Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 12-07-17 kl 06:00 av Kaffestuggu

Dere er så flinke! Selvsagt var stuggupersonalet i Trondheim, nærmere bestemt Gløshaugen og lokomotivet vi så på bildet heter Bjørkelangen.

Nå har de sendt oss nytt bilde, og vi lurer nok en gang på hvor personalet er:

Kommentarer totalt 21

Kommentarer

Gammel
Tangerine sin avatar
Er det Røros?

Ingen som har tenkt å stå opp i dag? Jeg har drukket dagens første kaffe og spist to selvlagde (jaffal nesten, det er brødblanding fra Kolonihagen) brødskiver. Ser frem til jeg kan begynne på isen som ligger i kjøleskapet her på jobb.
Postet 12-07-17 kl 09:41 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
Tussa sin avatar
Eghar vore på jobb i tre timar allerede, Tangerine Og ja, det der er Røros!
Postet 12-07-17 kl 09:47 av Tussa Tussa er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Det er Røros, ja.

Her er det rolig morgen i Spania, varmt, sol og to av fire våkne. Tror kanskje vi skal kjøre opp i fjellene i dag.
Postet 12-07-17 kl 09:51 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Tangerine sin avatar
Har aldri vært i Røros, men tippet tdeligvis rett.

Har vært lenge oppe, jeg også, men tok en time på vaskerommet slik at vi skal ha rene klær til ferien. Reiser fredag.
Postet 12-07-17 kl 09:54 av Tangerine Tangerine er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gressklipping, besøk og trampolinemontering står på lista i dag, det siste har jeg tenkt å overlate til andre deler av familien mens jeg stikker av for å drikke bobler.
Postet 12-07-17 kl 09:56 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
På vei hjem fra ferie. Oppe tidlig. Typisk at flyet da er to timer forsinket.
Postet 12-07-17 kl 10:18 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Det kjente til og med jeg igjen!

Jobb her, konsentrasjonen er så som så, men det er i hvert fall fredelig. Og så skal jeg også få bobler i kveld.
Postet 12-07-17 kl 10:33 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Jeg har nettopp blitt vekket og mannen lager kaffe til meg.
Her kan det meldes om 9grader med regn og nordavind.
:brr:
Postet 12-07-17 kl 10:54 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Frokost inntatt foran tv-en. Fortsatt trist og grått ute. Plan for dagen er å få til en treningsøkt. Lovte PT-en min å trene litt i sommer. Det er mulig vi tar en tur inn til sentrum også for å se etter innleggssåler til mannen. Etter at mellomste fikk såler for ekstrem overpronasjon tror nok mannen at han har det samme. Men å oppsøke noen som kan lage såler etter fotavstøpning - nei det gidder vi ikke. Har han litt på gli nå da. Også til å komme seg til en fysioterapeut for å få litt hjelp med opptrening av beinet etter bruddet i vinter. Han er forøvrig og trener nå, tror jeg.
Postet 12-07-17 kl 11:28 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme fra Italia, det er jo kaldt her.
Trist dag da vi mistet et nært familiemedlem i natt så alle går litt rundt seg selv her. Skal snart hente mellomste som har vært hos far, det blir ikke så lett med den beskjeden.
Vi får summe oss litt så finner vi nok ut av dette og hva vi gjør de kommende dagene.
Postet 12-07-17 kl 11:46 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Kondolerer Trixie.
Postet 12-07-17 kl 12:01 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Så trist, Trixie. Kondolerer.
Postet 12-07-17 kl 12:33 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
, Trixie.
Postet 12-07-17 kl 13:59 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Så leit, Trixie!
Postet 12-07-17 kl 14:35 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Treningsøkt gjennomført. Økte vektbelastningen på flere av øvelsene. Jeg er ikke lenger den svakeste på treningsstudioet.
Postet 12-07-17 kl 14:36 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Røros

Jeg har trent med eldste. Og så trente eldste med meg etterpå.
Postet 12-07-17 kl 15:21 av star star er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Siste jobbreise før F. Kommer hjem fredag ettermiddag, da er det F!
Postet 12-07-17 kl 16:22 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Så trist, trixie.

Vi har vært og fikset pass til lillebror, 14 dagers ventetid, men jeg tror det kommer før han reiser til faren, om ikke har vi enda tid før de reiser utenlands. Og når vi først hadde kjørt 1.5 time så tenkte jeg at vi kunne gå litt på butikker og sånn, ungene var ikke helt enig, men de måtte litt. Jeg fikk kjøpt meg 3 nye bukser, så nå har jeg noen som passer

Sløve resten sv kvelden.
Postet 12-07-17 kl 18:41 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Addison sin avatar
Fin dag her på den franske vestkysten, selv om det ikke ble strandvær i dag. Gaver og sang på sengen, sjampis til frokost. Fin dag med shopping, rusling i byen og moules & frites til lunsj. Nå er vi hjemme og chiller før middag ute. F asså!!
Postet 12-07-17 kl 19:48 av Addison Addison er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med dagen, Addi. Kos deg på tur.
Postet 12-07-17 kl 20:22 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Gratulerer med dagen Addison. ������
Postet 12-07-17 kl 22:14 av Millen Millen er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no