Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 06-09-16 kl 07:15 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten skal til tannlegen på morgenkvisten, så jeg starter dagen på hjemmekontor. Mer kaffe ... NÅ!
Postet 06-09-16 kl 07:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Her skal storebror til legen, med en tå som ser bedre ut, vel vi har et par andre ting og ta opp også.
Postet 06-09-16 kl 07:36 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Meget treffende tirsdagssitat. Ble stuck med et regneark i hår som opptok litt mer enn det planlagte kvarteret. Og i dag møte dagen lang. Jeje, har kaffe og busstransport. :små gleder:
Postet 06-09-16 kl 07:50 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Morn! Jeg har også kaffe. Og selskap av to fluer på kontoret mitt.

I dag skal jeg bruke masse penger på låsesmed, for eldste har greid å knekke en nøkkel inni låsen på den ene terrassedøren. Jeg gleder meg.
Postet 06-09-16 kl 08:37 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Stakkars Dali som har regneark i håret.

Jeg har forsovet meg så grundig i dag at det ikke blir forelesning i dag. Får få minste i barnehagen og komme meg hjem hjem til kaffe og skolebøker.
Postet 06-09-16 kl 08:47 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Jeg har sovet så dårlig i natt at jeg har startet dagen med å google "overgangsalder". Ble ikke noe blidere av det.
Postet 06-09-16 kl 08:55 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg var hellig overbevist i dag morges om at det var helg og at jeg ikke måtte stå opp.

Arbeidsuken er kort denne uken, og helgen erstattet med jobb-tur til utlandet. Blir sikkert veldig hyggelig, men familien har ikke hatt en helg sammen på lenge, så det hadde ikke gjort noe å være hjemme heller. Men neste helg, da skal vi absolutt ingenting noen av oss. Trur eg.
Postet 06-09-16 kl 09:07 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Tirsdagsvoffsen er kliss lik valpen vår!

Jeg har levert et barn og en apekatt i barnehagen, og prøver å venne meg til ny logistikkhverdag. Det hjelper med kaffe.
Postet 06-09-16 kl 09:32 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Sovet elendig jeg også, så enda jeg var superflink til å legge meg tidlig i går er jeg helt fjern. Artig. Men, på kontoret for første gang siden forrige tirsdag, så jeg får prøve å finne sjelen og fortsette å overføre informasjon til relevante folk før jeg slutter. Litt mer kaffe burde hjelpe.
Postet 06-09-16 kl 09:33 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg har syklet til jobb og er lerkeblid - fikk en deilig løpetur i skogen i går også. Jeg har visst blitt en sånn ufordragelig friskus som må ut og svette for holde humøret oppe.
Postet 06-09-16 kl 09:47 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg skal gjøre alt i morgen. Banna bein.
Postet 06-09-16 kl 09:56 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Jeg sov også dårlig i natt, noe som går? Nu straks Skype-møte, :svosj:
Postet 06-09-16 kl 09:58 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Jeg har også sovet dårlig, men i mitt tilfelle skyldes det en treåring som var ute og gikk.

Domsavsigelse i lagmannsretten unnagjort på morgenkvisten og jeg har resten av dagen til å fordype meg i en oppgave jeg har utsatt lenge, og MÅ få gjort.

Snaaaart. Bare jeg får tømt kaffen min!
Postet 06-09-16 kl 10:03 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Vi har en apekatt i senga, det begynner å tære litt på å mangle rom og seng til yngste. Mellomste overnatter på storebrorrommet, men der er det ikke plass til flere nå. Får glede meg til helga, da skal vi på jentetur, apekatten og jeg, da får vi hver vår seng og rikelig med plass.
Postet 06-09-16 kl 10:12 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Drama hos tannlegen! Knerten hadde en toårsjeksel på helt ville veier. Det har han ikke lenger, men det skjedde ikke helt uten protester.

Tannfeen betaler visst dobbel takst for tenner som måtte trekkes.
Postet 06-09-16 kl 10:24 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Jeg eier ikke arbeidslyst i dag.
Postet 06-09-16 kl 10:33 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg passer på melkeskapet. Vi har alle vårt.
Postet 06-09-16 kl 10:44 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Tannfeen, pokker! Hun har visst helt glemt seg bort i natt!!!

Enda det stod et glass på benken med en diger lapp med "TANN HER!!!" på (etter et par "helle vannglass ut i vasken"/"drikke det vannglasset som tilfeldigvis stod der"-episoder. )
Postet 06-09-16 kl 11:10 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Jeg fikk telefon fra eldste som hadde mistet en tann i dag etter jeg gikk, så tannfeen må visst frem i natt her også.
Postet 06-09-16 kl 12:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Kaprifol sin avatar
I dag er jeg rett og slett ganske fornøyd. Det skjer ikke hver dag for tiden.
Postet 06-09-16 kl 12:39 av Kaprifol Kaprifol er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Jeg er så sulten i dag! Reine ulvehungeren, og det uten at jeg vet hvorfor. PMS, kanskje?

Jeg skal til Mallorca og 2,5 uke, og har egentlig ikke tid til å reise. Ikke råd heller, egentlig. Og så har vi (jeg og mannen) landet på at vi heller ikke har råd til å prioritere reunion, som kommer på over 4 lapper for oss to. Der får man igjen for å ha gått i parallellklasse. Men Mallorca, London og sesongkort på ski, alt i løpet av 4 uker koster jaggu litt.
Postet 06-09-16 kl 13:38 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Jeg fikk kjeft for å ikke ha skiftet bremseklosser på 2500 km på sykkelen. Hvordan skal man vite sånt?
Postet 06-09-16 kl 14:46 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Noe sier meg at du ikke er typen som leser bruksanvisninger, Candy?
Postet 06-09-16 kl 14:47 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Jeg er med Candy her, så lenge det er bremseklosser igjen er det vel good shit?
Postet 06-09-16 kl 14:51 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Adrienne sin avatar
Instruksjonsboka, CD. Men noe sier meg at du kanskje ikke bremser så mye når du sykler, og da holder sikkert bremseklossene enda lenger.
Postet 06-09-16 kl 15:24 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har vært på kurs i presentasjonsteknikk m.m. på engelsk. Veldig nyttig, veldig gøy også faktisk.
Postet 06-09-16 kl 16:33 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Dårlige bremseklosser bak på sykkelen og svært gode foran er en killerkombinasjon har jeg hørt.
Postet 06-09-16 kl 17:29 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Her i huset er det dobbel 15-årsdag. Den feires med at begge ungene er på trening, etter en middag i hurten og sturten som ingen har ryddet opp etter foreløpig. Bursdag er visst ikke så stort mer.
Postet 06-09-16 kl 18:13 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Candy Darling sin avatar
Vel, problemet var at det ikke var særlig mye bremseklosser igjen. Jeg stoler for mye på markedskreftene, hvorfor har ikke noen prøvd å selge meg bremseklosser når den har vært på service, lzm?
Postet 06-09-16 kl 18:48 av Candy Darling Candy Darling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no