Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 17-11-19 kl 11:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Maverick sin avatar
SØFFE!

Jeg er veldig våken. Og først!
Postet 17-11-19 kl 11:36 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg er lei av å være syk.
Postet 17-11-19 kl 11:40 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg er ordentlig fyllesyk, stuptrøtt og på vei til heldagsarrangement med andre mennesker.

Helt om natten, helt om dagen?
Postet 17-11-19 kl 11:44 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg var med og arrangere fest for 200 stk i går og er mentalt og fysisk sliten i dag. Sitter bare og drikker kaffe og ser på lettbeinte ting på TV. Og prøver å ikke stresse med jobbtanker.
Postet 17-11-19 kl 11:57 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Her er det sofasøndag – noen gjør lekser og andre burde sikkert jobbe litt, men ser i stedet på sommerferiemuligheter.
Postet 17-11-19 kl 12:15 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Jeg sov til over ti, med litt avbrekk. Det gjorde seg, men litt svimete blir en jo av sånn soving. Vi skal vaske litt, dra på julemarked og ellers ikke gjøre stort. Jeg bør egentlig jobbe, men jeg tror hodet har godt av en dags pause.
Postet 17-11-19 kl 12:16 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg våknet (relativt) tidlig, og kom meg på trening for første gang på et par uker. Det gjorde godt, så nå må jeg prøve å fortsette.
Postet 17-11-19 kl 12:31 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det dukket jammen meg opp korpsting i dag også. Men av det gøye slaget og så får jeg mulighet til å kle meg ut.
Postet 17-11-19 kl 13:12 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg styrer på innomhus mens jeg venter på at pretenåringen skal bli klar for tur. Hun bare først og jeg øver på å ikke gå helt i frø. Bright side, leiligheten har vel aldri vært så ren.
Postet 17-11-19 kl 13:42 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi skal på to skolearrangement i dag. Et barn er i kirken med en venn. Vi andre rydder.
Postet 17-11-19 kl 13:51 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg jobber.

Jeg har ikke lyst til det og jeg er stresset og litt ute av lage. Men av og til har man ikke noe valg.

Jeg har i hvert fall bestemt meg for at jeg stopper i tide til å nå en treningstime jeg har lyst på. Sånn i lengden er det nok like viktig at jeg får trent litt i dag som at jeg eventuelt hadde jobbet en time mer.
Postet 17-11-19 kl 16:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg har jobbet av og på i dag, "trimmet" litt (gå litt med en krykke er trim) og bare tatt det rolig.
Ingen av gutta er hjemme og jeg har sett en mamma fra skolen på TV. Eides språk ett eller annet.
Hun som plutselig kunne snakke med tysk aksent.
(det er sprøtt å prate med henne når hun først han vanlig dialekt og plutselig hører som hun kom til Norge fra Tyskland for få år siden.)
Postet 17-11-19 kl 19:48 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Eides språksjov, det morsomste på TV by far. Kul aksent-dame, hun tok det med imponerende godt humør.
Postet 17-11-19 kl 20:25 av Blondie Blondie er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no