester kommer alltid en time for tidlig, men nå vet vi jo etterhvert at det skjer. De får leve med at vi står midt i matlaging. Jeg synes faktisk det er verre med den gjesten som alltid kommer for seint, og ikke er her når maten skal serveres. (I år bar den gjesten ikke hos oss.)

Gårsdagens morsomste gaveoverraskelse var knertens glede da han fikk gavekort på Annis pølsemakeri og beskjed om å kjøpe seg wagyu-kjøtt. Han ble så glad! Og enda morsommere hvor månebedotne besteforeldrene ble over at en 16-åring kunne bli SÅÅÅÅ glad for å få kjøtt i presang.
Postet 25-12-23 kl 12:26 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
For en presang, Tjorven!
Blå: romjulsdagene her brukes til å skitne til den røde juleduken! Fritt fram. Neida. Jo litt.
Postet 25-12-23 kl 12:35 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Observatøren sin avatar
Haha, tidenes gave, Tjorven.

Her er 18-åringen i fyr og flamme over oppdraget om å kjøpe seg en smørbrødgrill. Mye googling for å finne den riktige.

Jeg fikk ingen fysiske julegaver i år, men har bestemt meg for å kjøpe symaskin for pengene jeg fikk. Kanskje mulig å gjøre noen kupp i bruktmarkedet fremover hvis jeg vet hvilken jeg ser etter.
Postet 25-12-23 kl 13:07 av Observatøren Observatøren er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
God jul, bloggorama.

Vi hadde en fredelig og fin julaften her hjemme, og i dag blir enda fredeligere. Datter og jeg har spist julefrokost sammen, og ble enige om at lillebror ville bli gladere over å sove frempå og heller spise frokost mens vi drikker kaffe.
Postet 25-12-23 kl 13:29 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kanina; enig med Blå at det ikke er greit. Unntak er langveisfra gjester pg det ikke er lett å beregne tid pga vær og føre feks.

Nå har jeg luftet meg selv,mann og 2 av 3 barn. Delvis sol og fint vær.
Postet 25-12-23 kl 14:07 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
star sin avatar
Gutta ble forresten veldig fornøyd med smågaven fra hverandre. Det ble overraskende penger i lomma på begge to (Flaxlodd).
Postet 25-12-23 kl 15:13 av star star er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Kanina; vi drar på grav lille julaften, og da er det mange sndre lys der. Hjelper på min julelogistikk.
Postet 25-12-23 kl 18:02 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
I år dro vi på gravene 22.12 siden vi kjørte til Oslo. Kjøpte lys som brenner i 72 timer.

Pinnekjøtt på kok hos min bror; dette tror jeg er tidenes jul; vi storkoser oss sammen alle 8.
Postet 25-12-23 kl 18:13 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Så koselig Millact. God jul til dere.
Postet 25-12-23 kl 19:27 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Vi tok også gravrunden på lille julaften i år, noe som hjalp på både logistikken og humøret. Det blir en tradisjon fremover.
Postet 25-12-23 kl 19:54 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no