Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Løffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Løffe

Postet 04-08-18 kl 07:00 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 14

Kommentarer

Gammel
Førstemann. Har vært oppe lenge allerede. Skal snart begynne å rydde, dvs gi bort/kaste osv. Det trengs.
Postet 04-08-18 kl 09:53 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Våkne, veldig deilig at det er lørdag idag, den første jobbuka har vært tøff
Vi skal på hytta, og er straks på vei ut døra.

En fin lørdag til alle.
Postet 04-08-18 kl 09:57 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Hei fra Gauldalen. Drikker kaffe og prokrastinerer. Søsteren min og jeg rydder og vasker her mens mamma er på sykehus, men jeg ønsker storopprydding, så jeg sliter med å bare skulle gjøre det nødvendigste. Etterpå skal jeg innom mamma på sykehuset og så fly til Oslo hvor jeg skal rett i bursdag til ei venninne.
Postet 04-08-18 kl 10:24 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen fra stua. Deilig å ha en lørdag uten store planer. Jeg har kommer meg opp av senga, da.
Postet 04-08-18 kl 11:04 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Vi skal hjemover i morgen og jeg er superklar. Pakker, vasker klær og gjør klart. Det er sol, men temperaturen har droppet. Deilig å kjenne på at jeg frøs litt på morgenturen med hunden.
Postet 04-08-18 kl 11:38 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Me kom heim frå ferie i går ettermiddag. Hatt nokre supre dagar vekke, men det var innmari godt å komme heim og få sove i ei seng igjen. Spørst om me ikkje vil oppgradere frå telt til campingvogn
Postet 04-08-18 kl 12:15 av Hjertensfryd Hjertensfryd er aktiv nå
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har sendt mann og datter til Nord-Norge i dag. Knerten og jeg blir hjemme. Vi skal finne på noe, men vi må bare bestemme oss for hva det skal være.
Postet 04-08-18 kl 12:33 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
annemede sin avatar
God morgen, sitter i sofaen og koser meg med kaffe og fp.
Endelig en lørdag uten planer.
Postet 04-08-18 kl 12:36 av annemede annemede er aktiv nå
Gammel
Millen sin avatar
God formiddag! Dagens plan er rydde ute, huset skal rehabiliteres fra mandag og ingen av hagene kan brukes på flere uke fremover så rydde hage og kose seg i hagen er dagens agenda.
Postet 04-08-18 kl 12:51 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
Det ble strikking på verandaen. Nå er en klesvask klar for opphenging. Hepp!
Postet 04-08-18 kl 16:19 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er på hyttetur med guttene og foreldrene mine, går litt på veggene pga halsbetennelse hos minstemann, rar mor, litt mye yatzy og brødreintriger. Koker pizzasaus og gleder meg til å dra hjem i morgen
Postet 04-08-18 kl 17:15 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Tjo hei! Kjøring hit og dit i dag. Maling til fondvegg innkjøpt, sommerkjole likeså (Fretex), og dessuten har vi vært i hageselskap del 1 (med barn). Nå skal jeg lage brokkolisalat, pynte meg litt, og så skal vi voksne i hageselskap del 2. Fin lørdag!
Postet 04-08-18 kl 18:39 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Bakekakedagen idag. Familiebesøk for straks 11-åringen i morgen. Vipps var de 3 tilmålte ferieuker slutt.
Postet 04-08-18 kl 19:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Var på Norway Cup og så en bronsefinale klokka ni i dag, men ellers har resten av dagen bare vært sløving. Helt ok.
Postet 04-08-18 kl 20:21 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no