Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 03-03-23 kl 05:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
tink sin avatar
God morgen! Ikke først på kontoret, men først til kaffen. Har satt over en ny kanne, så det er bare å forsyne seg.

Er trøtt etter bytur og quiz i går kveld, men kjenner at det var verdt det.
Postet 03-03-23 kl 08:32 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg kom til ferdig kaffe i dag (men neppe brygget av tink), siden jeg hadde et ærend å gjøre unna først. Litt ekstra stress da jeg kom på toget, og innså at jeg hadde gått fra telefonen, men rakk å komme meg av, hente telefonen og ta neste tog.
Postet 03-03-23 kl 08:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
God morgen

Hyttekontor i dag. Ikke i utgangspunktet min yndlingsløsning, men når alternativet er å reise ned til byen igjen fordi noe bare må gjøres, så er dette bedre.

Etter litt krøll med å komme på internett (deling fra telefon) så er jeg nå godt i gang og nyter fin utsikt og kaffe til arbeidet. Det blir nok en full arbeidsdag i dag, men fordelen er at jeg både har hyttekvelder og får en fin helg her oppe også.
Postet 03-03-23 kl 09:09 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen. Har øvelseskjørt med yngste til skolen, og sitter med første kaffekopp og litt frokost. Skal en tur oppom jobben i dag, og ordne noen ting for frivilligjobben.

Så blir det prepping av ski, for yngste vil stå slalom med kompis i morgen, og må bli kjørt (fin øvelseskjøringsdistanse), så da blir det en langrennstur på meg mens han er i bakken.

Mannen er på mc-messa og stråler. :gründermann:
Postet 03-03-23 kl 09:13 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg forsov meg i dag. Det gjør jeg ALDRI. Klokka mi brukte visst opp alt batteriet i natt, og det stemmer ikke med når den skulle bli utladet. Ingen total krise. Jeg var på jobb en time senere enn jeg pleier, men jeg har ikke fått spist frokost.

Jeg har mange møter på rekke og rad, men det blir helg.
Postet 03-03-23 kl 09:37 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg jobber hjemmefra og er for en veldig sjelden gangs skyld helt aleine hjemme! Begge barn på skolen, hjemmekontormannen på tur. Bare å nyte de få timene før det skal hentes, men så skal jeg ha koselig helg med ungene, så det blir fint det også.
Postet 03-03-23 kl 09:49 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Blomstrer på kontoret. Tror yngste skal stå på slalom i dag.
Gleder meg til helg.
Postet 03-03-23 kl 10:23 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Begynte hjemme og kom meg på kontoret etter hvert i dag også. Etter jobb skal jeg på quiz&pils.
Postet 03-03-23 kl 10:31 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Endelig!!! I dag har eg nokre timar åleine i huset og det er så behøvd og godt.

Regn og vind ute, så både hunden og eg syns at innelivet er best.
Postet 03-03-23 kl 10:37 av Syrinx Syrinx er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Mer eller mindre heldagsmøte på teams i dag, så da var det ingen grunn til å dra på kontoret. Heldigvis er møtet delt i bolker, så nå kunne jeg logge meg av å få gjort noe annet en stund.
Postet 03-03-23 kl 11:03 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Har gravd meg ned med bøker og notater frå 1,5 år sidan. Friske opp litt før fagprøven. Kjem til å bruke helga på å lage litt planer og få ned nokre tankar som eg må huske å få med når eg setter i gong for alvor på mandag.
Postet 03-03-23 kl 12:58 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Vi har hatt de voksnes samling i dag. Det betyr at de voksne har underholdt elevene. Det ble veldig gøy. Både sanger, boyband og moteshow. Og ikke minst en film hvor jeg og rektor blir utfordret til og lager en tiktok. Fornøyde barn og fornøyde voksne. Etter jobb skal vi feire oss selv.
Postet 03-03-23 kl 13:23 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har også noen timer alene i huset, men jeg gleder meg til jeg ikke er det. Snart kommer det hjem ungdommer som vil ha middag, tenker jeg.
Postet 03-03-23 kl 13:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
AAAHHH, endelig er arbeidsuka over!
Postet 03-03-23 kl 14:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Riktig bra dag, dette her; nydelig vær, jeg har fått ny kontorplass som jeg liker, flere av mine eksterne folk har skrevet nye artikler som er riktig bra, ankelen min blir stadig bedre, og nå skal jeg snart gå for å antagelig kjøpe nye briller. (Det blir sikkert fryktelig dyrt, men det blir fint med bedre briller og spennende å finne ny innfatning.)

Og i morgen skal vi spise middag på Rest.
Postet 03-03-23 kl 15:10 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Rest!
Postet 03-03-23 kl 15:13 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Nå er min arbeidsuke også over. Og siden jeg hadde fri onsdag og torsdag, så skal jeg ikke klage for mye.

Spent på å høre om Rest Skilpadda. Vi har fått en middag der i gave og skal der i mai.
Postet 03-03-23 kl 15:26 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Jeg har dratt kortet på tidenes verkstedregning. Så da er det helg!
Postet 03-03-23 kl 16:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Den dro jeg forrige fredag, Fintdethei!

Hjemmelaga pizza underveis. Kl.18 er det zoom kurs. Ikke at jeg har gjort noen oppgaver siden forrige fredag. Jaja
Postet 03-03-23 kl 16:38 av star star er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg har bestilt nye briller, og det er nok bra jeg ikke har bil som også trenger nye, dyre deler innimellom, for dette blir dyrt nok, kan man si.
Postet 03-03-23 kl 20:13 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt å høre at det er flere som må se lappene fly ut av vinduet .
Postet 03-03-23 kl 22:21 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no