Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Offe

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Offe

Postet 26-06-19 kl 10:06 av Kaffestuggu

Morn, morn!

Kommentarer totalt 29

Kommentarer

Gammel
Ru sin avatar
Morn, morn!

Siste dag på jobb. Både før ferien og for alltid i denne jobben. Nå er det straks ferie, og så ny jobb i august. Jeg angrer ikke på en flekk at jeg har sagt opp min trygge, faste jobb i det offentlige, og det kjennes veldig godt.
Postet 26-06-19 kl 10:14 av Ru Ru er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Mårn. Vært oppe lenge og har nå egentid i form av å vente 20 minutter på toget, på vei til jobbintervju så får vi se da.
Postet 26-06-19 kl 10:18 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
Neket sin avatar
Lykke til på intervju, Millen!

Jeg er på kontoret, her har det ikke roa seg enda, og jeg håper folk tar ferie snart. Det har gått i ett siden januar. Sliten.

Men jeg er alene hjemme og elsker elsker elsker det.
Postet 26-06-19 kl 10:20 av Neket Neket er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Mornings. Dag 3 på å prøve å få snakke med Skatteetaten.
Postet 26-06-19 kl 10:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Lykke til, Millen!

Har med meg ekstra klær i dag for jeg orker ikke fryse som i går. Det må kles på i forhold til innetemperaturen som er vesentlig kaldere enn den ute.
Postet 26-06-19 kl 10:36 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
De tar jo fader meg ikke telefonen!
Postet 26-06-19 kl 10:37 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Lykke til, Millen!
Postet 26-06-19 kl 10:40 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg vil anbefale å bruke kontaktskjema i stedet for å ringe Skatteetaten. Raskere svar da er min erfaring.

Det ene møtet etter det andre avlyses, tydelig at det er ferietid.
Postet 26-06-19 kl 10:55 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
ingling sin avatar
Lykke til, Millen!

Jeg har nest siste arbeidsdag før ferie og ny jobb fra høsten. Angrer ikke et sekund jeg heller, så det er veldig deilig! I dag skal jeg få unna noen siste ting som henger, rydde i mailer og dokumenter og den slags så jeg har minst mulig å gjøre i morgen. Her er det nemlig møter til siste sekund!
Postet 26-06-19 kl 10:58 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Takk, Fersken, gjorde det nå.
Postet 26-06-19 kl 11:23 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg startet dagen med å gi blod, og fikk en innmari fin mummi-kopp som premie.

I dag skal jeg ta en veldig stor beslutning på jobben, og det er litt skummelt, men jeg tror det skal gå fint. Det er litt uvant å være så veldig "sjef", men jeg begynner å finne meg til rette i rollen.
Postet 26-06-19 kl 11:28 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Timar sin avatar
Lykke til, Millen! 👍

Jeg ga blod i går, og fikk med meg en paraply som umiddelbart kom til nytte

Hyggelig avtale i kveld, så hvis jeg bare klarer å få unna en del på jobb først, så blir dette en bra dag!
Postet 26-06-19 kl 11:54 av Timar Timar er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Intervju overstått hos nytt byrå og de har muligens 2 steder på hånden... pr nå idag.
Postet 26-06-19 kl 12:09 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Var på hyggelig naboklubb i går, innså plutselig at jeg er en av de "gamle" der... Jaja, det er gøy med unge venner da. Har deltatt på et møte med en litt overraskende vri, ender selvsagt opp med enda litt mer å gjøre. Men det får en bare ta som det kommer. Har fortsatt mange uker igjen til det er min tur til å få ferie, så jeg håper på arbeidsfred og et lass med inspirasjon til å få gjort det som må gjøres.
Postet 26-06-19 kl 12:21 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Minerva sin avatar
Hei og hopp. Dag 3 av lærerferien. Aviser fryser. :deler:
Postet 26-06-19 kl 12:34 av Minerva Minerva er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Plutselig var jeg alene i huset. Frøkna søkte på jobb i kafeen på museet der Herremannen har fått jobb, men fikk den ikke, delvis fordi de trengte noen over 18. På mandag kom broren hjem fra jobb og fortalte at de trengte henne likevel - men mest som omviser. Så nå er hun på opplæring, og så får vi se hvor mye jobb det blir på henne. Hun er ikke så åpen og ekshibisjonistisk som broren, så hun gruet seg en del.
Postet 26-06-19 kl 12:54 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Divine sin avatar
Jeg og mannen er på kafé i Shanklin, Isle of Wight mens sekstenåringen er hos barberer. Planen for dagen er litt natur og litt strand og mye god mat og drikke. Sekstenåringen insisterer på at vi skal bade, men det er ikke mer enn sånn passe varmt her, så vi får nå se.
Postet 26-06-19 kl 13:08 av Divine Divine er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
Det høres helt fantastisk ut, Divine! Jeg har så lyst på ferie i UK igjen snart. For to år siden i dag var vi på Blenheim Palace, i følge minnene på FB.

