Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 05-12-19 kl 07:13 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 17

Kommentarer

Gammel
Skal snart ta buss til byen og være meddommer i Tingretten. Etterpå skal jeg rett på jobbmiddag.
Postet 05-12-19 kl 08:43 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen.

Her blir det hjemmedag med minstemann. Han er i dårlig form for tiden, så nå har jeg bestilt time hos lege, men det er en stund å vente på.
Postet 05-12-19 kl 08:51 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
God morgen fra Gardermoen. Lurer på hvor mye slack sistemann som mangler skal få før flyet reiser uten ham. Jeg tåler dårlig å ha vekkerklokka på veldig tidlig, så jeg har våknet hver time i natt og sjekket at jeg ikke har forsovet meg.

Nuvel, en time i fred og ro, med rolig julemusikk på ørene og frokosten servert, det blir fint.

God torsdag!
Postet 05-12-19 kl 08:56 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da er det sykdom igjen. Er det noe seiglivet som går nå?

Jeg vil grave meg ned, men gleder meg over nytt kjøremønster på vei til jobb.
Postet 05-12-19 kl 09:20 av star star er aktiv nå
Oppdatert 05-12-19 kl 09:29 av star
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er blitt superforkjølet. Og det er ikke noe gøy.

Hele familien er forkjølet, lillesøster så ille at hun er hjemme fra skolen i dag, første gang siden hun begynte på vgs. Men i dag trengte hun det. Jeg håper at vi får hodet over vannet ganske snart.

Ellers grei dag. Jeg har nok å gjøre, men ingenting som superhaster og kan gå hjem til noenlunde vanlig tid uten noen planer for ettermiddagen.
Postet 05-12-19 kl 09:25 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg tittet ut da jeg hentet avisen, og vurderte alvorlig å bli hjemme. Kom meg likevel helskinnet til bussen med piggsko og forsiktighet, og hadde nok fotfeste til å støtte ei som ikke hadde pigger det siste stykket.

På den positive siden: rådyret som bor i skogen vår var innom til frokost, så nå fikk jeg se årets kalv for første gang
Postet 05-12-19 kl 09:36 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Mange forkjølte og syke rundt meg også, jeg håper å slippe runde nummer 2 (eller 3, jeg tror den forrige var to ulike varianter som kom rett etter hverandre ). Var slapp i går og ikke helt på topp i dag heller, men bedre. Hjemmekontor og huset helt for meg selv, det hjelper på det meste!

Juleavslutning for minstejenten i kveld. Jeg blir så inderlig rørt når de små barna synger.
Postet 05-12-19 kl 09:56 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Timar: Jeg sover neste ikke noe hvis jeg må ta et sånt skikkelig tidlig fly, så hvis det er innenlandsreiser, så har jeg funnet ut at nattoget er mye bedre. Jeg legger meg til å sove i Oslo og når jeg våkner er jeg der jeg skal være. Og jeg er der så tidlig at jeg rekker hotellfrokost før møtet. (Første gangen sover man ikke godt på nattog, men nå har jeg blitt så dreven at jeg sover som en stein.)

Jeg har akkurat fått godkjent deltakelse på en utrolig interessant konferanse i Chicago neste sommer. Egentlig hadde jeg lovet meg selv å ikke reise til USA før Trump hadde gitt seg som president, men jeg kjenner at jeg er villig til å svelge den kamelen i bytte mot faglig påfyll. Og da blir det nok ferie der også når konferansen er over. Ungene mine kommer til å bli så glade!

Og så er det lov til å håpe at den riksrettsaken får ham avsatt? :ber:
Postet 05-12-19 kl 10:08 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Uansett hvordan det går så kommer det til å være en utrolig spennende tid å være i USA på, Tjorven!
Postet 05-12-19 kl 10:24 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er forresten fortsatt i sjokk av at eldste gikk og la seg 19.30 i går og fortsatt sov da jeg dro. I tillegg til at han sov mesteparten av tiden fra jeg kom hjem fra jobb i går og til han fant senga.
Postet 05-12-19 kl 10:36 av star star er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God formiddag! Juleverksted på tvers av trinn er potensielt kaotisk, men så langt i dag går det forbausende bra. Er standbye i tilfelle trøbbel, og da passer det fint med håndballkamp på iPad.
Postet 05-12-19 kl 14:04 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Pelle sin avatar
Jeg har kjøpt billetter til Karpe-konsert i 2021. Gleder meg syyyyk!! Blir tredje gang jeg ser de i Spektrum, og konsert nr 5.
Postet 05-12-19 kl 14:06 av Pelle Pelle er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Skikkelig gråtorsdag her. Det blåser så bølgene skummer hvitt på fjorden, det er sjelden kost. Tenker på alle som bor mer værhardt til enn oss her nede på vestlandet.
Postet 05-12-19 kl 14:50 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Skolens kor sang på julegrantenning nå i ettermiddag. Uttalt av en av elevene ved skolen:
- Blånn, jeg så at du gråt.

Ja, når barna synger om hvor fint det er å bo på østkanten var det utrolig vakkert og tårene trillet. Jeg blir så stolt og så glad i barna vi har på skolen. Tenk å få lov til å jobbe med dem!
Postet 05-12-19 kl 16:24 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
I dag har jeg vært dum i pysjamas og dum i frakk og kanikke gjøre annet med det enn å skrive det på erfaringskontoen.
Postet 05-12-19 kl 17:47 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Det er fint at ungene blir voksne, men da havner man jaggu i en alder hvor det er foreldre som må ha intensiv omsorg. :sigh: Jeg er sliten av folk, passer bra at dette er en dag med kveldsarbeid på kontoret.
Postet 05-12-19 kl 18:14 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Pelen sin avatar
Karpe! Nye billetter selges i morgen ser jeg. Jeg skal kjøpe, takk for tips.
Postet 05-12-19 kl 20:56 av Pelen Pelen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no