Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 24-07-18 kl 07:17 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Heilo sin avatar
Morn! Jeg har sendt avgårde halvparten av hjertet mitt for det som helt sikkert blir et fantastisk sommereventyr. Men det føles litt rart likevel siden det er på Utøya. Den siste uka har vært ekstremt stressende med veldig mange kjipe ting oppå hverandre, alt fra døde marsvin til passord på avveie og mulig hacket datamaskin som må reformateres.. Tar gjerne i mot litt pjusk.
Postet 24-07-18 kl 08:06 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Pjusk oversendes. Skjønner at det å sende et barn til Utøya gir noen blandede følelser.
Postet 24-07-18 kl 08:07 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg prøver å manne meg opp til å gå på jobb. Men det skorter på motivasjon og vilje, gitt.
Postet 24-07-18 kl 08:08 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Kyoto er varmt. Hetebølge i Japan. Vi har sett paraden i Gion Matsuri. Det er den største festivalen i Japan. Denne paraden var den siste og minste. Bare 9 flåter. Morsomt å få med seg. Nå sitter vi kokte under et tre.
Postet 24-07-18 kl 08:33 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg hadde også klump i magen den dagen mellomste var på Utøya. Ikke på grunn av at jeg var redd, men fordi det er spesielt.
Postet 24-07-18 kl 08:34 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Pjusk oversendes til Heilo.
Jeg er ute og gjennomsvett akkurat stått opp. Kaffe og idag må vi nok på stranda.
Postet 24-07-18 kl 09:18 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Pjusk oversendes, Heilo!

Jeg har benket meg på stranda. Masse morsomme bølger i dag, det er bare herlig siden det er langgrunt utover. I går var vi på heldagstur, så i dag er alle enige om at strand og basseng blir utmerket.
Postet 24-07-18 kl 09:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Teofelia sin avatar
Jeg har akkurat snakket med noen som har en dårligere dag enn meg, gitt.

Jeg måtte ringe fastlegen for å få fornyet en resept, siden nettsidene deres ikke virket. Og da kunne vedkommende jeg snakket med fortelle at serveren deres hadde vært nede i snart et døgn. Jeg kan liksom bare forestille meg hvordan det er å drive et legekontor uten tilgang på pasientopplysninger.
Postet 24-07-18 kl 10:45 av Teofelia Teofelia er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Masse pjusk til Heilo, skjønner deg veldig godt.

Startet dagen med løpetur her, litt for seint siden det allerede var supervarmt. Nå skal jeg og sjuåringen straks på kino, midt på dagen.
Postet 24-07-18 kl 12:23 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Pjusk på deg, Heilo.

Jeg har ryddet i hele dag (digital rydding, sortere, kaste, lese). Det er kjedelig det. Men, men må gjøres.
Postet 24-07-18 kl 13:23 av him him er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei folkens!

Pjusk på Heilo!

Jeg er på jobb og gjør faktisk litt jobb innimellom fargelegging av hester og Netflix-DJ-ing.
Postet 24-07-18 kl 13:44 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg var hos frisøren i en time i dag. Etter 17 SMS fra snuppa ba jeg henne komme ned og snakke med meg (frisøren er i samme bygg som vi bor). Etter samtalen fulgte hun opp med 7 nye SMS og mas om at jeg måtte komme hjem og gi henne penger (til kino). Den frøkna er god på å få meg ganske irritert.

Og neste gang går jeg for Cutters. 15 minutter med vask av helt nyvasket hår og 30 minutter med hårføning har jeg ikke tålmodighet til. De 15 minuttene med hårklipp er det jeg er interessert i.
Postet 24-07-18 kl 15:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Var tidlig oppe for å delta på slyngetime klokka 9. Så gikk lufta litt ut av meg, så nå har jeg ikke gjort noe fornuftig siden klokka 10.
Postet 24-07-18 kl 15:26 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Puh! Da har jeg andre klesvask for dagen på, har kjøpt inn ekstra tørkestativ, handlet, levert sykkelhjul til rep. (skjevt) og klippet plenen. Det er bare 29 grader ute - godt det er overskyet! Nå sitter jeg og koser meg med iskaffe mens gutta er i hagen/på fotballbanen. Straks skal kantklipperen til pers. :hus- og hagedag:
Postet 24-07-18 kl 15:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Christa sin avatar
Hjemme fra ferie. Etter over tre uker borte er det godt å komme hjem. Vaskemaskinen går seg varm, hunden er glá for å se oss igjen og vi alle nyter kaldt vann fra springen.
Nå skal vi ha litt hjemmeferie, godt.
Postet 24-07-18 kl 16:00 av Christa Christa er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Pjusk på Heilo!

Jeg skal til å stelle hage nummer to for dagen, og synes det er litt for mye av det gode i 30 grader. Heldigvis siste dag med «sommerjobb».
Postet 24-07-18 kl 16:18 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Pjusk på heilo

Jeg fikk akkurat beskjed om at jeg har 12 feriedager som jeg må bruke i år, som jeg ble trukket for i fjor. Det var jo egentlig litt fint å tenke på.
Postet 24-07-18 kl 16:41 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Tåtti sin avatar
Pjusk til Heilo.

Har to barn i trampoline, hund som koser seg på plenen, kaffe i koppen og valg mellom legobygging og mobilapp-programmering. Ja til alt!
Postet 24-07-18 kl 18:13 av Tåtti Tåtti er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no