Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Freffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Freffe

Postet 26-05-17 kl 09:25 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 24

Kommentarer

Gammel
polarjenta sin avatar
God morgen. Deilig med fri. Jeg har ingen planer, bare ta dagen som den kommer. Om været holder seg som nå så skal jeg gå en tur.
Postet 26-05-17 kl 09:37 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Appelsin sin avatar
I dag skal jeg og barna til byen for å kjøpe gave fra dem til deres første søskenbarn. Små Ting på bryggen. Og så rett hjem. Det er planen.
Postet 26-05-17 kl 09:43 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Strålende sol og varmt allerede, meldt 25 grader. Jeg er selvsagt på jobb.
Postet 26-05-17 kl 09:45 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg er på jobb, men for en vakker morgen! Og så er det jo litt deilig at det er så stille og fredelig her også. Mmm.
Postet 26-05-17 kl 09:53 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Det var forøvrig nydelig her i natt, så midnattssola for første gang i år.
Postet 26-05-17 kl 10:01 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Neket sin avatar
Strålende sol, hundre grader, jeg skal jobbe konstant frem til neste fredag. Good times. :messepanikk:
Postet 26-05-17 kl 10:07 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
God morgen, jeg har første arbeidsdag på flere uker, heldigvis er den hjemmefra og kort. Kjørte to runder til barnehagen, først med barn og så med bamser til bamsesykehus. Planer om litt tid i solen etter hvert, og så får vi snart ny vaskemaskin, så den skal få kjørt seg, for å si det sånn. Denne familien har ikke nok klær til at vi klarer oss mange dager uten fungerende vaskemaskin!
Postet 26-05-17 kl 11:02 av ingling ingling er aktiv nå
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Første klesvask er satt på. Planen for dagen er å klippe plenen og handle nytt håndballutstyr til mellomste. Baggen ble igjen på t-banen på tirsdag og har ikke dukket opp på hittegods.
Postet 26-05-17 kl 11:09 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Godt det ikke ble bombealarm i det minste siden det skjedde på tirsdag etter bomben i Manchester.
Postet 26-05-17 kl 11:10 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg har sagt ja til to småtroll som ville være hjemme i dag. Og jeg skal lese til eksamen. De burde rett og slett ikke hatt lov til å være så sabla søte.
Postet 26-05-17 kl 11:18 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Jeg er fysisk på jobb men hodet er i bursdagsplanlegging, guttungen blir 13 i morgen og jeg aner ikke hva han skal få en gang. Grillfest på søndag blir det iallfall.

Gavetips mottas med takk, pennyboard er det eneste jeg kan komme på.
Postet 26-05-17 kl 11:22 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Susse sin avatar
Hjemmekontor i partytelt. Seks unger og ungdommer inne, så greit å trekke ut. Skikkelig sommerdag! Jobbe til 12, så male bod og få en løpetur i skogen håper jeg.
Postet 26-05-17 kl 11:32 av Susse Susse er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg er på jobb, ingen langhelg her. Det er underlig mange elever som er sjuke i dag, riktignok.
Postet 26-05-17 kl 11:43 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Harriet Vane sin avatar
Fri, men bruker dagen på å hente meg inn på noe organisasjonsarbeid. Og litt kaffe, selvsagt.
Postet 26-05-17 kl 11:46 av Harriet Vane Harriet Vane er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
På jobb her også, følte meg ganske alene når jeg gikk til kontoret. Har mye å fylle dagen med, så tida går fort.
Postet 26-05-17 kl 11:57 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har hjemmekontor i dag og har vært særdeles effektiv de første timene, og siden jeg jobbet alfor lenge på onsdag blir det kort dag i dag.
Postet 26-05-17 kl 12:04 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Jeg er på jobb sammen med bare to andre kolleger. Vi har flyttet inn på samme kontor fordi det er så ensomt å sitte alene. Må snart finne ut om vi skal handle brød til lunsj, som vi pleier, eller gå ut og spise. Decisions, decisions.

Og så sitter jeg og prøver å få hode og hale på en nyskrevet artikkel om negativ absolutt temperatur. Det er da virkelig ikke noe å holde på med på en inneklemt fredag!
Postet 26-05-17 kl 12:26 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Mellomste er satt igang med gressklipperen. Mannen måtte rydde fram gressklipperen, så nå blir det endelig tur til Brobekk med avfall - jeg har bare ventet et par år... Kunne selvsagt kjørt selv, men noe må mannen fikse også.
Postet 26-05-17 kl 12:54 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg sitter og driver med feilanalyse, og til min fortørnelse finner jeg først og fremst ikke bare menneskelig svikt, men min menneskelige svikt.
Postet 26-05-17 kl 13:04 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Her har skolen planleggingsdag så ungene er hjemme. Et barn er allerede ute på vift det andre har vi akkurat kranglet i dusjen. Eneste plan i dag er en liten handletur.
Postet 26-05-17 kl 13:13 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Martis sin avatar
Hjemmekontor her også. Ustabilt nett har ført til litt mindre effektiv dag enn jeg hadde planlagt, men har fått gjort en del likevel. Tror nok det blir tidlig helg i dag, gitt!
Postet 26-05-17 kl 13:19 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Nessie sin avatar
Fine fredagen
Sov lenge, rundstykkefrokost med mine to barn. Legetime og røntgen på Snuppa, og nå: kino
Deilig! Og enda er det to dager til med fri!
Postet 26-05-17 kl 16:24 av Nessie Nessie er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Jeg har Barcelona-kontor, stakkars meg.
Postet 26-05-17 kl 17:06 av Pøblis Pøblis er ikke aktiv
Gammel
Addison sin avatar
Her har vi hatt fri, nye utemøbler og ny seng er levert og montert, bil bestått EU-kontroll, snuppas ballkjole levert til innsying, sko og diverse innkjøpt. En treningstime overlevd og sushi og bobler i nevnte utemøbler inntatt. Fine inneklemtdagen!!
Postet 27-05-17 kl 00:22 av Addison Addison er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no