Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Første nyttårsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Første nyttårsdag

Postet 01-01-24 kl 05:34 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 28

Kommentarer

Gammel
Stompa sin avatar
Morn, og godt nyttår. Her var det stille.

Jeg skal snart og trene, og er spent på om senteret er tilnærma tomt fordi alle festa i går, eller om det er stappfullt av nyttårsforsett-trenere som ikke aner hva de gjør og går i veien for oss faste.
Postet 01-01-24 kl 10:06 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Godt nyttår! Vi er nedsnødd rett og slett. Blir innedag her; tar ned julepynten.
Postet 01-01-24 kl 10:09 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Godt nyttår!
Skal spise frokost og komme oss avgårde.
Postet 01-01-24 kl 10:14 av star star er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
Godt nyttår!

Ligger fortsatt i senga, trøtt ble senere enn tenkt igår.
Masse snø her og, får se hva dagen bringer, og hva jeg gidder og gjøre.
Postet 01-01-24 kl 10:33 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Godt nyttår! Ingen snø, men surt og vindfullt her. Lurer på om jeg skal kle meg godt og komme meg ut en tur i dagslys.
Postet 01-01-24 kl 11:27 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Det blåste mindre på fjellet enn i lavlandet, merkelig nok. Har hatt en deilig, spretten topptur i morgenlyset.
Resten av dagen skal jeg gjøre ingen verdens ting.
Godt nyttår!
Postet 01-01-24 kl 11:31 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har vartet opp ungdommens gjester med brunsj og fått urovekkende mange lovord på veien. Det virker ikke som at 15-16-åringer er vant til det (inkludert min egen, selvsagt. ).

Jeg har planer om å nyte siste feriedag med rolig tempo, ungdom og sambo har fri i morgen også.
Postet 01-01-24 kl 11:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Snøen hadde føyket seg utenfor døra vår, og det var snø 1/3 opp på den. Jeg stod og lurte på hvordan vi skulle komme oss ut. Og akkurat samtidig kom det en nabo som måkte slik at døra lot seg åpne. Vi har gode naboer altså.
Postet 01-01-24 kl 12:17 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Rydder bort jul og ser ut på snøen som laver ned. Det skal snø i flere dager; vi havner vel på over meteren.
Postet 01-01-24 kl 12:44 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Godt nyttår! Jeg drakk litt mer bobler enn planlagt i går, så formen er noe redusert. Verken jeg eller mannen gidder å måke, men tror jeg må ta initiativ snart ellers blir det aldri gjort. Har heldigvis ikke kommet like mye som på Sørlandet, men en god dose likevel.
Postet 01-01-24 kl 13:20 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Tok lenger tid å komme seg hjem enn vanlig.
Skal rydde bort jula og pynte pepperkakehus.
Postet 01-01-24 kl 13:33 av star star er aktiv nå
Gammel
Trixie sin avatar
Fullstendig snøkaos her.
Krisestab satt i flere kommuner her. Gruer meg til jeg må ut å kjøre. Måtte grave frem bilen istad.
Finnes heller ikke hjemmekontor i min bransje.
Postet 01-01-24 kl 13:38 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Null snø her, men kaldt. Heldigvis nesten tomt på treningssenteret, og bare kjente fjes. Blir nok verre i morra. Vi har fri til onsdag, så tror jeg går for tidlig trening da.

Grusom knivstikking i lokalområdet, ser jeg på nyhetene. Håper det ikke berører noen ungdommer på skolen min.
Postet 01-01-24 kl 13:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Krisestab satt her og pga snøen. Min lille hekk er nesten nedsnødd nå.

Mulig det blir hjemmekontor i morgen.
Postet 01-01-24 kl 14:17 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi hadde mye snø fra tidligere, nå har vi vilt mye snø. Spent på hvor lang tid jeg bruker til jobb i morgen tidlig hvis det fortsetter som nå.
Postet 01-01-24 kl 14:23 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er glad at den eneste planen jeg har utenfor huset i morgen er en tur til fastlegen, som har kontor 300 meter unna. Det er kommet veldig mye snø, og siden gata vår ikke er øverst på prioriteringslista til kommunen (for å si det pent) så er det ikke brøytet her.

Vi har plenty med mat og ved, ingen av ungene skal noe i morgen, så vi holder oss hjemme til snøen har blitt flyttet litt sånn at det går an å kjøre.
Postet 01-01-24 kl 16:11 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Snøkaos her også. Vi var en liten tur ute. Da sto to busser fast i en liten bakke og en parkerte i innkjørselen vår. Går til banen i morgen tidlig!
Postet 01-01-24 kl 17:18 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Spent på om arbeidsgiver sier hjemmekontor i morgen.
Postet 01-01-24 kl 18:19 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
Godt nyttår. Fikk sett dagslys i dag! 2024 begynner bra.
Postet 01-01-24 kl 18:53 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Fullstendig snøkaos her også. vi har måkt og måkt og måkt og det monner bare ikke. Hjemmekontor i morgen. Vi har rikelig med mat og kan være hjemme i mange dager om det er nødvendig.
Planen om å trene styrke i 2024 fikk en flying start med 120 minutter med snømåking.
Postet 01-01-24 kl 18:57 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Min arbeidsgiver følger ikke kommunens oppfordring om hjemmekontor. Veldig rart!
Postet 01-01-24 kl 20:10 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Jeg har ikke mulighet for hjemmekontor. Elevene går jo til skolen uansett.
Postet 01-01-24 kl 20:12 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi har tre ungdommer snøfast i togkaos på Østlandet. Spent på om de kommer seg hjem i kveld.

Blir ikke hjemmekontor her heller, men jeg funderer på om ikke truger er et like godt alternativ som noe.
Postet 01-01-24 kl 20:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Ski, Blondie?
Postet 01-01-24 kl 21:29 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Blir nok ingen av delene, men er spent på hvor mye det er brøytet.
Postet 01-01-24 kl 21:49 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg hentet PC på jobben nyttårsaften for å kunne ha hjemmekontor i snøkaoset. Mann og datter har måkt i timesvis i dag, så minstemann kom seg av gårde på nattskift og mellomste forhåpentligvis kommer greit av gårde i morgen tidlig.
Postet 01-01-24 kl 22:17 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Elise sin avatar
Jeg har tatt frem ski og har planer om å teste de til jobb i morgen.
Postet 01-01-24 kl 22:21 av Elise Elise er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Det er ikke spesielt jevnt fordelt dette snøfallet. Ingenting her på Sørvestlandet. Men det er kanskje likegreit
Postet 01-01-24 kl 23:44 av Fersken Fersken er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no