Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søffe

Postet 28-05-17 kl 08:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Jeg har sluppet ut hester, og manner meg nå opp til å bake kake til ettermiddagens stalldugnad. Ungene krangler, og jeg har mest lyst til å sende dem ut på trampolina, men jeg må vel skåne pensjonistnaboene et par timer til siden det er søndag.
Postet 28-05-17 kl 08:50 av Lorien Lorien er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har luftet hunden i et ekstremt stille nabolag, eneste som laget lyd var skjærene som kranglet rett utenfor vinduet mitt og vekket meg halv åtte.

Ingen andre planer i dag enn å bake brød, vaske klær og jobbe litt.
Postet 28-05-17 kl 09:43 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Bare meg oppe, har satt på en maskin med sengetøy, og det er vel det dagen bringer, vaske klær og litt hus. Ellers har jeg ingen planer.
Postet 28-05-17 kl 09:56 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Jeg har kjørt mann til flyplass og satt på den første av mange påtrengte klesvasker. Håper på en rolig dag etter at fredag og lørdag ble dominert av Prosjekt Trampoline. Som nå er fullført. Yngste ble så fornøyd!
Postet 28-05-17 kl 10:05 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Spise frokost, grave jord, potte om planter, drikke saft. Hvis vi blir lei av det (det vil nok helst si ungene), så tar vi en tur til det lokale museet og spiser vaffel.
Postet 28-05-17 kl 10:11 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Planlegger gåtur og geocachtur.
Postet 28-05-17 kl 10:43 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Lese, notere, spise, drikke kaffe og repeat. Jeg lengter til 10. juni, når jeg er helt ferdig med å studere.
Postet 28-05-17 kl 10:45 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Så var det dags for den årlige bursdagsfamiliebonanzaen, og i år ligger det an til at vi blir 17. Jeg trenger terrassen! Det kan ikke bli regn!
Postet 28-05-17 kl 11:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg drikker kaffe og er lykkelig for væromslaget, siden mannen og jeg skal løpe langtur i dag. Ellers står klesvask og stryking og sløving på programmet.
Postet 28-05-17 kl 11:43 av Divine Divine er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Rolig søndag, vi har ingen planer uten om litt hagearbeid og eldste skal på trening i ettermiddag. Håper solen kommer tilbake snart!
Postet 28-05-17 kl 11:46 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Albertine sin avatar


Jetlag.

Drikker kaffe med begge hender og psyker meg opp til å ta fatt på to tyskbunker. Hvis jeg ikke går ut i hagen for å ta fatt på alt som har vokst de to ukene jeg har vært borte. Me fe sjau.
Postet 28-05-17 kl 12:00 av Albertine Albertine er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Sensurbunke, te og mekking av hjemmelaget Crispy duck står på programmet. Det skal bli bra!
Postet 28-05-17 kl 12:02 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg skal ha dobbel treningstime i dag og gruer meg...
Postet 28-05-17 kl 12:20 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Klesvask og -bretting for alle penga her i dag, og pakking. Bergen om noen timer!
Postet 28-05-17 kl 12:40 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Vi skulle egentlig ut å se på Tour de Fjords, men det regner sånn at vi ble hjemme og tar klesvask og annet husarbeid i stedet.
Postet 28-05-17 kl 13:41 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
Hjemme fra en fantastisk helgetur på fjellet. Vil helst tilbake, gruer meg til kommende arbeidsuke, og jeg har også maaaasse rettearbeid foran meg.

Siste innspurt nå, under en mnd til jeg går i delvis ferie i alle fall.
Postet 28-05-17 kl 15:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Overlevd trening! Nå grillings!
Postet 28-05-17 kl 17:06 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Eksamen om 68,5 timer.
Postet 28-05-17 kl 19:01 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Endelig en sløvedag!! Har kost meg i den nye utesofaen, litt klesvask, inkl. fiske ut ting fra pumpehuset til vaskemaskinen. Frokost ute, nå middag ute. Har til og med lest ut boken min!
Postet 28-05-17 kl 20:44 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Her har jeg gruet meg i ukesvis for å levere selvangivelse siden jeg startet et lite selskap i fjor. Og så viste det seg å være at jeg måtte krysse av et punkt. Så mye bekymringer helt til ingen nytte.
Postet 28-05-17 kl 20:45 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg er helt kjørt etter 2 timer med stiv heks, sirkeltrening, bakkespurt og tautrekking. PTene arrangerte sommeravslutning. Deretter grillet vi før det ble 1,5 timer med sandvolleyball. Puh! Nå jobber jeg med å komme meg i dusjen... Det blir vondt i morgen.
Postet 28-05-17 kl 20:49 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no