Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 15-10-20 kl 07:07 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
007 sin avatar

Nå har jeg slumret i 29 minutter og har 31 minutter på å komme meg ut døren. Jeg bør nok stå opp, men jeg er så trøtt!
Postet 15-10-20 kl 08:28 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
I see you 007. Jeg slumret i en time i dag og ødela fullstendig morgenrytmen for mannen fordi jeg dusjet på uvanlig tid.

Sofakontor og jeg må ha mer kaffe. Trett og litt lei. Den gode nyheten er at jeg fra og med neste uke kan få være to dager på kontoret i uken. Da tror jeg at dette skal gå seg til. Tre dager hjemme skal jeg klare å leve helt fint med.

I dag må jeg dessuten til byen i løpet av dagen for to møter, så jeg har allerede kledd meg ganske ordentlig og satser på noen effektive timer før jeg går.
Postet 15-10-20 kl 08:49 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Kontoret fra neste uke på meg. Gudene må vite at det trengs. Makan til bedagelig påkledning på meg om dagen, skal man lete lenge etter...
Postet 15-10-20 kl 08:56 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! Eller god og god, kjenner meg nedstemt i dag uten noen god grunn. Regner med at det er overgangsalderen. Har vondter overalt og føler meg elendig uten å være syk. Men, men, det finnes verre ting for tiden.

I full gang med å jobbe, men håper og tror dagen blir ganske rolig, trenger det i dag.
Postet 15-10-20 kl 09:03 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Hjemmekontor i dag, jeg skal ned og få influensavaksine hos legen midt på dagen.
Postet 15-10-20 kl 09:09 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Alle andre er ute av huset så da kan jeg ha varm sjokolade med litt for mye krem på toppen. Det må jo gi dagens motivasjonsboost.
Postet 15-10-20 kl 09:19 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
løve70 sin avatar
God morgen
Tror jeg skal prøve å komme meg på kontoret senere i dag, men først litt møter og tur med hunden i finværet.
Postet 15-10-20 kl 09:30 av løve70 løve70 er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Hjemme foreløpig, møter senere.
La meg tidlig, og det var nok lurt, en bedre dag idag enn igår håper jeg.
Postet 15-10-20 kl 09:33 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Millen sin avatar
Å våkne frossen under tykk vinterdyne var ingen høydare. Frossen, vondt i halsen og tett. Er nok ikke corona da jeg frøs ute igår, og blir typisk småforkjøla av det. Fyr i peisen på hjemmekontoret, og en rolig dag så satser jeg på at det går over.
Postet 15-10-20 kl 09:37 av Millen Millen er aktiv nå
Gammel
Martis sin avatar
Trodde det skulle være litt varmere i Kristiansand, men det var det ikke. Alltid litt vanskelig dette med klær når det plutselig blir høst.
Postet 15-10-20 kl 09:40 av Martis Martis er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har sjuk unge, pjusk hund, hjemmesittende kolleger og en halv klasse på Teams/halv klasse i klasserommet. Etter lunsj skal jeg selv ha forelesning, så da får den betalte delen av livet mitt ta seg ei bolle (eller kanskje helst litt otrivin).

Bah, denne høsten blir nok lang.
Postet 15-10-20 kl 09:56 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Oppdatert 15-10-20 kl 10:14 av Blondie
Gammel
tink sin avatar
Mornings. Kaldt ute, så varm bil og varmt kontor er deilig luksus. Nå er det kaffe og første møte.
Postet 15-10-20 kl 09:58 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Totalt slått ut i går kveld med migrene. Sovna kl.21.
Er ikke helt i vater i dag. Første stopp er legetime.
Og i kveld skal jeg og minsten på kamp.
Postet 15-10-20 kl 10:07 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er trøtt som en strømpe på hjemmekontoret, men har fått kaffe i flere omganger allerede.

Bekledningen på hjemmekontoret er ganske varierende, forresten. Siden vi bruker video i møtene, så har jeg alltid på en representabel overdel, men akkurat nå sitter jeg i kjole og ullsokker. Kosebukse er heller ikke uvanlig, selv om komboen bluse og kosebukse ser litt snurrig ut.

Knerten sliter mer enn meg med å komme seg opp om morgenen nå. Jeg er på sett og vis glad for hjemmekontoret, for jeg er ikke sikker på om han hadde stått opp i det hele tatt ellers. (Det hadde han ganske så sikkert, men det føles ikke sånn. Han er ordentlig nok til å ta ansvar, men nå trenger han det jo ikke.)
Postet 15-10-20 kl 10:13 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Kjole og ullsokker går jeg i mesteparten av vinteren. Jeg har bestemt meg for at det er tøft. Kjæresten, som i fjor vinter var sprett ny, var smart nok til å kommentere på det som en positiv greie.
Postet 15-10-20 kl 10:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Martis: Det er ikke varmt i Kristiansand heller, nei, ikke i oktober.

Jeg stod opp tidlig og kom meg tidlig avgårde på jobb, var her før halv åtte. Skal gå tidlig siden vi kjører vestover. Deilig sol ute og det blir fint kjørevær. Bilen er pakket (skal knapt ha med oss noe, desto mer tilbake).
Postet 15-10-20 kl 10:16 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Jeg har ullgenser, ulljakke og pledd, her jeg sitter på arbeidsrommet og vurderer elevtekster. Vurderer lue. Må strikke pulsvanter.
Postet 15-10-20 kl 11:35 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Jeg er varm og kald om hverandre. Og nei, målte ikke feber i morrest. Godt jeg har stort ullskjerf og hekla ullsjal liggende på jobben.
Postet 15-10-20 kl 12:31 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
Tror gradestokken var under 0 da jeg syklet på jobb i morges. Rim på gresset og nedrima biler. Brrr. Nå har jegg pakket meg godt inn, men er skikkelig frossen på jobb.

Har egentlig lyst til å reise hjem og putte meg selv under dyna, men siden jeg er sjef på huset akkurat nå venter jeg til elevene har gått hjem. Vakt på korpset i kveld.
Postet 15-10-20 kl 13:14 av Blånn Blånn er aktiv nå
Gammel
Grusomt varmt på vårt kontor. Det blir slik med en gang det er sol.
Postet 15-10-20 kl 15:11 av millact millact er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no