Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger

Kommentarer

Gammel
løve70 sin avatar

Mandag

God morgen

Mandag igjen. Virkelig ikke klar for ny uke. Er fremdeles ikke helt frisk av denen influensaen eller hva det nå er.....

Ja,ja, bare å komme seg igang. Tur med hunden, møter og litt trening. I morgen satser jeg på at formen er bra nok til å gå på kontoret.
Postet 08-04-24 kl 07:00 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar

Søndag

Da klokken var 19.30, hadde jeg klokket inn 1.300 skritt på klokken min og ikke vært utenfor døren. Bestemte meg for en liten luftetur, og vipps hadde jeg gått litt over 9 km. Det var vindfullt, latterlig vindfullt for årstiden faktisk.
Postet 07-04-24 kl 21:28 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel

Lørdag

Håper byturen og Polemon Go ble bra, Syrinx.
Postet 07-04-24 kl 16:28 av millact millact er ikke aktiv
Gammel

Søndag

På vei hjem på buss fra Oslohelg. Deilig med sol og gåtur i dag.
Postet 07-04-24 kl 16:26 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar

Søndag


Jeg har datter hjemme - hun spilte førstetrombone med et av de aller beste brassbandene i går hun har med en kollega/venninne, så jeg fungerer litt som kokke og sjåfør og nyter det. Fikk skvist inn en gjørmete fjelltur både i går og i dag, så lykken er komplett
Postet 07-04-24 kl 13:42 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar

Søndag

God søndag.
Vi var på fest igår, så her er ingen planer idag. Er fortsatt i senga og tar livet med ro.
Postet 07-04-24 kl 13:03 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar

Søndag

God formiddag! Mannen kjører mellomste til toget. Han skal tilbake til studier. Planen min er ut for å gogge intervaller. Puh!
Postet 07-04-24 kl 12:27 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar

Søndag

Eg har sagt ja til å gå fjelltur i dag. Ikkje så lang, verken i lenge- eller høgdemeter, men tur er tur. Har brygga kaffi og putta ein Kvikk Lunsj i sekken. Må vel pakke regnjakke også, himmelen er ganske så grå.
Postet 07-04-24 kl 11:44 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar

Søndag

God formiddag! Vi skal ha familiedag i dag. Først bowling og lunsj ute, så pizza og film i kveld. Eldstemann blir kjørt av gårde i natt, sammen med to kompiser - Madla og sjøforsvaret venter.
Postet 07-04-24 kl 11:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Søndag

Jeg er hjemme alene og velger kaffe og oppussingsprogrammer på TV.
Postet 07-04-24 kl 11:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar

Søndag

God morgen. Det er høst ute. Det så et øyeblikk ut som det skulle være opplett et par timer nå, men værgudene startet på nytt å høyttrykksspyle vinduene mine. Takknemlig for det altså, men må det skje på denne årstiden?

Litt usikker på hva jeg skal bruke denne søndagen til. Bake? Gå en tur i drittværet? Seriemaraton? Ikke har jeg strikketøy heller.
Postet 07-04-24 kl 11:17 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar

Søndag

God morgen! Er akkurat ferdig med den vanlige søndagsfrokosten (rester etter lørdagsgodt ) Og har sett ferdig siste episode av "Norges tøffeste" - synes det er ekstra kult med lokasjonen (siden jeg bor her)

Nå er det å gjøre noe nyttig (men skal unne meg litt surfetid rundtom på SoMe først)
Postet 07-04-24 kl 08:47 av him him er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar

Lørdag

Herre min hatt, for ein driftig formiddag, Fintdethei! Jøje. Og kos deg med venninnene.

God betring til deg, Fersken.
Postet 06-04-24 kl 15:52 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Fersken sin avatar

Lørdag

Jeg våknet med sår hals. Ikke uventet etter et par dager med tung pust og slimhoste. Så kommer vel den tette nesen i morgen.
Postet 06-04-24 kl 13:26 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar

Lørdag

God lørdagsformiddag, godtfolk!
Jeg har vært en tur på Ulrikens topp :glorie:. Er nydusjet og nyter nå en lunsj med ferske rundtstykker jeg kjøpte på butikken på vei hjem. Sengetøy i maskinen, og det er vel det av husarbeid som blir gjort av meg i dag. Litt senere skal jeg til byen og treffer to venninner. Det blir koselig, men ikke seint for min del.
Postet 06-04-24 kl 13:00 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar

Lørdag

Roleg og lat laurdag som er kun din. Det høyrast fint ut, Blondie.

Kos deg med fin og roleg laurdag, Nenne.

Nesten så eg sender pelsungen min til deg, Pøblis. Får sjå om eg greier bli inspirert nok til å stelle litt hund her også i dag.

Au, det høyrast ikkje godt ut, star. Kryssar fingre for at det løysnar litt ut over dagen, ikkje godt å ha ryggvondt.

Det høyrast ut.som ein fin morgon, Toffskij.

