Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 20-10-19 kl 08:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 23

Kommentarer

Gammel
Fintdethei! sin avatar
Oppe og gråter ikke. Jeg har spist frokost, de andre får spise etterhvert når de står opp. Jeg klarer ikke å ligge lenge i helgene, lengre.
Ulempen er at jeg nå er klar for å gå på fjellet, men hun som skal være med, er ikke klar på en lang stund. Så da blir det kaffe og surfing så lenge.
Postet 20-10-19 kl 10:32 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Oppe ja, med hodepine.
Postet 20-10-19 kl 10:48 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg leder TV-aksjonen her i strøket. Men skal vaske huset først + bake kake.
Puh.
Postet 20-10-19 kl 10:52 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Så bra Appelsin. Jeg takket nei til å gå med bøsse i år (og i fjor) men det er jo egentlig en veldig hyggelig dugnad.
Postet 20-10-19 kl 11:02 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Veldig bra, Appelsin! Jeg skal ikke gå med bøsse, men bidra i form av et arrangement som samler inn penger basert på antall repetisjoner i styrketrening. Idrettslaget mitt er ambassadører, så vi har hatt ulike arrangement hele uka.
Postet 20-10-19 kl 11:17 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Vi skal gå med bøsse i år igjen, stor mangel på bøssebærere i mitt område.
Postet 20-10-19 kl 11:58 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
God søndag. Her er det fint vær å være inne i, nå har det regnet i strekk og en evighet.
Begynne på innleveringsoppgave 2 i hatfaget økonomi og få unna litt husarbeid er dagens plan.
Kanskje gå ut å lufte meg om det blir opphold iløpet av dagen.
Postet 20-10-19 kl 12:22 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Heihei! I år skal jeg gi, ikke gå.
Postet 20-10-19 kl 12:45 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg har ikke noe å gi engang, på døra altså. Det tenkte jeg ikke på når jeg var på butikken i går.
Postet 20-10-19 kl 12:57 av star star er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
Man kan vippse!
Postet 20-10-19 kl 13:49 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Vi skal i bestefarbursdag sånn litt etter hvert, men foreløpig subber vi rundt i pysjen / gjør mattelekser / pakker inn gaver. Ganske deilig (det er jo ikke jeg som må gjøre matteleksene!).
Postet 20-10-19 kl 13:58 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Ulriken besteget, hjemme igjen nå. Nydelig sol! Skal straks sette tulipanløk i en krukke.
Postet 20-10-19 kl 16:04 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Kaija sin avatar
God søndag. Jeg var en sjelden tur i kirken, der jentungen fikk bok. Kirken jeg sogner til har rykte på seg for å være gammeldags og stivbeint, og det er slik vi har opplevd den også. -Selv om gammelfolket har vært trivelige nok. Presten i dag var overraskende i så måte. Sånn superflott, raus og positiv. Akkurat sånn jeg liker at prester er, og etter gudstjeneste og en lang prat på kirkekaffe, fikk jeg faktisk lyst å kanskje komme til kirken flere ganger.
Kollekten i dag gikk til tv-aksjonen, så da fikk jeg unnagjort den biten også.
Postet 20-10-19 kl 16:12 av Kaija Kaija er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg kjenner veldig godt at jeg var i et veldig hyggelig førtiårsdag i går. Den store skjelven har gitt seg, men fortsatt litt preget. Lenge siden jeg har danset og kost meg så mye som i går.
Postet 20-10-19 kl 16:26 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Åtte novelleanalyser igjen. Jeg skal virkelig aldri bruke den novella i undervisning igjen, jeg ER - SÅ - LEI.
Postet 20-10-19 kl 17:11 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Hvilken novelle Matilda? Nysgjerrig.
Postet 20-10-19 kl 17:42 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Knerten har spilt håndballkamp i dag, og det er vel vår eneste plan for dagen.

Laget til knerten er påmeldt på feil nivå og vinner altfor mye. Det er jo gøy å se alt de får til, men å gruse motstanderne uke etter uke er ikke like ålreit.
Postet 20-10-19 kl 17:45 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Matilda sin avatar
Millen: Det er Roald Dahls The Way Up to Heaven. Den fungerer jo godt til det vi trener elevene i, som er å finne bevis i teksten for slik og sånn påstand; analysere narrativ struktur ved hjelp av relevante begreper, forklare hvordan ulike elementer sammen utgjør en helhet. Det er bare grådig kjedelig å lese 30 til forveksling like tekster. Skal slippe dem litt mer fri etter hvert, altså. (Og meg, ikke minst.)
Postet 20-10-19 kl 18:30 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Gått to timer for TV-aksjonen. Fikk inn litt, men noen vil ikke gi, mange er ikke hjemme og resten vippser. Kaldt og rått, så nå har vi bestilt pizza jeg snart skal hente som dagens middag.

Fikk også vasket badet, så da ble ikke dagen så verst.
Postet 20-10-19 kl 18:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bra jobba, millact.

Hadde to søte jenter på døra som begge var svært ivrig i å gi meg lapp med vipps info.
Postet 20-10-19 kl 20:10 av star star er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Hvor lenge er det vanlig å gå rundt? Har ikke kommet noen fra TV-aksjonen her. Jeg skal vippse uansett altså.

Her har helgen bestått av loppemarked og kjøring hit og dit, og så litt husvask etter dagens vakt var overstått. Og svosj var helgen over. Heldigvis har jeg en ganske grei dag i morgen.
Postet 20-10-19 kl 20:26 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Vi fikk beskjed om å være tilbake til kl 18, Ingling. Startet kl 15.

Loppehelg høres bra ut. Vi har ikke så fine loppemarked her.
Postet 20-10-19 kl 20:48 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Hm, da vippser jeg bare. :nemlig.

Loppemarked er litt gøy og litt stress, må jeg si. Men vi har lite dugnad ellers, så det går jo greit de to helgene i året. Det bare tar hele helgen.
Postet 20-10-19 kl 21:20 av ingling ingling er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no