Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 01-12-22 kl 07:40 av Kaffestuggu

Nedtellingen er i gang!

Kommentarer totalt 11

Kommentarer

Gammel
Blånn sin avatar
God morgen og gratulerer med dagen! Vi har overlevd lange, mørke november, og det må jo feires. Vi lagde gløgg til pedagogene i går og hadde kjøpt inn julehårbøyler/slips/nisseluer til alle. Nå skal jeg kjøpe pepperkaker og sette på julemusikk i skolegården.
Postet 01-12-22 kl 08:48 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen. Jeg er hjemme i dag. Ikke helt i form. Tror jeg har en forkjølelse eller noe på gang.
Postet 01-12-22 kl 10:07 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
God morgen! Jeg har fått den første adventskalenderteen til frokosten min, og det er jo en hyggelig start på dagen. Vi hadde også gløgg på jobben i dag, med rundt 30 eksterne; det var hyggelig. Nå er det omsider, etter en del hektiske og oppstykkede uker, bare helt alminnelige arbeidsdager en stund fremover, det skal bli godt!
Postet 01-12-22 kl 10:07 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Eg har lekt hemmelig nisse på jobb, så eg var borte i går kveld å la ein melkesjokolade på plassen til alle. Passer så fint, sidan det er 24 biter i ein melkesjokolade.
Akkurat no sitter eg å ser ut på ein knallrosa himmel. Til og med fjorden blei rosa.
I kveld skal eg på kino. Det kan jo bli artig, husker ikkje sist eg var. Er førpremiere, så det er vist på med ugly sweater. I den anledningen har eg funne fram nokre juleøredobber. Så no henger det små julekuler og ringler i ørene mine.
Postet 01-12-22 kl 10:08 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Endelig! Første desember, og kun 20 dager, 13 timer og litt til sola snur igjen. Her telles det ned.
Postet 01-12-22 kl 10:24 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
På kontoret.
Jeg er litt tom etter i går, så driver å lager meg ekstra jobb. Jaja.
Gleder meg til helg jeg.
Postet 01-12-22 kl 10:28 av star star er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen! Har nisset med å vekke alle ungene med hver sin forhatte julesang. Har sagt at rampenissen har flyttet til en annen familie, men rampemamma tar visst ikke fri.

På plassen min på jobb så har strikkenissen plassert noen deilige varme ullsokker fra produksjonen. Det er nesten så jeg blir fristet til å nisse litt tilbake...
Postet 01-12-22 kl 10:43 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
Jeg er hjemme med stort nyoperert barn, allerede vært gjennom Jul i svingen og den nye reality-kalenderen til nrk.
Strikker på en julegave og vurderer å vaske huset og å kle på meg
Postet 01-12-22 kl 11:18 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ser for meg Appelsin vasker huset naken!


Har vært på digitalt kurs og har verdens mest rosasyntetiske julebrus i et glass. Nå tar det helt av her.
Postet 01-12-22 kl 13:52 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Syrinx sin avatar
Å, kor eg saknar å vere på jobb i desember! Hurramegrundt-slitsomt, men også så innmari fint med nissevenn, julekalender, juleverkstad og glede med elevar og kollegaer.

Eg har vore på behandling i dag og vart ganske utlada etterpå, så det vart sofa, ullpledd, hund i fanget og TV då eg kom heim. Trur resten av dagen blir omlag på samme vis, med litt kjøkkenrydding no og då.
Postet 01-12-22 kl 15:12 av Syrinx Syrinx er aktiv nå
Gammel
Nenne sin avatar
Mannen har vært svimmel de siste dagene og vi fikk heldigvis time til ham i dag. Det viser seg at han har fått høyt blodtrykk, sannsynligvis som følge av jobbstress, så nå er han i gang med målinger og medisiner. Godt det er hjelp å få, men dette liker jeg altså ikke.
Postet 01-12-22 kl 16:36 av Nenne Nenne er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no