Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

17. maikaffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

17. maikaffe

Postet 17-05-19 kl 08:03 av Kaffestuggu

Gratulerer med dagen!

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen, alle sammen.
Først kaffe og så fungere for resten av dagen.
Postet 17-05-19 kl 08:43 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med dagen!

Kaffen er laget, jeg er stått opp.
Postet 17-05-19 kl 08:49 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Gratulerer med dagen, alle.

Jeg og lillebror er våken, storebror sover enda. Det er heldigvis lite stress her på 17.mai. Vi blir hentet av foreldrene mine kl 11, da skal vi se på tog, delta på festforestilling. Når den er ferdig så skal vi til broren min for å spise middag. Så blir det en rolig kveld.
Postet 17-05-19 kl 08:50 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Gratulerer med dagen! 🇳🇴

Her er to allerede ferdig pyntet og ute av døra. Jeg er på vei i retning dusjen. Bare litt mer kaffe først..

Håper dere får en strålende feiring alle sammen!
Postet 17-05-19 kl 09:00 av Timar Timar er aktiv nå
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Våknet til trettenåring med feber og kvalme, stakkars liten. Han skulle bære fane, men det blir ikke noe tog i det hele tatt for ham. Usj.
Postet 17-05-19 kl 09:22 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
amylin sin avatar
Gratulerer med dagen!

God bedring til sjuklingen, Mave!

Her blir det en rolig dag, og det blir deilig! Må nok skrive litt og lese litt pensum i kveld.
Postet 17-05-19 kl 09:54 av amylin amylin er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen

God bedring til mellomste, Mave
Postet 17-05-19 kl 09:56 av star star er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Så trist, Mave.

Jeg har hengt ut flagget, men ellers er det lite som minner om 17. mai her ennå. Sekstenåringen skal på 17. mai-lunsj hos en skolekamerat, mens mannen og jeg skal ha uformell brunch med en venninne av meg her hjemme før vi senere i ettermiddag kjører til hytta hennes for å være der resten av helga. Så ingen bunad på meg i år.
Postet 17-05-19 kl 10:36 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Gratulerer med dagen.

Vi har en veldig rolig feiring her, trettenåringen skulle egentlig bære fanen på skolen, men går på krykker etter et solid overtråkk sist uke. Hun har derfor feiret med frokost sammen med fotballvenner og skal på lunsj med samme gjeng etter at hun er ferdig med å frese rundt på skolen. Eldstemann tar hele feiringen med stoisk ro og nøyer seg med å spise is fra frysen.
Postet 17-05-19 kl 12:28 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Her har det vært pynting av skolegård i går kveld og i dag morges. Etterpå en veldig hyggelig 17.mai brunsj med mann og unger. Snart skal vi bort i skolegården og kjenne på 17.mai på skolen. I ettermiddag skal eldste reise til Stocholm og svømme konkurranser. Til kvelden blir det reker og bobler og kos med yngstemann.
Postet 17-05-19 kl 13:46 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
nokon sin avatar
Eg slapper av på sofaen medan mann og barn er i byen. Har tenkt å ta ein tur på skulen etterpå og møte dei der. Begge deler blir for mykje. Eg ser på NRK sine 17. mai-sendinger og blir lettare provosert over at den såkalla miljøhovudstadem inviterer til sprekking av 4000 ballonger inne i rådhuset. Eg blir heilt matt av sånt.

NRK opplyste akkurat om at Vipps har kollapsa, forresten, så det er nok lurt å ta ut penger for dei som skal kjøpe is og pølser resten av dagen.
Postet 17-05-19 kl 13:59 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
allium sin avatar
Da var russen hentet etter siste rulling.
Postet 17-05-19 kl 14:50 av allium allium er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
30 minutter i en sofa før siste tog. Kjenner det godt nå, vurderer å grave i skoskapet for å se om jeg har andre mørke sko jeg kan gå med.
Postet 17-05-19 kl 15:29 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Blytung seanse i byen unnagjort, nå er det avslapping og intet mer burde-burde.
Postet 17-05-19 kl 15:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg klarte å trikse til vesten, så ble bunad til etter skolen.
Postet 17-05-19 kl 19:36 av star star er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no