Toalettsildring, det kan ein bli tulen av, tink. Fine ferieplanar, derimot. Det er kun kjekt.
Postet 06-04-24 kl 12:00 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar

Lørdag

Mannen har reist på ekspedisjon til andre siden av byen for å kjøpe en del til toalettet. Trekkned-knappen har hengt seg opp, så den står og renner til neste person kommer inn... Det kan jo ta ti minutter eller 12 timer.

Har også begynt å se på ferieplaner, min luftige London og reise rundt i GB-plan ble litt for dyr når jeg somler med billetter. Så nå blir det heller bilkjøring og småstopp nord i Tyskland og kanskje i Nederland.
Postet 06-04-24 kl 11:59 av tink tink er aktiv nå
Gammel
Syrinx sin avatar

Lørdag

Nattesøvn er framleis eit latterlig prosjekt her, så eg må nok krype til korset og poppe pillar igjen over helga.

I dag har eg lova 12-åringen ein bytur, PokemonGo er i vinden igjen nemleg.
Postet 06-04-24 kl 11:56 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar

Lørdag

Morn! Her er det full pysjmodus. 18-åringen spiller Zelda og jeg facetimer av og på med 20-åringen. Mannen driver og kler på seg, den svikeren!
Postet 06-04-24 kl 11:20 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Lørdag

Oppe og ser ut som en 90-åring når jeg beveger meg. Korsryggen og venstre side er vonde.
Postet 06-04-24 kl 11:10 av star star er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar

Lørdag

Fyker rundt i pysj selv om jeg har vært oppe siden 0630. Har klippet klør og gredd hundene. Når skal de snart dusje, begge to. Men det er de lykkelig intetanende om.
Postet 06-04-24 kl 10:37 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar

Lørdag

God morgen.
Lat morgen i sola her i Italia. Dagens planer er sol og bytur. Et herlig avbrekk med hyggelige folk.
Postet 06-04-24 kl 10:19 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Lørdag

Lat lørdag her også. Det passer fint!
Postet 06-04-24 kl 10:00 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Lørdag

Jeg sto opp for å lage frokost til kjæresten, som skal på tur i dag. Nå slapper jeg av med kaffe og lurer litt på hva jeg gidder å lage av mat til bare meg dette døgnet. Det er med andre ord en rolig og lat lørdag.
Postet 06-04-24 kl 08:37 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar

Fredag

All sympati til dere hjemme. Vi har tatt turen til Italia og blir her til over helgen. Ikke varmt, men deilig. Dagens planer var tur, lunsj og sosialt liv med hyggelige folk. Og bobler.
Postet 05-04-24 kl 15:24 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar

Fredag

Bikkja hadde snøballer i pelsen etter morgenturen i dag. Det burde også være forbudt i april!
Måtte dusje dem løs fra pelsen hans.
Postet 05-04-24 kl 13:13 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar

Fredag

Hålke i april burde være forbudt! Men nå smelter det fint rundt omkring, da.
Postet 05-04-24 kl 12:57 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar

Fredag

Over halveis i arbeidsdagen, og god musikk på øret mens jeg jobber. Life is good. Snart helg!
Postet 05-04-24 kl 12:37 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
løve70 sin avatar

Fredag

God formiddag. Har vært på trening - fremdeles ikke helt frisk, så tok det veldig rolig. Hjemmekontor som vanlig på fredager - i dag var det heldigvis få møter også.
Postet 05-04-24 kl 11:31 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar

Fredag

Fy, det var mye is på Tøyen torg i morges. To av kollegene mine hadde falt og slått seg på vei til jobb. Vær forsiktige, alle sammen!
Postet 05-04-24 kl 11:27 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar

Fredag

No er det snøfjon i lufta her også, men ikkje så mykje at det kan kallast snøvér. Takk og lov. Men kaldt, så no er det fyr i peisen.

Eg har tre gjeremål i dag. Det tyngste og mest krevjande er gjort, eg har stått opp og starta dagen. Gjeremål nummer to var å ordne gutta billett på RBK-ManU i juli, det er også gjort. Visitor"oppdrag" i ettermiddag gjenstår, og så er det helg.
Postet 05-04-24 kl 11:16 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Mex sin avatar

Fredag

God formiddag.

Litt hektisk start på dagen som startet med at jeg forsov meg, så var bilen tom for diesel, og så vidt jeg fikk trillet ned til bensinstasjonen, eldste glemte skole-pcen sin hjemme og jeg måtte få levert den midt i Lillehammer i verste rushtiden.
Snøen gjør meg muggen, men det skal bli godt med helg nå.
Postet 05-04-24 kl 11:15 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar

Fredag

God morgen! Hjemmekontor her også, hyggelig kveld på byen med kolleger i går. Og snø ja! Mannen måtte måke ut bilen fra garasjen, og var ikke blid da han dro.. Det går nok over, både dårlig humør og vårens siste (?) snøfall.
Postet 05-04-24 kl 10:02 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar

Fredag

Jeg er på kontoret. Sjelden jeg er det på en fredag, men denne uka passet det best slik. Jeg brukte ikke bilen min i går, så i dag måtte jeg måke av den et lass med snø. Forhåpentligvis forsvinner alt som ligger i løpet av helga her også. Satser på det.

