Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 20-01-17 kl 07:28 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 56  

Kommentarer

Gammel
nokon sin avatar
Skilpadda, kravet om 3 i basisfag (norsk, matte og engelsk) blei innført på midten av 00-talet. Men det gjeld framleis bare lærarutdanninga, ikkje fag+ PPU. Så faglærar i realfag, for eksempel, kan få jobb med svake resultat frå eigen skulegang.
Postet 20-01-17 kl 17:27 av nokon nokon er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Jeg har vært i en veldig fin, trist og rørende begravelse i dag.
Mett på kaker og sodd, men har laget taco til gutta.

I morgen blir det bytur ped pirbadet, kafetur og vennebesøk. På søndag er det nok et kakelag og tantebarnsbursdag. Bra helg.
Postet 20-01-17 kl 17:59 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Jeg sitter ved spisebordet og jobber og syns litt synd på meg selv.
Postet 20-01-17 kl 20:25 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg jobber også, Palmen. Med unge som ikke vil sove og holder ene hånden. Pjaktisk.
Postet 20-01-17 kl 20:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Åh jippi, ingling. Mine småbøller har heldigvis sovnet, de var veldig trøtte i dag og gav seg etter litt unødvendig sutring. Når blir de for gamle til å sutre for alt mulig?!?
Postet 20-01-17 kl 21:05 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
Sitter og knoter på noe som skal bli dokument til styret på jobb, syns synd på meg selv og har skjenket opp et glass rødvin. Ett barn sover snart, ett barn har trukket seg tilbake med ipad og serier jeg ikke har helt koll på. Rolig kveld, og vi lader batterier til sosial dag i morgen for alle tre.
Postet 20-01-17 kl 21:57 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no