Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 20-06-17 kl 08:05 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Jeg er hjemme med syk lillesøster idag. Har kaffe.
Postet 20-06-17 kl 08:30 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
God bedring til lillesøster, Millen!

Strålende sol og varmt. Har også kaffe.
Postet 20-06-17 kl 08:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Mornings! God bedring til alle!

Tre dager til avspasering og ferie. Som så mange år tidligere, hvor jeg er på felgen, hangler jeg med bihuler og har mage på bærtur. Men kommer nok i mål i år også. Kastende over målstreken mens jeg hikster etter pusten og hvisker "Feeheriee" med mine siste krefter.
Postet 20-06-17 kl 08:52 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg er trøtt, fikk ikke sove før langt på natt, leste i lokalavisa at en av spillerne på a-laget var blitt alvorlig skadet under kamp og ble hentet med ambulansehelikopter. Jeg har både kollegaer og elever som spiller på det laget. Det gikk heldigvis bra med han som ble skadet, er til observasjon på sykehuset. Men det var skikkelig ekkelt den tiden før jeg visste hvem det var. Flaksen oppi alt er at en av legene her spiller fotball han også, så han fikk kyndig hjelp med en gang.
Postet 20-06-17 kl 08:54 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg sliter med å skru om hodet mitt. Planen for denne og neste uke var å være lagrettemedlem i en rettssak. Men da vi møtte opp i går, så var forsvareren sykmeldt. Og i går kveld fikk beskjed om at saken var utsatt på ubestemt tid, så da var det bare å skru tilbake til jobbmodus. Men jeg må ærlig innrømme at hodet mitt ikke er i jobbmodus nå. Det kommer nok dit, men det er litt igjen før det er på plass.

Herlighet, jeg føler meg som om jeg var 3-år og går i fullstendig oppløsning på grunn av bagateller.

Vel, vel ... det er under 2 uker til jeg drar på ferie. Det skjer uansett. Jeg skal nok klare de 2 ukene.
Postet 20-06-17 kl 08:57 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hold ut, Minerva! Vi avsluttet på fredag og jeg er fremdeles i stirre-i-veggen-modus. For meg følger alltid apati etter en hektisk innspurt.
Postet 20-06-17 kl 09:16 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Uffda Tjorven. Jeg skjønner godt at det er rart å omstille seg på den måten.

Jeg sitter plutselig i enormt mye tilpassing og gjøre ferdig og ryddearbeid både på jobb og i organisasjonslivet. I går gikk jeg fra jobb med en stor sak i hodet. Ingenting mer jeg kunne gjøre med den, men det kommer nok i dag. Rett til å orge klasseavslutning mens smsene raste inn fra fotballen. Akkurat nå virker det som en forferdelig dårlig ide å reise på ferie lørdag morgen. Men billettene er bestilt og jeg skal ha fri på fredag, så det går nok.
Postet 20-06-17 kl 09:32 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har startet dagen med grytidligyoga og føler meg så vanvittig fornøyd med meg selv og skjønner ikke hvorfor jeg ikke alltid gjør det.
Postet 20-06-17 kl 09:36 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Nok en innspurtsdag!
Postet 20-06-17 kl 09:41 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg skal på minivg-lista i dag, skolen vann konsert. Utrolig kul slutt på skoleåret, alle barneskolene kommer også, så det blir morsomt!! Ellers starter a i morgen. Det er deilig.
Postet 20-06-17 kl 09:52 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
God morgen! Jeg er også på vei til VG-lista.

Gleder meg stort til guttenes siste skoledag, det gjør altså underverker for hverdagslogistikken å kunne stryke "skole" av kalenderen for noen uker.
Postet 20-06-17 kl 10:00 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Ikke sant, Mavs? Ikke noe lekser eller matpakker eller huske ditt og datt!
Postet 20-06-17 kl 10:03 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg sitter hjemme og venter på oppvaskmaskinreperatør, men h*n kunne visst ikke likevel. Noe med bookingsystemet. Så det var den hjemmedagen.

Velvel, har allerede pyntet kake til i ettermiddag, og satt på vaskemaskin. Things to do!
Postet 20-06-17 kl 10:09 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Ru sin avatar
Pollen-tirsdag.
Det har regnet hver dag i juni, visstnok, og likevel er jeg så inni helsikes dårlig. Pollenvarslingen sier beskjeden spredning, i så fall kan jeg bare legge meg ned og dø om det kommer sol.
Postet 20-06-17 kl 10:11 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg sitter i Trondheim og jobber og ser ut på regnet, og skal snart ut for å dra til Dragvoll på møte. Starmus-festivalen er morsom og interessant, og jeg får ganske mye nyttige jobbkontakter ut av det også. (Og Trondheimsværet er akkurat som jeg husket det. )
Postet 20-06-17 kl 10:26 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg er på jobb igjen og skal være her i tre uker før f. Det er også planlagt legebesøk midt på dagen, så denne arbeidsdagen går nok fort. Har jeg nevnt at vi har sommertid, nei?
Postet 20-06-17 kl 11:01 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gruffer enno over elendigheter på Haukeland i går. Dei får ein sjangse til og så gidder eg ikkje meir.
Litt shopping på programmet og finne på ting eg treng for å halde meg vaken i natt. Skal vera vaken nattevakt, mens 7.klasse har overnatting på skulen. Gjesp.
Postet 20-06-17 kl 11:06 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Siste skoledag. Vemodig å si adjø til barna.
Delvis f, bare jobb 2 dager i uka.
Postet 20-06-17 kl 12:40 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
15-åringens sommerleir fikk en brå avslutning da hun hadde et ublidt møte med en planke og ble sendt hjem med antatt hjernerystelse. Så da ble det brått planendringer på meg også. Dataspill og sofatilværelse resten av dagen, er den revidete planen. (For meg, that is. Hun får klare seg med lydbok.)
Postet 20-06-17 kl 18:39 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
@Teofelia: uff da Håper det er ei fin lydbok!

Det regner MASSE idag, men jeg fikk B på eksamen, den jeg følte gikk så dårlig at jeg grein etterpå Følte jeg ikke ble ferdig. Men kanskje er det noen gang bra med dårlig tid, sånn at man slipper tvile på alt som skrives
Postet 20-06-17 kl 20:50 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Har vært på vitnemålsutdeling for tiendeklasse, en gjeng staskledde ungdommer klare for ball etter seremonien. De var så fine atte!
Postet 20-06-17 kl 22:39 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no