Har sovet dårlig i natt, så håper denne dagen går fort. Ingen store planer i helga heldigvis.
Postet 05-04-24 kl 09:49 av Sissel Sissel er aktiv nå
Gammel
Pelen sin avatar

Fredag

Jeg trosset snøen og kom meg på hot yoga kl 7. Nå er det sol, 15 cm snø ute og egentlig veldig vakkert (om det hadde vært vinter).
Postet 05-04-24 kl 08:52 av Pelen Pelen er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar

Fredag

Jeg trosset snøen og kom meg på kontoret i dag. Egentlig ingen store problemer i trafikken, men bussen jeg egentlig skulle ha ble inn stilt pga tekniske problemer. Sånt skjer - jeg ble mer irritert over all klagingen fra andre på holdeplassen enn over selve forsinkelsen.
Postet 05-04-24 kl 08:46 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar

Fredag

God morgen! Jeg starter dagen i Blodbanken. Gleder meg til helg!
Postet 05-04-24 kl 08:15 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar

Fredag

Humper på bussen. Igjen en time senere enn vanlig. Ute er det hvitt igjen, men strålende vær.
Postet 05-04-24 kl 08:08 av star star er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar

Fredag

Jeg sitter på hjemmekontor i dag. I dag var det ingen av "bestevennene mine" som skulle være fysisk på jobb, og jeg hadde ingen møter hvor fysisk tilstedeværelse var viktig, så jeg sitter hjemme.

Det er helt hvitt ute, men det har nå sluttet å snø. Jeg er spent på hvor lenge dette ligger, men tror at det er borte før helgen er over. Søndag kveld er det meldt 15 grader, så da er det faktisk ordentlig vårtemperatur.
Postet 05-04-24 kl 07:45 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel

Torsdag

Iskaldt her, men mest sludd og lett snø.
Postet 04-04-24 kl 16:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar

Torsdag

Det snør ordentlig, ja! Knapt sikt fra kontorvinduet, og hvitt på terrassen og takene. Dette var da virkelig helt unødvendig. (Men det skal visst bli femten plussgrader fra søndag, da.)
Postet 04-04-24 kl 14:37 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar

Torsdag

Eg sovna på morgonkvisten i dag. Då var det kvitt ute. No er alt vekke og sola skin, men noko varme er det ikkje snakk om. Kjenner eg gler meg til å kunne ta morgonkaffien i solveggen igjen.

I kveld blir det bingo i fengselet og jammen skal eg tilbake i morgon også, då på cellebesøk. Det er fint å kunne vere litt til nytte for andre i blant kjenner eg.
Postet 04-04-24 kl 13:55 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
star sin avatar

Torsdag

Da daler det litt hvitt fra oven her også.
Postet 04-04-24 kl 12:49 av star star er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar

Torsdag

Jeg strikker også i digitale møter. Det hjelper veldig for å holde fokus. Og der plager jeg ikke andre med strikkingen min.
Postet 04-04-24 kl 12:32 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
celebelen sin avatar

Torsdag

Snøen har kommet hit også, det er allerede hvitt på veien. Nå ble det også ganske tydelig hvor skittenhvit den gamle snøen som lå igjen har blitt...
Postet 04-04-24 kl 12:19 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Torsdag

Hvis jeg bare skal være tilhører i digitale møter, så foretrekker jeg å ha noe enkelt strikketøy. Da er hendene opptatt, og dermed klarer hodet å følge med på det som blir sagt.
Postet 04-04-24 kl 11:59 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar

Torsdag

Her snør det plutselig masse. Jau jau. Det skal bli 15+ grader fra søndag av, så vi får trøste oss med det.
Postet 04-04-24 kl 11:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar

Torsdag

Det har ikke snødd så mye her i dag, men jammen er det kaldt! Jeg trenger ikke kuldegrader på denne siden av sommeren lenger. Nå vil jeg ha vår!

Dagen er tettpakka med digitale møter, så det blir mye stillesitting og jeg fryser!
Postet 04-04-24 kl 11:23 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar

Torsdag

Jeg klarer aldri å følge med på digitale møter, uansett hvor spennende temaet er. Jeg ramler ut i egne tanker etter bare noen minutter. Tror ikke jeg er den eneste.
Postet 04-04-24 kl 09:50 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar

Torsdag

Menneskemøter som involverer reising er dyrt, men jeg synes møter hvor mange skal snakke sammen fungerer uendelig mye bedre når man er i samme rom. Hvis en eller to personer skal presentere over tid, og det ikke skal diskuteres fungerer digitale møter helt fint. Men diskusjoner krever uendelig god møteledelse (les: kompetanse de færreste har) hvis det skal bli bra på teams.
Postet 04-04-24 kl 09:34 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no