Gurimalla, så kjedelig det er å feste tråder på strikketøy!

Jeg har bestemt meg for at jeg må gjøre ferdige en haug uferdige prosjekt før jeg får kjøpe nytt strikketøy, og det går framover, også med de kjedelige jobbene.
Postet 26-06-19 kl 13:29 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Bluen sin avatar
Ah, Isle of Wight - sist sett på språkreise i 1987!
Postet 26-06-19 kl 13:57 av Bluen Bluen er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg har avholdt møte og vi har i fellesskap fått tatt en viktig beslutning. Og jeg følte at jeg fikk til å styre prosessen godt.

Nå er det to arbeidsdager igjen hvor jeg bare kan nøste tråder og så er det ferie.
Postet 26-06-19 kl 15:15 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Puh, der kom bekreftelse på at søknaden min til høyere utdannning var i orden, var litt usikker når ting ikke helt var som i oppskriften fra skolen.
Postet 26-06-19 kl 15:18 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Vi har fått ny voffse i hus i dag. Datter og kjæreste som har kjøpt. Den var supersøt, stakkars. Og hunden vi har fra før virker som om han er godt fornøyd med familieforøkelsen.
Postet 26-06-19 kl 15:30 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Polyanna sin avatar
Å!!
Postet 26-06-19 kl 15:34 av Polyanna Polyanna er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
Jeg skulle ønske jeg kunne ha hund.
Postet 26-06-19 kl 15:52 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Pamina sin avatar
Jeg jobber på to jobber på en gang nå, det er litt forvirrende. Det skal bli godt å lande skikkelig her jeg er i dag, og neste sommer får jeg avslutte året samme sted jeg skal fortsette - det er noe år siden sist. #jobbnomade
Postet 26-06-19 kl 16:28 av Pamina Pamina er ikke aktiv
Gammel
Milfrid sin avatar
Jeg har egentlig ikke lyst på hund, det er kos - men også konstant dårlig samvittighet. Forhåpentligvis blir det litt lettere når de er to sammen, så han vi har slipper å være alene når vi er ute og flyr. Han er så supersosial at jeg blir dårlig når han er mye alene. Begge hundene er Eldstemann sine, så hun tar dem med når hun flytter hjemmefra. Blir sikkert tomt da, så får vi se om det blir for tomt.
Postet 26-06-19 kl 16:28 av Milfrid Milfrid er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Det blir så bra, Pamina!
Postet 26-06-19 kl 17:51 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
IOA sin avatar
Vi ringer Skatteetaten innimellom på jobb, og trikset er å ringe akkurat kl ni. Hvis ikke, er det ikke noe vits å prøve (før neste dag kl ni).
Postet 26-06-19 kl 20:05 av IOA IOA er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Programmet til sommerleiren som guttungen skal på gjør at jeg skulle ønske at jeg var ungdom igjen. Lenge siden jeg har vært så misunnelig.
Postet 26-06-19 kl 22:21 av Frøy Frøy er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no