Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Tiffe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Tiffe

Postet 26-07-16 kl 09:07 av Kaffestuggu



Blupp, blupp.

Kommentarer totalt 22

Kommentarer

Gammel
Timar sin avatar
Ah, mer kaffe!

Her er en hjemmelaget iskaffe allerede fortært. Det er så godt!

Bortsett fra det så har jeg knapt sovet og venter nå på at kaffen skal fungere, så jeg faktisk får utrettet det jeg må få gjort jobwise.. Sukk.

Håper alle dere andre våkner opp til nok en nydelig feriedag!
Postet 26-07-16 kl 09:32 av Timar Timar er ikke aktiv
Oppdatert 26-07-16 kl 10:05 av Timar
Gammel
Toffskij sin avatar
Kaffe. Det må til. Her er det ikke ferie, nei.
Postet 26-07-16 kl 09:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
F men det er grått ute og meldt regn. Får se hva vi finner på.
Postet 26-07-16 kl 09:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pøblis sin avatar
Sol ute og jeg lurer på om jeg skal ha kaffe før eller etter morgenbadet. Jeg er sykemeldt rekonvalesent og må ikke gjøre noe annet enn å fylle opp kjøleskapet i dag. Hvis jeg klarer å overtale mannen, vil jeg på blåskjelljakt ute i fjorden her. Og altså morgenbade. Skal rapportere her om det bla kaffe for eller etter.
Postet 26-07-16 kl 09:58 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Pøblis sin avatar
Millact, bir ikke du sør i landet? Her hos oss er det sol og vakkert vær nå. (Aust-Agder)
Postet 26-07-16 kl 09:59 av Pøblis Pøblis er aktiv nå
Gammel
Jo Krs. Kanskje det da klarner opp? Mulig vi tar turen til Vitensenteret i løpet av uken. Ungene sover fortsatt.
Postet 26-07-16 kl 10:07 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Heilo sin avatar
Hjemmekontor men treg morgen i dag også. Fant ut at det blir nok tidlige morgener resten av året og lot meg selv slumre litt ekstra. Sol i nord, så jeg får prøve å få ungene litt ut i alle fall. God arbeidsdag /feriedag/rekonvalesentdag til alle!
Postet 26-07-16 kl 10:12 av Heilo Heilo er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Vi har ankommet København etter tidenes verste nattog fra Hamburg. Men vi satser på at vi allikevel er klare for tivoli med kaninbarn og kaninmann (dessverre ingen Kanina) om et par timer.

I morgen skal vi hjem til Norge etter 3,5 uke på tur. Det blir bra selv om ferien har vært super.
Postet 26-07-16 kl 10:16 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Du må skrive en fyldig rapport om turen, Tjorven.
Postet 26-07-16 kl 10:35 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Var det standarden på toget som var ille, eller andre omstendigheter? (Vår eneste fæle togtur var nattoget fra Berlin til Malmö – holdt på å forgå av oksygenmangel på ferjebildekket.)

Jeg prøver å ha skypemøte, men ingenting virker.
Postet 26-07-16 kl 10:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Adrienne sin avatar
Jeg har sovet lenge (som vanlig) og har nettopp fått frokost og gaver på senga. Det rapporteres om fint vær ute også, så denne dagen tror jeg blir fin. Og min.
Postet 26-07-16 kl 10:48 av Adrienne Adrienne er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
2 av 3 våkne, vi skal snart ut på tur.
Det blir definitivt tøft å begynne å jobbe neste uke. Ute er det litt så som så, men satser på at godværet kommer hit etter hvert i dag.

Gratulerer med dagen Adrienne.
Postet 26-07-16 kl 10:49 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Hipp hipp Adrienne!
Postet 26-07-16 kl 10:52 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Adrienne!

Postet 26-07-16 kl 10:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Gratulerer med dagen, Adri!

Postet 26-07-16 kl 11:21 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Adrienne!

Etter mange dager med oppholdsvær og varmt, ja endatil noen dager med sol og bading, så regner det voldsomt i dag her på nordmøre. Dagens planer om å vise ungene flere lokale severdigheter utsettes.
Postet 26-07-16 kl 11:40 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Toget var ekstremt fullt. Og selv om det var obligatorisk plassreservering så var det masse ekstra folk med. De satt i midtgangen, drakk vin og pratet derfor svært høyt. Og når de omsider sovnet så våknet småungene og gråt. Hipp hurra, lizzom. Vi har hatt masse flotte togturer, men dette var ikke en av dem.
Postet 26-07-16 kl 12:09 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Cuyahoga sin avatar
Gratulerer med dagen, Adrienne!

Jeg driver bed&breakfast og guiding, men ukas gjester er av typen som tar med seg ungene på bærtur og kapper opp vedhaugen i hagen, så både mannen og jeg er litt sjokkskadde!
Postet 26-07-16 kl 12:30 av Cuyahoga Cuyahoga er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Heldige Kaninfamilien som får gå på tivoli med Tjorven-familien. uten meg! Jeg sitter hjemme og jobber, det er deilig med litt alenetid også, faktisk!
Postet 26-07-16 kl 12:58 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
him sin avatar
Gratulerer med dagen Adrienne!


sitter bare å teller minutter til jeg skal dra hjem ... Skal på Bruce Springsteen konsert i kveld, så det er det eneste jeg tenker på, er ikke plass til jobbtanker
Postet 26-07-16 kl 14:31 av him him er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
For å redde mannen for altfor mange dager med svigerslekta og veldig varierende vær i havgapet, ble det plutselig en Danmarkstur. Nå sitter vi på Stavsngerfjord på vei fra Bergen til Stavanger og deretter Hirtshals. Deretter satser vi på Aalborg et par dager med forhåpentligvis Aalborg Zoo og Fårup sommerland. Før vi setter turen til Rønbjerg feriesenter i 2 dager, og til slutt Fredrikshamn - Oslo og hjem.
Postet 26-07-16 kl 16:20 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
Har pakket regntøy for en fuktig springsteen-konsert i kveld. Håper den verste byga gjorde seg ferdig nå.
Postet 26-07-16 kl 16:31 av Dali Dali er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no