Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Maffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Maffe

Postet 04-12-17 kl 07:20 av Kaffestuggu

You know the

Kommentarer totalt 15

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar


Morning yoga here I come!
Postet 04-12-17 kl 07:48 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Flink du er Heilo.

Jeg har gjemmekontor i dag. Og siden storesøster uansett måtte tidlig opp så har jeg vært i gang siden 6.15. Jeg håper at gløden holder seg gjennom dagen, for jeg har definitivt nok å gjøre.

Sitter fremdeles i kaoshuset, men nå nærmer det seg slutten. I morgen skal vi ha hele kjøkkenet på plass og kunne begynne å flytte ting inn dit. Og det hjelper jo litt med stjerne i vinduet og adventsstake på bordet, selv om det ellers er litt kaos. Den gamle stjernen var ødelagt, så nå har jeg fått en helt y og veldig fin stjerne. Jeg blir litt glad hver gang jeg ser bort på den.
Postet 04-12-17 kl 07:53 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Friskuser!

Jeg har vært våken siden halv seks, men er bare på kaffe-stadiet fremdeles. Har lest avis og administrert unger også, men det er ikke så stress lenger. Må kjøre om ... tre minutter!
Postet 04-12-17 kl 08:09 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God morgen! Viljen er fortsatt sterk, og vinner over late-Eia. :syklet til jobb:

Her er det nok å gjøre, men akk så stille på ordrefronten. Jaja, minst to meget spennende møter, et av dem sågar før jul. Vi står på og krysser fingrene.
Postet 04-12-17 kl 09:08 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God morgen.
Tente lys på bordet, kaffe i koppen og syk kropp i sofaen.
Postet 04-12-17 kl 09:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen godtfolk. Jeg prøver fortsatt å komme meg etter at bilen måtte en uoppfordret runde på verksted på fredag. På fredag var vi bare glad for at det ordnet seg og at det ikke kostet mer enn 7000,-. Det er fortsatt 7000,- som vi gjerne skulle ha brukt til noe annet...
Postet 04-12-17 kl 09:34 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Her er det fullstendig krise på jobben.

Jeg har en kollega som er ekstremt språknerdete. Han og jeg deltar i Språkrådets julekalender, og i dag har de rett og slett gjort feil!!!!! Vi har knapt klart å roe oss ned enda, og kollegaen min har sendt en e-post med henvisning til språkrådets egne nettsider. Så nå venter vi i spenning på svar.
Postet 04-12-17 kl 09:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Ferdig yoget, spist frokost, sendt ungene ut av huset og plassert på hjemmekontorsofaen noen timer før møter i byen.

Blå, vil du vise bilde av nystjerna?

God bedring Millen!

Og Tink, 7000 uplanlagre kroner ut er surt.
Postet 04-12-17 kl 09:57 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg ble vekket med sang, muffins og gave (gavekort på sangtimer! ), og fortsatte med å finne Lunchkalender på kontoret (fast tradisjon). Plutselig ble mandag en fin dag, og det å fylle 40 ikke så ille.
Postet 04-12-17 kl 10:02 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Gratulerer med dagen Celebelen!
Postet 04-12-17 kl 10:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Gratulerer med dagen, celebelen!
Postet 04-12-17 kl 10:21 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hurra for celebelen!

Fridag her i dag, foreløpig lader jeg under teppe etter iskald levering tidligere i morges. Ballettforestilling med eldste på scenen i ettermiddag!
Postet 04-12-17 kl 10:32 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen Celebelen.
Postet 04-12-17 kl 10:55 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Hipp hipp hurra for Celebelen!

Nydelig vintermorgen i hovedstaden, jeg er trøtt og litt desemberblå, som alltid på denne årstiden. Vil hoppe til vår nå! Jadajadajada, førjulstiden er jo så fin og koselig og blablabla.
Postet 04-12-17 kl 11:28 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
Gratulerer celenbelen!

Jeg har vært på jobb men er nå hjemme med to syke barn. Spydde i hele natt (litt trøtt på 3 timers avbrutt søvn ja) me. Ser ut til at de er karanteneunger nå. Men typisk desember for oss å være syke, så dette er nær sagt tradisjon.
Postet 04-12-17 kl 16:05 av Palmen Palmen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no