Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tirsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tirsdag

Postet 22-10-19 kl 08:55 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Eia sin avatar
Postet 22-10-19 kl 08:57 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Tidlig på'n idag. Først frokostmøte og så møte resten av dagen ..
Postet 22-10-19 kl 08:59 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er blid og fornøyd. I forrige uke hadde jeg med meg knerten på prøvetime på treningssenteret, og jeg ble så sliten at jeg ikke kunne gå skikkelig på flere dager. I går ble han innmeldt og vi trente igjen. I dag er jeg bare litt sliten i musklene og jeg kjenner at jeg lever (det skyldtes hovedsakelig at treninga var lettere i går enn sist mandag, ikke at jeg har blitt i så innmari mye bedre form på en uke).

Jeg gleder meg over å ha fått en treningspartner.
Postet 22-10-19 kl 09:03 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen!

Jeg skal ha pt-time i dag og må sende melding til henne om at hun må ta hensyn til at jeg tråkket over i går. Så ingen balanseøvelser på ett bein.
Postet 22-10-19 kl 09:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kommet meg på jobb. Skulle hatt møte kl. 9, men det er flytta til 14.
Postet 22-10-19 kl 09:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Timar sin avatar
Så hyggelig å få barna som treningspartner, Tjorven!

Trøtt i dag. Denne høsten har jeg vært forkjøla minst annenhver dag, med varianter av sår hals, tett nese, hoste og hodepine. Blæ!

Har masse å gjøre bare jeg kommer meg på jobb. Mulig jeg har fortjent en ekstra god kaffe i dag. Bare fordi?
Postet 22-10-19 kl 09:59 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har vært og shoppet på supermarked i Wien som forberedelse til kokkeworkshop i morgen. Nå har jeg en halvtime å slå i hjel før neste punkt på programmet. Null problem; jeg har stiler å rette.
Postet 22-10-19 kl 10:01 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Jeg er i ryddemodus. Passer fint å kombinere det med krykker. Nå er jeg så heldig at broren min har en rullestol jeg har fått låne da. Elektrisk t.o.m med heve og senke sete.
Veldig kjekt når jeg vil ha med meg amt fra kjøkken til stue blant annet. (det er jo klin umulig når man går med to krykker)
Postet 22-10-19 kl 10:18 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg har nettopp bestilt garn til to islandsgensere, til mann og storesøster. Gleder meg allerede til å begynne å strikke.

Ellers ganske alminnelig dag her. Nok å gjøre, men ingenting som haster veldig, så det skal nok gå bra.
Postet 22-10-19 kl 10:26 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Det finnes ikke nok kaffe. :trøtt:

Hastet for å rekke møte, fant ut at det var flyttet, hastet videre, hastet tilbake på kontoret til nytt møte, som var utsatt. Det er så fint med sånne dager når en ikke har sovet noe særlig! Lyspunktet er at jeg skal møte venninne i kveld, hvis jeg orker.
Postet 22-10-19 kl 10:55 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er også skrekkelig trett for tiden. Egentlig ikke noen gode grunner til det, men jeg sliter litt med søvn.

Så nå har jeg bestemt meg for å ta fri på fredag. Sove lenge, trene, møte noen venninner til lunsj og så bare sløve og gjøre husarbeid resten av dagen. Det tror jeg blir veldig bra.
Postet 22-10-19 kl 12:17 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg har hjemme/sykt barn kontor i dag. Tror jeg fant ut at det er 4 år siden jeg har vært hjemme med sykt barn. Hun er bare pjusk og vond i halsen og hodet, men det er så mye leven i klassen hennes for tiden at det ikke er greit med vondt i hodet.
Postet 22-10-19 kl 12:25 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Lunsj tid Etter å ha gått ned 9 kg mens jeg har ligget på sofaen har jeg funnet ut at å spise er kjekt. Trenger vektnedgangen, men ikke på den måten.
Postet 22-10-19 kl 13:28 av Mams Mams er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no