Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 14-12-16 kl 08:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 13

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er normalt sett et a-menneske og står gjerne opp litt før klokka mi ringer kl 06.00. I dag derimot ... jeg har fremdeles vondt i kroppen 3 timer etter at jeg stod opp.

Har inntatt to kaffekopper. Nå skal jeg i et telefonmøte, og så må jeg ha mer kaffe.
Postet 14-12-16 kl 09:55 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Jeg sitter og bretter ut skuldrene igjen, etter å ha blitt most mellom to røslige karer på t-banen i dag.

Men sitte, det skulle jeg.

Har to sjuke unger og en mann som det heller ikke er så mye futt i, hjemme. Og har selv fortsatt en god del bomull i hodet. Litt av en runde, denne vinterforkjølelsen her!
Postet 14-12-16 kl 10:22 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
God bedring til alle syke!

I dag har jeg en oppgave jeg ikke finner opp og ned på. Neimen om jeg vet hvordan jeg skal lande dette.
Postet 14-12-16 kl 10:37 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Andre eksamensdag og jeg har dundrende hodepine. Ut og gå en kjapp tur tror jeg, så får vi se om jeg får fortgang på skrivingen. Jeg har elefanter som danser jenka i magen min. Håper de girer seg ned snart.
Postet 14-12-16 kl 10:37 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Morn! Syk på sofaen i dag, takknemlig for å god kollega som kan steppe inn på kort varsel. Må jobbe litt uansett men slipper å busse og deretter forholde meg til folk i bråkete landskap.
Postet 14-12-16 kl 11:19 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg er på jobb for første gang denne uken, lillesøster er i form igjen etter å ha ligget på sofaen en hel dag i går og forkjølelsen min er på retur. Startet jobbdagen med å fikse PC-trøbbel for en kollega, så nå har hun lovet meg store mengder sjokolade.
Postet 14-12-16 kl 11:21 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
oslo78 sin avatar
POKKER! Hele juletimeplanen i vasken siden jeg plutselig må jobbe to dager mer enn planlagt pga plutselig sykmeldt kollega. Må utnytte dagen i dag...svosj.
Postet 14-12-16 kl 12:34 av oslo78 oslo78 er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Hei og hopp. Ellerno. Masse greier unnagjort, enda mere greier står igjen. Jeg leker voksen&ansvarlig og synes det er rimelig oppskrytt.
Postet 14-12-16 kl 12:41 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har registrert halvårskarakterene og kan følgelig senke skuldrene og begynne juleforberedelser, og da er jeg jo sjølsagt blitt sjuk. Igjen. Klassisk.

Jaja. Har undervisningsfri og tekopp og leser romanen elevene mine skal jobbe med framover, så det går da an. Trur til og med jeg har litt tid før møtet mitt til å glede mellomste, som lurte på i morges om jeg skulle "jobbe på jobben ellej jobbe med VOTTENE mine". De Snøfallvottene skulle nok helst vært ferdige alt!
Postet 14-12-16 kl 12:48 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Palmen sin avatar
God bedring alle sjuke!
Jeg har alternativ arbeidsplass i dag, ikke på kontoret men sitter derimot i hjørnet på en bussgarasje. Alt man gjør som konsulent sier jeg bare! I går ble jeg kjørt rundt hele indre Oslofjord med båt! På jobb!

Og nå fikk jeg skrekkelig lyst på sjokolade......
Postet 14-12-16 kl 13:28 av Palmen Palmen er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
To sjuke barn og en sjuk mann. Vi som nesten aldri får "ting som går"!
Postet 14-12-16 kl 14:16 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjohei! Jeg begynner å bli sent ute i forberedelsene til jul her nå. Sykdom på rundgang i kjernefamilien var ikke lagt inn i kabalen. Jaja. Neinei. For å si det slik: det blir ingen julerengjøring i år.
Postet 14-12-16 kl 14:18 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Storesøsters første av to danseforestillinger var i dag og de er så flinke! Det er så moro å se på.
Postet 14-12-16 kl 23:38 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no